StoryEditor
Producenci
15.01.2024 10:21

Marka Kérastase wybrała Sydney Sweeney na globalną ambasadorkę

Sydney Sweeney, aktorka, producentka, ambasadorki marki Kérastase / instagram.com/sydney_sweeney/
Kérastase, luksusowa marka produktów do pielęgnacji włosów, wybrała aktorkę Sydney Sweeney na swoją globalną ambasadorkę. Doceniona została za swoją urodę i talent, ale też za to, jak rozmawia ze swoimi fanami poprzez media społecznościowe.

Marka Kérastase, wybierając Sydney Sweeney na swoją globalną ambasadorkę wyszła z założenia, że jest ona w stanie podbić serca i wyobraźnię zarówno pokolenia Z, jak i mileniallsów. Poza tym wybór podyktowany został tym, że dzięki odwadze we wszystkich aspektach swojego życia, aktorka ucieleśnia kobietę Kérastase.

Rosa Carriço, prezes marki Kérastase wyjaśnia:

Pociąga mnie ciepło i magnetyzm Sydney zarówno na ekranie, jak i poza nim. Według mnie jest naprawdę nieustraszona. Ma piękne włosy, urodę i styl, swoimi rolami tworzy niezapomniane kreacje, a do tego jest bezkompromisową Syd z tak wieloma talentami i zainteresowaniami. Rozmawia ze swoimi społecznościami z pasją, skupieniem i poczuciem humoru, dzięki czemu masz wrażenie, że od razu ją znasz. To jest prawdziwa kobieta Kérastase. Ta, która ma odwagę i podejmuje własną podróż.

Sydney Sweeney przyznała natomiast, że współpraca z kultową marką jest dla niej ważna:

Jest coś pięknego w byciu kreatywnym, byciu sobą i byciu silną osobą, wierząca w swoje czyny. Zawsze czułam, że wszystkie kampanie Kérastase poruszają właśnie te tematy.

Kérastase to francuska luksusowa marka produktów do pielęgnacji włosów i skóry głowy. Została założona w 1964 roku przez naukowców z L‘Oréal Advanced Research i do dzis jest częścią dywizji produktów profesjonalnych L‘Oréal.

Sydney Sweeney to amerykańska aktorka znana m.in. z roli w serialu „Euphoria”.  Grała również w „Opowieściach podręcznej” i „Ostrych przedmiotach”. U Quentina Tarantino wystąpiła w filmie „Pewnego razu w Hollywood”. Dotychczas była ambasadorką marki Armani Beauty, a od niedawna także marki K-Beauty - Laneige.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. lipiec 2025 21:38