StoryEditor
Producenci
03.10.2023 16:14

Marka L‘Oréal Paris zorganizowała pokaz w ramach Paryskiego Tygodnia Mody

<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

/ mat. prasowe L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
/ Morgane Maurice dla L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

/ mat. prasowe L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

/ mat. prasowe L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
Gallery
Pokaz Le Défilé L‘Oréal Paris odbył się pod hasłem "Walk Your Worth". Na wybiegu pod Wieżą Eiffla przeszły ikony mody i świata kultury, m.in. Kendall Jenner, Eva Longoria, Andie MacDowell, Elle Fanning, Camila Cabello, Helen Mirren. Na pokazie gościły także polskie gwiazdy: Marysia Dębska, Ewa Farna i Julia Kostera.

1 października 2023 roku marka L’Oréal Paris zaznaczył swoja obecność podczas Paryskiego Tygodnia Mody. W tym roku po raz szósty oddała hołd kobiecej sile w pokazie „Le Défilé L’Oréal Paris”.

image

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

mat. prasowe L‘Oréal Paris

Do ambasadorów i ambasadorek marki dołączyła również widownia, by wziąć udział w wyjątkowym święcie jedności i siostrzeństwa pod Wieżą Eiffla. Pokaz był transmitowany na żywo na Instagramie, YouTube i po raz pierwszy na platformie Roblox.

“Walk Your Worth” - inspirujące przesłanie do kobiet z całego świata

Przesłanie pokazu powstało z myślą o odważnych ambasadorkach marki i wszystkich kobietach na świecie. “Walk Your Worth” to hasło, które rozbudza odwagę i zachęca do podążania ku swojemu przeznaczeniu pewnym siebie krokiem. To zabawa legendarnym hasłem: „Ponieważ jesteś tego warta!” Te cztery słowa odzwierciedlają misję marki, która polega na dawaniu kobietom siły, by z odwagą wyraziły swoją wartość i nie bały się zająć swojego ważnego miejsca w społeczeństwie. To wspieranie kobiet, by były zmianą, której świat potrzebuje!

Wśród rzeczniczek marki na Le Défilé L’Oréal Paris znaleźli się m.in.: Marie Bochet, Cindy Bruna, Camila Cabello, Viola Davis, Elle Fanning, Luma Grothe, Kendall Jenner, Liya Kebede, Katherine Langford, Eva Longoria, Andie MacDowell, Helen Mirren, Aja Naomi King, Soo Joo Park, Aishwarya Rai, Yseult i Nikolaj Coster-Waldau.

image

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

mat. prasowe L‘Oréal Paris

Polskimi gościniami L’Oréal Paris w Paryżu były Marysia Dębska, Ewa Farna i Julia Kostera.

image
Morgane Maurice dla L‘Oréal Paris

 

Tegoroczny Le Défilé L’Oréal Paris zaprezentował looki inspirowane francuskim savoir-faire. Makijaże na pokaz wykonała Val Garland, dyrektorka artystyczna ds. makijażu w L’Oréal Paris wraz z zespołem. Fryzury stworzył natomiast  Stéphane Lancien z zespołem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
31.10.2025 12:51
Cła Trumpa: francuski sektor kosmetyczny szykuje się na utratę 10 tys. miejsc pracy
NadianB/Getty Images

Bariery i stawki celne, wprowadzane przez prezydenta USA Donalda Trumpa, mogą w 2026 roku kosztować francuski sektor kosmetyczny 620 mln euro. Fédération des Entreprises de la Beauté prognozuje 21-procentowy spadek eksportu do Stanów Zjednoczonych. Sektor spodziewa się też utraty tysięcy miejsc pracy w branżach związanych z kosmetykami.

FEBEA zgłasza swoje obawy w tej sprawie już od lata. Teraz, z pomocą firmy konsultingowej Astérès, organ przedstawił swoje szacunki, odnoszące się do możliwego wpływu ceł Donalda Trumpa. Federacja szacuje, że ten szok handlowy może spowodować utratę 2,7 tys. miejsc pracy bezpośrednio w firmach, zajmujących się eksportem kosmetyków, i dodatkowo kolejnych 8,2 tys. miejsc pracy pośrednio – m.in. w sektorach opakowań, transportu, komunikacji.

Francuskie firmy kosmetyczne w 2024 roku były zwolnione z ceł, a obecnie obowiązują je cła w wysokości 15 proc. oraz dodatkowy podatek w wysokości 50 proc. na metalowe elementy opakowań. Spadek wartości dolara dodatkowo potęguje skutki ekonomiczne.

W obliczu tego szoku nie możemy pozostać biernymi obserwatorami – podkreśla Emmanuel Guichard, delegat generalny federacji. – FEBEA uruchomiła tego lata Pakiet dla Przemysłu Kosmetycznego, europejski plan działań ratunkowych mający na celu ochronę konkurencyjności i przyszłości naszej branży. Francuskie kosmetyki są motorem innowacji, eksportu i zatrudnienia. Zwracamy się do europejskich i francuskich decydentów o zapewnienie nam środków na utrzymanie pozycji globalnego lidera, bez zbędnego komplikowania naszych ram regulacyjnych – dodaje Guichard.

W 2024 roku francuski sektor kosmetyczny odnotował drugą co do wielkości nadwyżkę handlową ze Stanami Zjednoczonymi, wynoszącą 2,4 mld euro.

350 firm z francuskiego sektora kosmetycznego, generujących obroty w wysokości 35,6 mld euro i zapewniających 300 tys.  miejsc pracy, wyeksportowało w tym roku do USA produkty o wartości 2,9 mld euro.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
31.10.2025 09:37
Puig z 8-proc. wzrostem sprzedaży – kurs na rekordowy rok 2025
Hiszpańska grupa świętuje sukces.Puig

Hiszpańska grupa Puig odnotowała w pierwszych dziewięciu miesiącach 2025 roku wzrost przychodów o 8 proc., osiągając poziom 3,9 miliarda euro. Wynik ten potwierdza utrzymującą się silną pozycję koncernu w segmencie perfum prestiżowych i niszowych, które stanowią obecnie główny motor wzrostu spółki.

Na czele najlepiej sprzedających się marek znalazły się Charlotte Tilbury, Rabanne, Carolina Herrera i Byredo, a także rosnące w siłę niszowe domy perfumeryjne, takie jak Dries Van Noten i Penhaligon’s. Segment zapachów luksusowych pozostaje dla Puig kluczowym obszarem rozwoju, zapewniającym wysokie marże i globalną rozpoznawalność.

Pod względem geograficznym najlepsze wyniki zanotowano w Europie oraz obu Amerykach, podczas gdy rynek azjatycki – po miesiącach spowolnienia – zaczął wykazywać oznaki odbicia. Zdywersyfikowana obecność regionalna pozwala firmie stabilizować sprzedaż mimo zróżnicowanych warunków makroekonomicznych w poszczególnych krajach.

Puig potwierdził swoje prognozy na cały rok 2025, przewidując, że jego sprzedaż przekroczy 5 miliardów euro, a rentowność ulegnie dalszej poprawie. Wzrost ma być napędzany zarówno przez rozwój marek premium, jak i ekspansję w kanałach cyfrowych oraz nowych rynkach.

Wyniki za dziewięć miesięcy potwierdzają silną kondycję finansową grupy i utrzymujący się globalny popyt na zapachy z segmentu prestige. Puig, który w ostatnich latach umocnił się w czołówce światowych producentów luksusowych kosmetyków, wchodzi w końcowy kwartał 2025 roku z wyraźną perspektywą rekordowych przychodów i dalszego wzrostu udziałów rynkowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. listopad 2025 10:22