StoryEditor
Producenci
28.12.2022 00:00

Marka Kindia Beauty wprowadziła na rynek biodegradowalne maseczki

Kindia Beauty wprowadziła na rynek dwie maseczki na twarz: Aura Drip i Aura Bounce. Obie są biodegradowalne i rozpuszczają się w gorącej wodzie. Jej pomysłodawczynią jest Kenijka indyjskiego pochodzenia.

Biodegradowalne maseczki to w tej chwili jedyny produkt Kindia Beauty. Marka jest pomysłem Dharni Patel.

– Dorastałam w indyjskim domu w Kenii. Pmietam, że mama robiła domowe maseczki z naturalnych składników, takich jak kurkuma, woda różana, neem (miodła indyjska) i aloes, aby nawilżać, rozświetlać i odmłodzić skórę. W naszych produktach połączyliśmy je ze składnikami aktywnymi – czytamy jej słowa na stronie internetowej marki.

Tak postała maska Aura Drip, zaprojektowana w celu nawilżenia, zresetowania i rozświetlenia. Kluczowe składniki to betaina, aloes, niacynamid, sake, gotu kola, woda różana, neem i ekstrakt z korzenia kurkuminy.

Drugą maską jest Aura Bounce, której zadaniem jest leczyć i odmładzać twarz. Jej kluczowe składniki to żeń-szeń, piwonia, ekstrakt z liści drzewa herbacianego, bakuchiol, alantoina, witamina B5, ekstrakt z niedojrzałych jabłek, arbuz, jagoda i rumianek.

Markę Kindia Beauty tworzy różnorodny kulturowo i etnicznie zespół kobiet – projektantek, chemiczek, przedsiębiorczyń i marketerek. Wiele z nich należy do społeczności LGBTQIA+.

Jako młoda dziewczyna zawsze „maskowałam” się za różnymi osobowościami i robiłam wszystko, by się dopasować, oddalając się od mojego autentycznego ja. Wstydziłam się tego, jak wyglądam, skąd pochodzę i jak bardzo jestem inna. Bezwarunkowość i zmiana mentalności była długim, ale satysfakcjonującym procesem. Nigdy więcej nie chcę się tak czuć, dlatego łącząc piękno różnych kultur, wiedzy i doświadczeń, stworzyliśmy Kindia – mówi Dharni Patel, twórczyni marki.

Dodaje, że Kindia Beauty nie będzie nikogo namawiać na dopasowywanie się, a jej pierwszym zestawem produktów są właśnie maski Aura, które w żaden sposób nie obciążają środowiska – są biodegradowalne i całkowicie rozpuszczają się w wodzie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 14:08
Neonail i Ania Kruk podjęły współpracę w akcji na Dzień Mamy
Zdjęcie z sesji marek Neonail i Ania Kruk przygotowanej na Dzień Mamyfot. Neonail, Ania Kruk
Kosmetyczna marka Neonail i biżuteryjna Ania Kruk działają wspólnie marketingowo. Ich akcja przygotowana na Dzień Mamy ma promować obie marki. Włączone zostały w to działania promocyjne w prasie i social mediach.

Marki kosmetyczne łączą siły w działaniach marketingowych z firmami działającymi w innych kategoriach. Coraz częściej są to marki modowe, ale także spożywcze.

Czytaj także: Czemu branża spożywcza i kosmetyczna coraz częściej współpracują? Odpowiedź brzmi w neurobiologii.

Kosmetyczna marka Neonail zdecydowała się współpracę z bliską beauty marką biżuteryjną.

image
Zdjęcie z sesji marek Neonail i Ania Kruk przygotowanej na Dzień Mamy
fot. Neonail, Ania Kruk
Neonail i marka Ania Kruk organizują wspólnie promocję z okazji Dnia Mamy. 2 tys. bransoletek Ania Kruk trafi zarówno do kanałów sprzedażowych Neonail online, jak i do punktów Neonail w centrach handlowych. Bransoletkę będzie można kupić za 1 zł przy zakupie kosmetyków za 169 zł.

Wspierając akcję marki przygotowały wspólną sesję zdjęciową, cykl artykułów w prasie. Akcję wesprą w mediach społecznościowych influencerki Dominika Brudny (@domsli22) oraz Joanna Banaszewska (@jbanaszewska), a także działająca na Tik Toku Kamila Bilska (@to_sie_nie_dzieje).

Anna Kruk i Neonail to polskie rodzinne marki. Neonail oferuje produkty do stylizacji paznokci i codziennej pielęgnacji dłoni. Należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: MylaQ, StayLac i Neo Make Up. Firmę prowadzą Kamila i Artur Błażejewscy.

Ania Kruk to delikatna biżuteria ze srebra i złota. Fima jest kontynuacją rodzinnego biznesu, którego historia sięga aż 1840 r. i małego zakładu złotniczego, który założył w Poznaniu Leon Skrzetuski. Jego tradycję kontynuuował pradziadek Anny Kruk Władysław Kruk i wówczas po raz pierwszy nazwisko Kruk pojawiło się na szyldzie pieknego, reprezentacyjnego sklepu. W 1974 r. nastąpiła kolejna zmiana pokoleniowa i firmę przejął syn - Wojciech Kruk. Pod koniec lat 90. W.Kruk to było już kilkadziesiąt salonów z biżuterią i zegarkami w całej Polsce. Obecnie W.Kruk należy do Vistula Group. Natomiast dzieci Wojciecha Kruka - Anna i Wojciech junior stworzyli nową markę Ania Kruk. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 14:01
Procter & Gamble ujawnia plany marketingowe związane z Olimpiadą i Paraolimpiadą 2024 w Paryżu
Procter & Gamble ogłosił swoje plany promowania swoich najbardziej wydajnych marek podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu w 2024 roku.Procter & Gamble
Procter & Gamble ogłosiło, że planuje promować swoje najlepsze marki podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu w 2024 r. Jako światowy partner olimpijski i paraolimpijski, amerykański gigant FMCG będzie stosował szereg działań marketingowych marki inspirowanych igrzyskami olimpijskimi, kampanii w sklepach, sponsorowanych przez markę partnerstw sportowców oraz zapewnia bezpłatne produkty i usługi w Wiosce Olimpijskiej.

Procter & Gamble, jako globalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, ogłosił swoje plany dotyczące znaczącego udziału w Paryżu 2024. W ramach tego przedsięwzięcia, ponad 30 marek należących do Procter & Gamble, takich jak Pampers, Ariel, Fairy, Gillette, Venus, Always, Head & Shoulders, Oral-B oraz ZzzQuil, uruchomi kampanie inspirowane igrzyskami. Procter & Gamble nie tylko zaprezentuje swoje produkty, ale także zaoferuje usługi dla sportowców i ich rodzin w wiosce olimpijskiej.

Na przykład marka produktów do golenia Venus rozpoczyna kampanię „Power of Smooth”, ukazując codzienną rutynę sportowców przed zawodami, Gillette przedstawia inspirowaną olimpijskim złotem maszynkę do golenia, a kampania Head & Shoulders „I Don’t” ma na celu pokazanie, w jaki sposób marka zapobiega łupieżowi, z akcentem nawiązującym do igrzysk olimpijskich.

image
Pokój dla dzieci w Wiosce Olimpijskiej, sponsorowany przez Pampers.
Procter & Gamble

Jednym z kluczowych elementów strategii P&G jest program "Athletes for Good" (AFG), realizowany we współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC) i Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim (IPC). Program ten ma na celu wsparcie finansowe organizacji charytatywnych, które są ważne dla sportowców. Na rok 2024 przyznano 20 grantów po 24 tysiące dolarów każdemu sportowcowi, który nominował swoją organizację. Wybrani sportowcy to między innymi Eilish McColgan, Carlotta Gilli i Griffin Colapinto, którzy angażują się w różnorodne inicjatywy, od wspierania młodych sportowców po działania na rzecz zdrowia psychicznego.

Czytaj także: Procter & Gamble przekroczyło szacunki kwartalnych zysków i przychodów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. maj 2024 14:46