StoryEditor
Producenci
03.10.2023 16:14

Marka L‘Oréal Paris zorganizowała pokaz w ramach Paryskiego Tygodnia Mody

<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

/ mat. prasowe L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
/ Morgane Maurice dla L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

/ mat. prasowe L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

/ mat. prasowe L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
Gallery
Pokaz Le Défilé L‘Oréal Paris odbył się pod hasłem "Walk Your Worth". Na wybiegu pod Wieżą Eiffla przeszły ikony mody i świata kultury, m.in. Kendall Jenner, Eva Longoria, Andie MacDowell, Elle Fanning, Camila Cabello, Helen Mirren. Na pokazie gościły także polskie gwiazdy: Marysia Dębska, Ewa Farna i Julia Kostera.

1 października 2023 roku marka L’Oréal Paris zaznaczył swoja obecność podczas Paryskiego Tygodnia Mody. W tym roku po raz szósty oddała hołd kobiecej sile w pokazie „Le Défilé L’Oréal Paris”.

image

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

mat. prasowe L‘Oréal Paris

Do ambasadorów i ambasadorek marki dołączyła również widownia, by wziąć udział w wyjątkowym święcie jedności i siostrzeństwa pod Wieżą Eiffla. Pokaz był transmitowany na żywo na Instagramie, YouTube i po raz pierwszy na platformie Roblox.

“Walk Your Worth” - inspirujące przesłanie do kobiet z całego świata

Przesłanie pokazu powstało z myślą o odważnych ambasadorkach marki i wszystkich kobietach na świecie. “Walk Your Worth” to hasło, które rozbudza odwagę i zachęca do podążania ku swojemu przeznaczeniu pewnym siebie krokiem. To zabawa legendarnym hasłem: „Ponieważ jesteś tego warta!” Te cztery słowa odzwierciedlają misję marki, która polega na dawaniu kobietom siły, by z odwagą wyraziły swoją wartość i nie bały się zająć swojego ważnego miejsca w społeczeństwie. To wspieranie kobiet, by były zmianą, której świat potrzebuje!

Wśród rzeczniczek marki na Le Défilé L’Oréal Paris znaleźli się m.in.: Marie Bochet, Cindy Bruna, Camila Cabello, Viola Davis, Elle Fanning, Luma Grothe, Kendall Jenner, Liya Kebede, Katherine Langford, Eva Longoria, Andie MacDowell, Helen Mirren, Aja Naomi King, Soo Joo Park, Aishwarya Rai, Yseult i Nikolaj Coster-Waldau.

image

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

mat. prasowe L‘Oréal Paris

Polskimi gościniami L’Oréal Paris w Paryżu były Marysia Dębska, Ewa Farna i Julia Kostera.

image
Morgane Maurice dla L‘Oréal Paris

 

Tegoroczny Le Défilé L’Oréal Paris zaprezentował looki inspirowane francuskim savoir-faire. Makijaże na pokaz wykonała Val Garland, dyrektorka artystyczna ds. makijażu w L’Oréal Paris wraz z zespołem. Fryzury stworzył natomiast  Stéphane Lancien z zespołem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2025 13:02
Beauty Tech Group idzie jak burza: obroty znacznie przewyższają prognozy
currentbody IG

Beauty Tech Group, firma specjalizująca się w dziedzinie urządzeń kosmetycznych, która niedawno zadebiutowała na londyńskiej giełdzie, poinformowała, że tegoroczne obroty przekroczyły jej oczekiwania – na ponad miesiąc przed zakończeniem roku obrotowego.

Beauty Tech Group, producent urządzeń marki The Current Body, zakłada też, że pozostały do końca roku okres będzie również bardzo korzystny pod względem finansowym, bowiem produkty Beauty Tech (nie należące do najtańszych) trafiają coraz częściej na świąteczne listy życzeń.

Spółka potwierdza, że wyniki z października i listopada są dobre, stanowiąc efekt “stale rosnącej świadomości sektora urządzeń kosmetycznych do użytku domowego oraz wiodących na rynku produktów grupy, które napędzają silny wzrost sprzedaży w jej podstawowej działalności i na wszystkich kluczowych rynkach”.

W związku z tym Beauty Tech Group przewiduje, że przychody i skorygowany zysk EBITDA za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2025 roku przekroczą dotychczasowe prognozy, które zakładały 117 mln funtów przychodów i 29,7 mln funtów skorygowanego zysku EBITDA. W rzeczywistości pierwsza z kwot osiągnie co poziom co najmniej 128 mln funtów, a druga – co najmniej 32 mln.

Pełne, ostateczne dane zostaną opublikowane w drugiej połowie stycznia 2026.

Z przyjemnością informuję, że silna dynamika obrotów, jaką grupa odnotowała w trzecim kwartale, utrzymała się również w czwartym kwartale. Nie ma wątpliwości, że udana oferta publiczna przyczyniła się do wzrostu rozpoznawalności zarówno The Beauty Tech Group, jak i sektora urządzeń kosmetycznych do użytku domowego, w którym działamy. Z entuzjazmem wkraczamy w ważny okres handlu, jakim jest Black Friday oraz Boże Narodzenie, mając silną pozycję finansową i operacyjną – skomentował prezes firmy Laurence Newman.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2025 11:01