StoryEditor
Producenci
27.04.2023 00:00

Marka beBio Cosmetics rozszerza portfolio o produkty brązujące

Magdalena Szymanowska, współwłaścicielka marki BeBio Cosmetics (przy mikrofonie) oraz Anna Kostro-Wawrzyniak, Marketing & PR Manager marek beBIO oraz 4organic. / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
BeBio Cosmetics – marka specjalizująca się w kosmetykach naturalnych i wegańskich, której współwłaścicielką i ambasadorką jest Ewa Chodakowska – rozszerza swoje portfolio o preparaty brązujące do ciała oraz wprowadza kolejne produkty pielęgnacyjne.

Marka BeBio Cosmetics zaprezentowała premierowo dziennikarzom i twórcom internetowym swoje nowości, które przed wakacyjnym sezonem uzupełniły jej portfolio. Spotkanie odbyło się w 21 kwietnia, w nowo otwartym hotelu Verde, na warszawskiej Starówce.  

Spotkanie poprowadziła Magdalena Szymanowska, jedna z twórczyń i właścicielek marki (zarazem właścicielka marki kosmetycznej 4organic). Drugą osobą w tym teamie jest Ewa Chodakowska, kobieta biznesu, trenerka fitness, która zgromadziła wokół siebie miliony kobiet dbających o swoje zdrowie i kondycję fizyczną.

Rozpoczynając spotkanie Magdalena Szymanowska przytoczyła słowa Ewy Chodakowskiej, od których – jak twierdzi – zaczęła się ich współpraca przy tworzeniu marki kosmetycznej.

– Kosmetyczna zdrowa, naturalna, bezpieczna. Najwyższa jakość ale za przystępną cenę, na każą kieszeń. Tylko taka, albo żadna. Cały projekt ma służyć zdrowiu. To jest mój priorytet – to były słowa Ewy na samym początku naszych rozmów na temat stworzenia marki kosmetycznej. Są one nadal naszym DNA , naszym mottem, strategią, z której nie zbaczamy – powiedziała Magdalena Szymanowska.

Faktycznie kosmetyki beBio należą do produktów pozycjonowanych na średniej półce cenowej przy zachowaniu naturalnych składów (minimum 98 proc. naturalnych składników). Takie właściwości ma także najnowsza zaprezentowana linia produktów brązujących do ciała: Start your safe tanning beBio składa się z dwóch kosmetyków brązujących i z olejku rozświetlającego skórę. Za efekt brązujący odpowiadają: erytruloza - (cząsteczka cukru ketonowego składająca się z czterech atomów węgla) oraz DHA  (w tym przypadku naturalne, pochodzi z rozpadu glikolu w wyniku fermentacji przy pomocy bakterii) .

Połączenie tych dwóch substancji pozwala na uzyskanie unikalnej opalenizny, ponieważ DHA działa natychmiast, po dwóch godzinach już jest widoczny efekt brązowienia. W związku z tym, że szybko działa, opalenizna zaczyna też szybko znikać. Natomiast połączenie z erytrulozą, która działa po 24 godzinach - efekt opalenizny jest wydłużony, daje bardziej równomierną opaleniznę – tłumaczyła Magdalena Szymanowska. Zapewniiła, że produkty nie wytwarzają nieprzyjemnego zapachu w zetknięciu ze skórą, co jest postrzegane jako wada preparatów samoopalających. Opalenizna powstaje stopniowo i wygląda naturalnie.

Marka wprowadza także na rynek kolejne nowości w kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych do ciała - naturalne balsamy nawilżające i wygładzające z wyciągami z roślin. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 17:47