StoryEditor
Producenci
25.08.2023 11:42

Marka Gliss i Fundacja Sukces Pisany Szminką wspierają rozwój kobiet

Gliss to marka do włosów Schwarzkopfa z potfolio Grupy Henkel / wiadomoscikosmetyczne.pl
Nagrody w wysokości 20 tys. zł, szkolenia „Empowerment Kobiet” oraz zestawy kosmetyków to nagrody w akcji „Pielęgnuj swoją siłę” organizowanej przez markę Gliss i Fundację Sukcesu Pisanego Szminką.

„Pielęgnuj swoją siłę” to konkurs organizowany przez markę kosmetyczną Gliss, należącą do firmy Henkel, oraz Fundację Sukces Pisanego Szminką. Akcja ma na celu wspieranie kobiet w dążeniu do odkrywania swojej siły. Uczestniczki mają za zadanie jak najciekawsze opisanie tego, co w ich przypadku jest jej źródłem. Ambasadorką marki Gliss oraz konkursu jest Małgorzata Rozenek-Majdan. Trzy główne laureatki konkursu otrzymają nagrody w wysokości 20 tys. złotych, a zgłaszać można się na stronie pielegnujswojasile.pl.

image

Ambasadorką marki Gliss jest Małgorzata Rozenek-Majdan

materiały prasowe Gliss
Do  30 września br. kobiety, które zechcą podzielić się doświadczeniami i osiągnięciami w budowaniu swojej wewnętrznej siły będą mogły wziąć udział w konkursie „Pielęgnuj swoją siłę”. Zadanie konkursowe polega na jak najciekawszym opisaniu tego, co jest źródłem kobiecej siły oraz w jaki sposób można i jak udaje się ją budować.

Organizatorzy chcą zachęcić Polki do odkrywania własnych źródeł siły, pielęgnowania jej i czerpania od siebie nawzajem. Odpowiedzi uczestniczek zbierane będą na stronie pielegnujswojasile.pl, na której dostępny jest także regulamin konkursu.

Laureatki trzech głównych nagród otrzymają po 20 tys. zł z przeznaczeniem na inwestycję we wzmacnianie siebie. Kolejnych 20 nagrodzonych kobiet będzie mogło wziąć udział w szkoleniu „Empowerment Kobiet” prowadzonym przez ekspertki Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, a następnych 100 otrzyma zestawy kosmetyków Gliss. Prace laureatek zostaną opublikowane na stronie akcji.

Ambasadorką marki Gliss oraz projektu „Pielęgnuj swoją siłę”  jest Małgorzata Rozenek-Majdan, prezenterka telewizyjna, celebrytka, pisarka, aktorka, osobowość telewizyjna i działaczka społeczna. Promocję konkursu wspierać będą m.in. dwa podcasty z udziałem ambasadorki poprowadzone przez Kamilę Rowińską w ramach serii „Power Poniedziałek” oraz Justynę Dżbik-Kluge w ramach cyklu „Życie w kilku zdaniach” a także videocast prowadzony przez Olgę Kozierowską, prezeskę Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. grudzień 2025 20:12