StoryEditor
Producenci
15.01.2024 10:21

Marka Kérastase wybrała Sydney Sweeney na globalną ambasadorkę

Sydney Sweeney, aktorka, producentka, ambasadorki marki Kérastase / instagram.com/sydney_sweeney/
Kérastase, luksusowa marka produktów do pielęgnacji włosów, wybrała aktorkę Sydney Sweeney na swoją globalną ambasadorkę. Doceniona została za swoją urodę i talent, ale też za to, jak rozmawia ze swoimi fanami poprzez media społecznościowe.

Marka Kérastase, wybierając Sydney Sweeney na swoją globalną ambasadorkę wyszła z założenia, że jest ona w stanie podbić serca i wyobraźnię zarówno pokolenia Z, jak i mileniallsów. Poza tym wybór podyktowany został tym, że dzięki odwadze we wszystkich aspektach swojego życia, aktorka ucieleśnia kobietę Kérastase.

Rosa Carriço, prezes marki Kérastase wyjaśnia:

Pociąga mnie ciepło i magnetyzm Sydney zarówno na ekranie, jak i poza nim. Według mnie jest naprawdę nieustraszona. Ma piękne włosy, urodę i styl, swoimi rolami tworzy niezapomniane kreacje, a do tego jest bezkompromisową Syd z tak wieloma talentami i zainteresowaniami. Rozmawia ze swoimi społecznościami z pasją, skupieniem i poczuciem humoru, dzięki czemu masz wrażenie, że od razu ją znasz. To jest prawdziwa kobieta Kérastase. Ta, która ma odwagę i podejmuje własną podróż.

Sydney Sweeney przyznała natomiast, że współpraca z kultową marką jest dla niej ważna:

Jest coś pięknego w byciu kreatywnym, byciu sobą i byciu silną osobą, wierząca w swoje czyny. Zawsze czułam, że wszystkie kampanie Kérastase poruszają właśnie te tematy.

Kérastase to francuska luksusowa marka produktów do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Została założona w 1964 roku przez naukowców z L‘Oréal Advanced Research i do dzis jest częścią dywizji produktów profesjonalnych L‘Oréal.

Sydney Sweeney to amerykańska aktorka znana m.in. z roli w serialu „Euphoria”.  Grała również w „Opowieściach podręcznej” i „Ostrych przedmiotach”. U Quentina Tarantino wystąpiła w filmie „Pewnego razu w Hollywood”. Dotychczas była ambasadorką marki Armani Beauty, a od niedawna także marki K-Beauty - Laneige.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.12.2025 14:33
P&G sygnalizuje głęboki spadek sprzedaży kategorii w USA przed okresem świątecznym
Katherine Welles

Procter & Gamble ostrzega, że sprzedaż w kluczowych kategoriach, w których firma konkuruje na rynku amerykańskim, znacząco spadła w październiku i według najnowszych szacunków powtórzy ten trend również w listopadzie. Dane te wskazują na wyraźne osłabienie wydatków konsumenckich w okresie poprzedzającym sezon świąteczny, który zwykle wzmacnia wyniki branży FMCG.

Podczas konferencji Morgan Stanley dyrektor finansowy P&G, Andre Schulten, poinformował, że sprzedaż kategorii w USA obniżyła się zarówno pod względem wolumenu, jak i wartości. Podkreślił, że jest to „najbardziej zmienny” rynek, z jakim firma miała do czynienia od lat. Do głównych czynników osłabienia zaliczył większą ostrożność konsumentów, zaostrzenie konkurencji oraz niespodziewane czynniki makroekonomiczne.

Schulten wskazał zwłaszcza na skutki czasowego wstrzymania pracy administracji federalnej oraz zakłócenia w działaniu programu SNAP, który wspiera miliony gospodarstw domowych o niższych dochodach. Według P&G czynniki te przełożyły się na ograniczoną skłonność Amerykanów do zakupów produktów codziennego użytku. Firma prognozuje, że największe obciążenie pojawi się w bieżącym kwartale, choć wpływ na wyniki całego roku powinien być łagodniejszy.

Po ujawnieniu danych akcje P&G oraz kilku innych dużych spółek z sektora FMCG odnotowały spadki, co odzwierciedla rosnącą niepewność inwestorów wobec popytu na produkty rynku masowego. Jednocześnie Schulten potwierdził, że firma pozostaje zainteresowana przejęciami typu bolt-on. Za przykład udanej transakcji wskazał markę Native, a wśród priorytetów wymienił dalsze skalowanie mniejszych marek z segmentu zdrowia i urody o przychodach na poziomie 50–150 mln dolarów.

Aktualizacja P&G podkreśla narastającą presję na poziomie całych kategorii w amerykańskim rynku masowym, szczególnie w segmencie beauty, personal care i produktów gospodarstwa domowego. W obliczu słabnącej siły nabywczej konsumentów firmy działające w modelu wartościowym muszą liczyć się z bardziej wymagającym otoczeniem popytowym w najbliższych miesiącach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. grudzień 2025 12:25