StoryEditor
Producenci
09.06.2017 00:00

Marka Man Foot debiutuje równocześnie w Polsce i na świecie

Man Foot to nowa marka kosmetyków do stóp dla mężczyzn. Jak podkreślają jej twórcy – pierwsza tego typu pełna męska linia do pielęgnacji stóp w Europie. Na naszym rynku w pierwszej kolejności pojawi się w sieciach drogeryjnych Natura i Hebe. Równocześnie będzie wprowadzana do sprzedaży w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Firma She Cosmetic Lab, twórca marki She Foot, wprowadza na rynek nową markę kosmetyków do stóp dla mężczyzn Man Foot. – Jest to pierwsza w Europie linia kosmetyków do stóp przeznaczona wyłącznie dla mężczyzn – powiedział podczas konferencji prasowej Krzysztof Kaleta, współwłaściciel firmy. Podkreślił, że rynek kosmetyków dla mężczyzn ma przed sobą wyraźne perspektywy rozwoju. – Widzimy, że mężczyźni chętnie sięgają po nowości, również po kosmetyki niszowe. W ciągu ostatnich lat wyrosło na rynku wiele nowych męskich kategorii produktów – dodał Krzysztof Kaleta.

Nowa linia Man Foot składa się z 5 produktów. Są to dwa dezodoranty – do obuwia i stóp oparty m.in. o srebro koloidalne oraz antyperspirant, dwa kremy – antyperspirujący i nawilżający oraz złuszczające skarpetki do stóp w męskim rozmiarze. Hasło marki „The path is yours” odnosi się do własnych ścieżek, którymi podążają mężczyźni.

Marka Man Foot posługuje się w komunikacji językiem angielskim, ma też europejską domenę internetową, ponieważ jest od razu wprowadzana na światowe rynki. –  Finalizujemy rozmowy z dużymi sieciami handlowymi w Austrii. Za parę tygodni produkty będą też dostępne na rynkach Bliskiego Wschodu. W świat wychodzi międzynarodowa marka z polskimi korzeniami – podsumował Krzysztof Kaleta.

Od przyszłego tygodnia kosmetyki Man Foot będzie można kupić w sieciach drogeryjnych Natura i Hebe. 1 sierpnia br. pojawią się na półkach największych Rossmannów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.12.2024 13:42
Ziaja otwiera sklep w warszawskich Złotych Tarasach
Ziaja wprowadza się do Złotych Tarasów.Ziaja

Galeria Złote Tarasy w centrum Warszawy wzbogaci się o nowego najemcę. Już wkrótce w kompleksie pojawi się sklep polskiej marki Ziaja, oferujący kosmetyki na bazie naturalnych składników. To kolejny krok w rozwoju tej firmy, która działa na rynku od ponad 30 lat.

Nowy sklep Ziaji, który powstanie w Złotych Tarasach, będzie oferował pełną gamę kosmetyków, a także profesjonalną pomoc w ich doborze. Lokalizacja galerii – w sąsiedztwie dworca Warszawa Centralna, Pałacu Kultury i Nauki oraz hotelu Intercontinental – zapewnia dogodny dostęp dla mieszkańców miasta i turystów. Ziaja, jako polski producent kosmetyków naturalnych, od lat cieszy się uznaniem klientów, a jej produkty są dostępne zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i online.

Nowy lokal marki Ziaja znajdzie się w prestiżowym sąsiedztwie – obok sklepu Chantelle Old Havana cigars & accessories, który słynie z eleganckich akcesoriów i cygar. Złote Tarasy, które przyciągają rocznie miliony odwiedzających, stają się coraz bardziej zróżnicowane pod względem oferty handlowej.

Ziaja została założona w 1989 roku przez farmaceutów Aleksandrę i Zenona Ziaję, a jej oferta obejmuje dziś szeroki wachlarz produktów – od kremów i balsamów po specjalistyczne preparaty pielęgnacyjne.

Czytaj także: Dove, Ziaja, DOZ i Rossmann wśród najbardziej klientocentrycznych marek wg. badania OpinionWay CEE

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.12.2024 12:42
The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości
The Body Shop wraca na niderlandzki rynek.WestportWiki, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons

Po zeszłomiesięcznym ogłoszeniu upadłości w Holandii, znana marka kosmetyków etycznych The Body Shop zapowiedziała ponowne otwarcie co najmniej pięciu sklepów w tym kraju. Nowym właścicielem lokalnych operacji będzie SHG Retail, co wpisuje się w szeroko zakrojony plan restrukturyzacji.

 The Body Shop, po ogłoszeniu upadłości w Holandii, zmuszony był zamknąć 27 sklepów na terenie kraju. Decyzja ta wpłynęła zarówno na klientów, jak i pracowników marki, znanej z promowania etycznych wartości w branży kosmetycznej. Teraz, dzięki przejęciu przez SHG Retail, firma planuje powrót na holenderski rynek poprzez otwarcie co najmniej pięciu nowych lokalizacji.

SHG Retail, operator 21 oddziałów The Body Shop w Niemczech, przejął holenderskie operacje marki, co pozwala na dalszy rozwój działalności w Europie. Oprócz otwarcia nowych sklepów, firma planuje także wznowienie działalności holenderskiego sklepu internetowego. Według raportu NL Times, SHG Retail rozważa przejęcie kolejnych lokalizacji w Holandii, co może oznaczać dalszą ekspansję marki.

Przejęcie holenderskich operacji The Body Shop przez SHG Retail jest częścią szerszego planu restrukturyzacji, realizowanego przez Aurea, która w lipcu br. nabyła markę w Wielkiej Brytanii od administratorów. To kolejny krok w przywracaniu stabilności znanej sieci kosmetycznej po trudnym okresie finansowym, który wpłynął na jej działalność na kluczowych europejskich rynkach.

Czytaj także: The Body Shop stoi na finansowym rozdrożu — również w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. grudzień 2024 21:56