StoryEditor
Producenci
20.05.2021 00:00

Marka Phlov by Anna Lewandowska wprowadza na rynek perfumy

Marka Phlov by Anna Lewandowska debiutuje na rynku dwiema autorskimi kompozycjami "stworzonymi z myślą o podkreśleniu wielowymiarowości kobiet". Zapach, podobnie jak każda kobieta, ma różne oblicza, oddziałuje na zmysły i podlega nieustannym przemianom - przekonuje marka kosmetyczna prezentując nowości.

Marka Phlov by Anna Lewandowska przekonuje, że dobrze skomponowany zapach jest jak eliksir oddziałujący na zmysły, który ucieleśnia nasze emocje. Może działać motywująco, pobudzać kreatywność, poprawiać nastrój i być pamiątką chwil, które się z nimi wiążą.

Swoje perfumy promowała za pomocą warsztatów zapachowych online, Phlov Perfume LAB, przez podczas których uczestniczki mogły stworzyć na bazie olejków zapachowych własny eliksir.

"Ostatnio bardzo doceniliśmy zdolność odbierania wrażeń węchowych. Dzięki licznym badaniom naukowym - które w minionym roku powstały w liczbie wielokrotnie większej, niż kiedykolwiek w historii - wiemy zdecydowanie więcej o szerokim spektrum oddziaływania zapachu na ludzkie zmysły. Od początku swojego istnienia czerpiemy z osiągnięć nauki i tworzymy produkty innowacyjne, które w każdym aspekcie swojego działania mają pozytywny wpływ na kobiety i ich samopoczucie" - przekonuje marka kosmetyczna w swoim komunikacie.

Perfumy skrywają się we flakonach pod nazwami Day’LightFull i FullMoon’Light. Pierwsza kompozycja to nuty cytrusów i malin z dodatkiem wanilii.  Z kolei druga łączy kwiatowe nuty z aromatem granatów, jeżyn i wiśni, oraz akcentami drzewnymi. 

Oba zapachy dostępne będą w dwóch pojemnościach: 30 ml i 50 ml. Zawierają wysokie stężenie olejków zapachowych - 25%. Pojawią się w sprzedaży na stronie www.phlov.com  w piątek 21 maja. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.10.2025 13:58
Coty pozyskuje 900 mln dolarów z emisji obligacji do 2031 roku
Nowa emisja obligacji wspiera strategię zarządzania bilansem Coty.Coty

Coty Inc. ogłosiło emisję obligacji o łącznej wartości nominalnej 900 mln dolarów z oprocentowaniem 5,600 proc., zapadających w 2031 roku. Zakończenie oferty planowane jest na około 15 października 2025 r., pod warunkiem spełnienia standardowych wymogów formalnych.

Nowe papiery dłużne zostaną wyemitowane wspólnie przez Coty oraz jej spółki zależne HFC Prestige Products, Inc. i HFC Prestige International U.S. LLC. Obligacje będą stanowić niezabezpieczone zobowiązania senioralne, o ile utrzymają ocenę inwestycyjną przynajmniej od dwóch z trzech głównych agencji ratingowych. W przypadku spadku ratingu poniżej poziomu inwestycyjnego staną się one obligacjami zabezpieczonymi i w pełni gwarantowanymi przez spółki zależne Coty, z pierwszeństwem zabezpieczenia na tych samych aktywach, które stanowią podstawę istniejących linii kredytowych.

Środki netto z emisji, wraz z istniejącą płynnością, zostaną przeznaczone na wykup 5,000 proc. obligacji zabezpieczonych zapadających w 2026 roku oraz częściowo 3,875 proc. obligacji z tego samego terminu zapadalności – w obu przypadkach po wartości nominalnej powiększonej o naliczone odsetki. Transakcja wpisuje się w długofalową strategię Coty dotyczącą optymalizacji struktury kapitałowej i wydłużenia terminów zapadalności zadłużenia.

Nowe papiery wartościowe są oferowane w trybie prywatnym wyłącznie kwalifikowanym inwestorom instytucjonalnym w Stanach Zjednoczonych (zgodnie z zasadą Rule 144A) oraz inwestorom spoza USA na podstawie Regulation S. Emisja nie będzie rejestrowana w ramach amerykańskiej ustawy o papierach wartościowych (U.S. Securities Act).

Nowa emisja wspiera strategię zarządzania bilansem Coty, zmniejszając presję na refinansowanie w krótkim terminie i zabezpieczając finansowanie długoterminowe po stałej stopie procentowej. Spółka kontynuuje działania na rzecz redukcji zadłużenia i utrzymania elastyczności finansowej w warunkach zmiennego otoczenia makroekonomicznego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
08.10.2025 23:02
Veoli Botanica z nowym dyrektorem generalnym. Od września jest nim Tomasz Słoniewski
Veoli Botanica mat.pras.

Z początkiem września Tomasz Słoniewski objął funkcję dyrektora generalnego Veoli Botanica oraz prezesa zarządu siostrzanej spółki – OneAnswer. To kolejny milowy krok w rozwoju, który niesie za sobą korzyści dla konsumentów, partnerów i całego naszego zespołu – informuje w komunikacie Veoli Botanica.

Tomasz Słoniewski od ponad dwóch dekad jest związany z branżą health & beauty – nie tylko w Polsce, ale także na rynkach globalnych. Ma 25-letnie doświadczenie komercyjne w branży farmaceutycznej, kosmetycznej oraz dóbr konsumpcyjnych. W latach 2019-2024 jako członek zarządu Torf Corporation (Tołpa, WhiteON) odpowiadał za procesy komercyjne i sukces marki Tołpa w Polsce oraz w ekspansji międzynarodowej, wprowadzając Tołpa do sieci sklepów stacjonarnych Boots w Wielkiej Brytanii.

Wcześniej przez kilkanaście lat pracował na stanowiskach dyrektora sprzedaży i dyrektora strategii rynkowej w Procter & Gamble, gdzie odpowiadał za rynek w Polsce i w dziewięciu krajach Europy Centralnej (siedziba Budapeszt), a także w trzech krajach w Europie Zachodniej (siedziba Frankfurt).

W L’Oreal przez dwa lata pełnił funkcję dyrektora handlowego odpowiedzialnego m.in. za reorganizację. Ponad 5 lat jako konsultant strategiczny doradzał spółkom w fazie reorganizacji i stabilnego wzrostu oraz jako lider w procesach fuzji i przejęć.

image

Veoli Botanica otwiera swoje pierwsze laboratorium badawczo-rozwojowe

Tomasz Słoniewski odniósł liczne sukcesy w zarządzaniu modelem multikanałowym w Polsce i w Europie. Jego doświadczenie obejmuje zarządzanie tradycyjnymi i nowoczesnymi kanałami dystrybucji internetowej, w tym drogerie, perfumerie, apteki.

Jest ekspertem branżowym w kategoriach: kosmetyki masowe, luksusowe, naturalne, dermokosmetyki oraz suplementy diety, a także zawodowym trenerem sprzedaży, mentorem i coachem.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. październik 2025 23:58