StoryEditor
Producenci
06.06.2018 00:00

Marka Element wzmacnia przekaz marketingowy

Firma Elfa Pharm promuje markę Element i wchodzące w jej skład linie. Spoty reklamowe, własny kanał w mediach społecznościowych, wywiady z kobietami pełnymi pasji mają zwrócić uwagę konsumentek na innowacyjne produkty.

Pod marką Element dostępna jest szeroka gama produktów do twarzy, ciała i włosów. Charakteryzują je ciekawe składniki aktywne: wyciąg z kiełków rzeżuchy, filtrat śluzu ślimaka, odpowiednik jadu żmii. Najnowszą linią są produkty z wyciągiem rzeżuchy. Jak mówi Barbara Wyroba, maketing manager w firmie Elfa Pharm, jest to bardzo interesujący i nie wyeksploatowany w kosmetologii składnik, który pozwolił na stworzenie wielozadaniowych produktów o działaniu oczyszczającym skórę i chroniącym ją przed szkodliwym wpływem  czynników środowiskowych. Obecne linia jest dostępna na wyłączność w sieci Rossmann, następnie będzie wprowadzana do kanału drogeryjnego i do sprzedaży online.

Producent – krakowska firma Elfa Pharm będzie aktywnie wspierać markę Element, poprzez działania w tradycyjnych i nowoczesnych mediach. Marka ma swój profil na Facebooku, gdzie można znaleźć informacje na temat produktów i praktyczne pielęgnacyjne porady. W mediach społecznościowych prowadzi także akcję #kobiecyelement, w której przedstawia sylwetki nietuzinkowych, inspirujących kobiet. Wszystkie działania mają umocnić świadomość marki Element wśród konsumentów. 

Firma zapowiada wprowadzanie kolejnych nowości, w tym w przyszłości również serii kosmetyków dla mężczyzn. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 14:54
Paul Mitchell stawia na Paris Hilton jako globalną ambasadorkę
Paris Hilton została twarzą marki produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów.Paul Mitchell

Marka Paul Mitchell ogłosiła wybór Paris Hilton – przedsiębiorczyni, ikony popkultury i filantropki – na nową globalną ambasadorkę. Współpraca została zaprezentowana w wielokanałowej kampanii, której centralnym motywem jest połączenie piękna, pewności siebie i idei ciągłego odradzania się. Kampania obejmuje zarówno działania cyfrowe i społecznościowe, jak i aktywacje w sklepach.

Projekt Paul Mitchell x Paris Hilton przewiduje m.in. modernizację opakowań oraz wprowadzenie innowacji produktowych. Za nowe stylizacje odpowiada znana stylistka fryzur gwiazd, Sienree Du – absolwentka szkoły Paul Mitchell. Stylistka przygotuje materiały zza kulis, wskazówki krok po kroku oraz inspiracje pokazujące, jak odtworzyć fryzury Hilton i jej codzienną pielęgnację włosów.

Ważnym elementem inicjatywy jest także podkreślenie historii Paris Hilton, która – według kampanii – przechodziła własną drogę w branży beauty i fryzjerskiej. Marka stawia na narrację pokazującą nie tylko produkty, ale także doświadczenie i wiedzę stojącą za każdą metamorfozą. W ten sposób Paul Mitchell chce połączyć świat celebrytów z profesjonalnym rzemiosłem stylistów fryzur.

Nowa kampania jest także platformą dla projektu XO Your Pro, który ma na celu uhonorowanie profesjonalnych fryzjerów. Inicjatywa celebruje więź między klientem a stylistą oraz kreatywność, jaka towarzyszy pracy za salonowym fotelem. Paul Mitchell podkreśla w ten sposób znaczenie sztuki fryzjerskiej jako fundamentu wszystkich transformacji, które marka prezentuje w swoich działaniach marketingowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 09:23
Givaudan poinformował o strategii firmy do 2030 oraz zmianie na stanowisku CEO

Givaudan, producent perfum i aromatów ze Szwajcarii, podał informację o przyjętych celach rozwoju firmy na najbliższe pięć lat. Firma przedstawiła również plan sukcesji, dotyczący długoletniego CEO Gillesa Andriera, który uda się na emeryturę w marcu 2026 roku – po 20 latach spędzonych za sterami firmy.

Następcą Andriera zostanie Christian Stammkoetter, dyrektor wykonawczy Danone. Firma poinformowała również, że prezes Calvin Grieder ustąpi ze stanowiska w 2026 roku, a Andrier zastąpi go po uzyskaniu akceptacji przez akcjonariuszy.

Givaudan przedstawił również nową strategię na lata 2026-2030. Zakłada ona średni wzrost sprzedaży porównywalnej na poziomie 4-6 proc., co stanowi wzrost w porównaniu z obecnym celem (4-5 proc.). 

image

Givaudan notuje niższy niż oczekiwany wzrost sprzedaży – akcje spadają o 6 proc.

Nowa strategia Givaudan zakłada m.in. rozszerzenie zasięgu klientów i pogłębienie globalnej obecności, a ponadto wejście w segmenty o wysokiej wartości dodanej, takie jak kosmetyki i karmy dla zwierząt.

Dyrektor finansowy Stewart Harris dodał, że nakłady inwestycyjne wzrosną do 4-5 proc. – w planie jest finansowanie rozwoju i modernizacji produkcji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2025 20:26