
W styczniu polska marka kosmetyczna Wibo rozpoczęła kampanię promującą swoją najnowszą kolekcję. Nową ambasadorką marki została artystka, piosenkarka Marina Łuczenko-Szczęsna, występująca na scenie jako MaRina.
– Oprócz niezwykłej urody Marina charakteryzuje się również wyjątkowym talentem, a jej styl i charyzma idealnie wpisują się w charakter marki. Jesteśmy pewni, że współpraca z Mariną odmłodzi wizerunek Wibo i doda mu kobiecej energii – mówi Natalia Pietrusiak, dyrektor kreatywna marki.
Podczas grudniowych przygotowań do kampanii w obiektywie Aldony Karczmarczyk powstały piękne kobiece visuale, które będą ilustracją do najnowszej kolekcji Wibo. Wśród tegorocznych nowości marki znajdą się m.in. limitowana linia Wibo Kiss & Bloom oraz kasetka z wymiennymi wkładami I choose what I want.
W poprzednich sezonach marka Wibo współpracowała ze znanymi osobami, m.in. z Pauliną Krupińską i Weroniką Książkiewicz.