StoryEditor
Producenci
09.08.2023 09:31

Marka Phenomé dostarczy kosmetyki na pokłady samolotów PLL LOT

W kosmetyczkach od marki Phenome podróżni znajdą naturalne kosmetyki oraz przydatne podczas lotu akcesoria / mat. prasowe
Polskie Linie Lotnicze LOT poinformowały o rozpoczęciu współpracy z marką Phenomé przy tworzeniu nowego produktu pokładowego. Będą to kosmetyczki z naturalnymi produktami, które otrzymają pasażerowie lotów dalekodystansowych w klasie biznes.

Polskie Linie Lotnicze LOT nawiązały współpracę z marką Phenomé. Dzięki niej każdy pasażer lotów dalekodystansowych w klasie biznes otrzyma bawełnianą kosmetyczkę z haftowanym logo PLL LOT.

image
mat. prasowe

W jej wnętrzu znajdą się dwa produkty z jabłkowej linii Phenomé – krem o działaniu nawilżającym oraz regenerujący balsam do ust.

Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience mówi:

Zaproszenie Phenomé do współpracy przy tworzeniu produktów dla naszych najbardziej wymagających gości – pasażerów klasy biznes Dreamlinerów PLL LOT – jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy, wsłuchując się w głos i potrzeby naszych klientów. Kosmetyki z najwyższej jakości składników oraz wyselekcjonowane akcesoria świetnie uzupełniają wyjątkowe doświadczenia podróży.

W kosmetyczce znajdą się także: bawełniana opaska na oczy, skarpetki z lotniczym motywem, zatyczki do uszu, bambusowa szczoteczka oraz naturalna pasta do zębów.

Phenomé to marka, która tworzy kosmetyki z przyjaznych człowiekowi i środowisku naturalnemu składników. We wszystkich produktach woda w całości jest zastąpiona hydrolatami, czyli cennymi składnikami aktywnymi pozyskiwanymi z roślin. Dzięki nim substancje aktywne wnikają znacznie szybciej i głębiej w skórę.

Aldona Luterek, CEO Phenomé, tak komentuje współpracę:

W Phenomé stawiamy na trzy elementy: skuteczność, jakość oraz działanie w trosce o człowieka i środowisko. Wszystkie zmiany w duchu LOT Destination ECO, które realizuje polski przewoźnik, są oznaką nowego, świeżego podejścia i myślenia o naturze. Jest to całkowicie spójne z polityką mojej firmy, dlatego cieszę się, że nasze naturalne kosmetyki znajdą się na pokładach Dreamlinerów PLL LOT, zwiększając tym samym komfort podróży.

Nowe kosmetyczki od Phenomé to kolejny etap wprowadzania zmian w ofercie PLL LOT. W czerwcu br. narodowy przewoźnik podjął współpracę z inną polską firmą – Krosno Glass – która dostarcza szkło na pokłady samolotów w klasach biznes i ekonomicznej premium. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. grudzień 2025 01:38