StoryEditor
Producenci
06.06.2022 00:00

Marka Nivea Men świętuje 100-lecie

Nivea Men świętuje 100-lecie. Zaczęło się od jednego produktu – kremu do golenia. Obecnie marka stanowi około 20 proc. całkowitej sprzedaży Nivea.

To, co zaczęło się w Hamburgu w 1922 r. od wyprodukowania prostego kremu ​​do golenia, przekształciło się w globalną markę produktów do pielęgnacji skóry dla mężczyzn. Jej sprzedaż w 2021 r. wyniosła 1,1 miliarda euro. Obecnie Nivea Men, z asortymentem ponad 120 produktów, to jedna z wiodących marek produktów do pielęgnacji skóry dla mężczyzn. Wnosi znaczący wkład wynoszący około 20 proc. w całkowitą sprzedaż marki Nivea.

Na początku XX wieku rutyna męskiej pielęgnacji skóry polegała przede wszystkim na jednym: goleniu. Tak więc, dziesięć lat po wprowadzeniu słynnego do dziś kremu Nivea, firma Beiersdorf wprowadziła na rynek w 1922 r. krem ​​do golenia, który w tamtych czasach był innowacją. Aby golenie stało się jeszcze wygodniejsze, w 1930 roku krem umieszczono w tubce. Potem, m.in. z powodu drugiej wojny światowej i tymczasowej utraty praw do marki niewiele się wydarzyło, jeśli chodzi o różnorodność produktów kosmetycznych dla mężczyzn.

Dopiero gdy pod koniec lat 70. okazało się, że większość mężczyzn nie jest zadowolona z silnie alkoholowych płynów po goleniu, Beiersdorf zdecydował się na kolejną innowację i zaoferował wodę po goleniu z funkcją łagodnej pielęgnacji. Balsam po goleniu Nivea, wprowadzony w 1980 r., stał się początkiem nowej kategorii produktów – pielęgnujących płynów po goleniu – które do tej pory są najlepiej sprzedającym się produktem wśród ponad 120 kosmetyków z gamy Nivea Men.

W 1993 roku marka Nivea Men, jako pierwsza wprowadziła produkty do pielęgnacji twarzy dla mężczyzn do segmentu masowego. Portfolio produktów jest stale poszerzane. Jedną z najnowszych propozycji jest seria Nivea Men Sensitive Pro, która jest wegańska, w 100 proc. wolna od mikroplastików i zawiera olej z nasion konopi oraz witaminę E. Ponadto Nivea Men jest pierwszym producentem produktów do pielęgnacji skóry, w którym zastosowano nowy składnik wykonany z CO2 pochodzącego z recyklingu. Tak powstały  preparaty nawilżające do skóry Climate Care.

Czytaj też: Beiersdorf dołącza do firm wykorzystujących w produktach etanol z recyklingu

Aby uczcić swoje 100. urodziny, Nivea zaoferowała trzyczęściową limitowaną edycję retro na którą składają się: Nivea Men Creme, Nivea Men Shaving Creme i Nivea Men After Shave Balsam w opakowaniach o klasycznym wyglądzie. Są one dostępne do wyczerpania zapasów wyłącznie na rynkach Niemiec i Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.06.2024 11:52
Rituals Cosmetics otworzył czterdziesty ósmy sklep w Polsce
Sklep Rituals Cosmetics w centrum handlowym Avenida Poznań został otwarty 12 czerwca 2024 r.Avenida Poznań
Marka Rituals Cosmetics uruchomiła swój czterdziesty ósmy sklep w Polsce. Został on otwarty w centrum handlowym Avenida Poznań. Na czerwiec planowane są jeszcze dwa kolejne otwarcia, zatem miesiąc zamknie 50 salonami.

Salon Rituals Cosmetics otwarty 12 czerwca w  centrum handlowym Avenida Poznań jest czterdziestym ósmym sklepem marki w Polsce. W tym roku jest to już trzecie otwarcie – dwa wcześniejsze miały miejsce w Opolu i Suwałkach. Na czerwiec planowane sa jeszcze dwa - w gliwickiej Galerii Forum oraz trzeci sklep w Krakowie – tym razem w Galerii Kazimierz. Zatem na koniec miesiaca marka będzie miała w Polsce 50 sklepów własnych.  

Na tym jednak ekspansja marki w naszym kraju się nie skończy,  Wiadomo już, że w planach jest uruchomienie salonu w Inowrocławiu.

 

Czytaj też: Rituals otworzy sklep w Inowrocławiu (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

Sklep Rituals Cosmetics w Avenida Poznań uzupełnił ofertę handlową marek kosmetycznych obecnych w centrum hadlowym. Dotychczas swoje produkty w sklepach własnych lub franczyzowych oferowały tu marki: Golden Rose, Inglot, Neonali, Sorvella Perfume, Yves Rocher i Ziaja. Klienci mogli też robić kosmetyczne zakupy w drogerii Rossmann, Hebe, Super-Pharm i Kontigo, a także w perfumeriach Douglas i Sephora. 

Salon Rituals znajduje się na poziomie +1. Oferuje kosmetyki do kąpieli, pielęgnacji oraz produkty z gamy home wear, a każdy z produktów jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga przenieść się w świat pełen zapachów. Prócz tego w asortymencie znajdują się perfumowane świece i odświeżacze powietrza w formie pachnących patyczków.

Rituals Cosmetics otwiera w Polsce własne sklepy od 2021 r. W tej chwili ma ich ponad 40. Raymond Cloosterman, założyciel & CEO marki zapowiedział, że w 2024 r. firma planuje otwarcie kolejnych 250 sklepów na świecie, co oznacza, że będzie uruchamiać niemal 5 salonów tygodniowo. Plany sprzedażowe na ten rok mówią o 2 mld euro przychodów.

 

Więcej: Rituals Cosmetics rozwija sieć sprzedaży i notuje wzrost przychodów. W tym roku otworzy kolejnych 250 sklepów

 

Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim, które na trzech kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy mkw. mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.06.2024 09:51
Miraculum notuje wzrosty. Największe w kanale nowoczesnym
Sławomir Ziemski, prezes Miraculummat. prasowe
Firma Miraculum osiągnęła w maju 4,5 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 29 proc. względem wyniku wypracowanego w analogicznym okresie rok wcześniej. Najszybciej rozwija się kanał nowoczesny, który w minionym miesiącu wygenerował 2,5 mln zł – jest to wzrost o 54 proc. r/r. Spółka konsekwentnie rozbudowuje ofertę produktową oraz kanały sprzedaży, co pozytywnie przekłada się na osiągane wyniki.

Od początku roku do końca maja Miraculum wygenerowało 21,1 mln zł przychodów. Narastająco, najlepszy wynik odnotowuje nowoczesny kanał dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety – w omawianym okresie wypracował 11,3 mln zł i jest to wzrost o 22 proc. w porównaniu do okresu styczeń-maj 2023 r.

Sławomir Ziemski, prezes Miraculum komentuje:

Nasze produkty i nowe wdrożenia spotykają się z dużym zainteresowaniem klientów. Aktualnie nasz zespół pracuje nad kolejnymi wdrożeniami, a już za chwilę zaprezentujemy nowy koncept perfumeryjny.

Miraculum umacnia też sprzedaż eksportową. W maju segment ten wygenerował przychody na poziomie 697 tys. zł – jest to wzrost o 16 proc. r/r. Na przełomie czerwca i maja spółka uczestniczyła w targach Beauty Expo Central Asia w Kazachstanie.

Podczas targów w Kazachstanie odbyliśmy wiele inspirujących rozmów biznesowych – umocniliśmy naszą pozycję w regionie Azji Centralnej i spodziewamy się, ze nasze rozmowy w najbliższym czasie zaowocują kolejnymi, zagranicznymi kontraktami

– dodaje Sławomir Ziemski.

Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna, która niedawno obchodziła 100-lecie istnienia. 

 

Czytaj też: Miraculum świętuje 100-lecie. Zarząd zapewnia o dobrej przyszłości spółki (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

Działalność społki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu. Skupia w portfolio dwanaście marek: Miraculum, Prasatra, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. czerwiec 2024 07:22