StoryEditor
Producenci
22.09.2023 12:49

Marka CeraVe zaprosiła influencerów do akademii przeciwtrądzikowej

<p>W Cerave Acne Academy wzieli udział dermatolodzy, skin eksperci i ambasadorzy marki z całego świata</p>

W Cerave Acne Academy wzieli udział dermatolodzy, skin eksperci i ambasadorzy marki z całego świata

/ CerVe
<p>W Cerave Acne Academy wzieli udział dermatolodzy, skin eksperci i ambasadorzy marki z całego świata</p>
/ CerVe
<p>W Cerave Acne Academy wzieli udział dermatolodzy, skin eksperci i ambasadorzy marki z całego świata</p>
/ CerVe
<p>W Cerave Acne Academy wzieli udział dermatolodzy, skin eksperci i ambasadorzy marki z całego świata</p>
/ CerVe
<p>W Cerave Acne Academy wzieli udział dermatolodzy, skin eksperci i ambasadorzy marki z całego świata</p>
<p>W Cerave Acne Academy wzieli udział dermatolodzy, skin eksperci i ambasadorzy marki z całego świata</p>
<p>W Cerave Acne Academy wzieli udział dermatolodzy, skin eksperci i ambasadorzy marki z całego świata</p>
<p>W Cerave Acne Academy wzieli udział dermatolodzy, skin eksperci i ambasadorzy marki z całego świata</p>
Gallery
Marka CeraVe zaprosiła swoich ambasadorów i kilkuset innych influencerów – także z Polski – na wydarzenie Cerave Acne Academy. Odbyło się ono w Nowym Jorku, rodzimym mieście marki. Uczestnicy spotkania uczyli się o prawidłowej i skutecznej rutynie pielęgnacyjnej skóry skłonnej do trądziku i niedoskonałości.

Marka CeraVe do swojej Cerave Acne Academy zaprosiła ponad 400 gości, influencerów i ekspertów beauty z 25 krajów. Wydarzenie było zorganizowane w klimacie amerykańskiej highscool i odbyło się w Nowym Jorku, rodzimym mieście marki w dniach 13 i 14 września. Oferowało liczne atrakcje z dawką wiedzy i ciekawostek dotyczących walki z trądzikiem. Część z nich polagała na zajęciach praktycznych inspirowanych prawdziwymi lekcjami w szkole

Podczas dwudniowego eventu na uczestników czekały spotkania z gwiazdami TikToka. Wśród nich byli m.in. dermatologiczny guru, dr Shah (@dermdoctor), który w sieci dzieli się wiedzą ze swoją ponad 21 milionową skincare’ową społecznością; Charlie D’Amelio (@charlidamelio), jedna z najsławniejszych TikTokerek, którą obserwuje 150 milionów followersów oraz Zach King (@zachking), topowy amerykański twórca znany z kreatywnych video z motywem iluzji.

Do Nowego Jorku pojechały również związane z marką gwiazdy mediów społecznościowych z Polski.

image
CerVe

Byli to: Liliana Grochowska – skinekspertka, która zasłynęła ze swoich edukacyjnych materiałów pod pseudonim GroszekCukierkowy; Jasperr – młody influencer z 2,5-mln kontem na TikToku; Kaja Soboń – youtuberka z problematyczna cerą; Klaudia Tarka publikująca treści na temat pielęgnacji i makijażu jako Klatex oraz AgaSava, wieloletnia ambasadorka CeraVe. Po całym dniu aktywności bawili się oni na szkolnym balu pod hasłem „Prom Like A Derm” nawiązującym do kampanii marki.

image
CerVe

W programie wydarzenia odbyła się również wycieczka do laboratoriów CeraVe w New Jersey, a także wizyta w nowojorskim biurze marki oraz spotkanie z Tomem Allisonem, jednym z jej założycieli.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
18.09.2025 08:53
L’Oréal Paris rozszerza współpracę z drużyną Arsenal London
Francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny ArsenalArsenal.com

L’Oréal Paris zdecydował się na rozszerzenie współpracy z drużyną angielskiej Premier League – Arsenal London. Tym samym francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny po krótkim okresie “testowej” współpracy z początku 2025 roku. Partnerstwo będzie obejmować gamę produktów L’Oréal Paris, w tym linię do pielęgnacji włosów Elvive i linię kosmetyków dla mężczyzn – Men Expert.

Arsenal będzie wspierał wprowadzanie nowych produktów marki w 2026 roku poprzez kampanie promocyjne z udziałem zawodników.

To, co sprawiło, że nasza początkowa współpraca była tak znacząca, to silna więź, jaka została zbudowana między naszą marką, zawodnikami i kibicami – wyjaśnia Amélie Fortier-Cyr, dyrektor generalna L‘Oréal Paris, Wielka Brytania i Irlandia.

L’Oréal Paris współpracował wcześniej z Arsenalem przy promocji linii kosmetyków Elvive Growth Booster. Kampania obejmowała reklamy na stadionie Arsenalu i w social mediach, posty na oficjalnych kanałach klubu oraz płatną kampanię na TikToku i Meta z udziałem kluczowych zawodników drużyny.

image

Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum

Z przyjemnością nawiązujemy długoterminową współpracę z L’Oréal Paris jako następstwo udanej kampanii, przeprowadzonej na początku tego roku – komentuje Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu. Jej zdaniem, obydwie strony partnerstwa cechują wspólne wartości: innowacyjność oraz nieustanne dążenie do doskonałości.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.09.2025 16:37
Zara wchodzi na rynek pielęgnacji włosów
Należąca do Inditexu sieciówka wchodzi w nową kategorię prdouktową.Zara

Hiszpańska sieć Zara zaprezentowała swoją pierwszą kolekcję produktów do pielęgnacji włosów, ogłaszając premierę na Instagramie. Linia obejmuje szampony, odżywki oraz maski, które mają odpowiadać na różnorodne potrzeby konsumentów. To kolejny krok marki w poszerzaniu oferty w segmencie beauty, po wcześniejszych wejściach w kategorie makijażu, pielęgnacji skóry i perfum.

Nowa kolekcja została opracowana tak, aby uwzględniać wszystkie typy włosów – od cienkich i średnich po grube oraz kręcone. Formuły mają zapewniać oczyszczanie, nawilżenie i odżywienie, a tym samym wpisują się w trend inkluzywności, który coraz częściej kształtuje globalny rynek kosmetyczny. Wybór asortymentu ma podkreślać uniwersalność oferty i przyciągnąć szeroką grupę odbiorców.

Wejście Zary w segment pielęgnacji włosów to element strategii dywersyfikacji. Według danych Euromonitor, globalny rynek produktów do pielęgnacji włosów wart był ponad 80 miliardów dolarów w 2023 r., a prognozy wskazują na stabilny wzrost o około 4–5 proc. rocznie do 2028 r. Rozszerzenie portfolio pozwala sieci odzieżowej konkurować nie tylko w segmencie fast fashion, lecz także w coraz bardziej dochodowej branży beauty.

Ruch ten wpisuje się również w szerszą tendencję marek modowych, które coraz mocniej inwestują w kosmetyki i produkty pielęgnacyjne, starając się zdobyć udział w rynku tzw. „affordable luxury”. Dzięki rozpoznawalności i globalnej obecności Zara ma szansę na szybkie zbudowanie pozycji w kategorii hair care, a jej najnowsza kolekcja może stać się kolejnym filarem rozwoju oferty poza odzieżą.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 09:16