StoryEditor
Producenci
22.03.2024 15:08

Marka Remé – czy kolagen działa?

Konferencja prasowa marki Remé
Konferencja prasowa marki Remé
Konferencja prasowa marki Remé
Konferencja prasowa marki Remé
Konferencja prasowa marki Remé
Konferencja prasowa marki Remé
Konferencja prasowa marki Remé
Konferencja prasowa marki Remé
Konferencja prasowa marki Remé
Konferencja prasowa marki Remé
Konferencja prasowa marki Remé
Konferencja prasowa marki Remé
Gallery
Marka Remé po raz kolejny zorganizowała spotkanie dla mediów i twórców cyfrowych poświęcone kolagenowi. Kolagen odpowiadający m.in. za jędrność skóry jest w centrum zainteresowania i badań jego właściwości. Czy spożywany jako dodatek do diety działa?

Marka Reme, należąca do USP Zdrowie, po raz kolejny spotkała się z dziennikarzami i twórcami cyfrowymi, by zaprezentować swoje produkty. Kolagenowa Formuła Piękna – pod tą nazwą występuje kolagen do picia w kilku smakach.

Kolagen jest głównym składnikiem tkanki łącznej, skóry, kości, ścięgien i chrząstek. Z wiekiem zaczyna go w naturalny sposób ubywać. Dzieje się to bardzo szybko, bo poziom kolagenu zaczyna się zmniejszać już gdy kończymy 25 lat.

Czy suplementować kolagen? Czy podawany w tabletkach, proszku, płynie – zadziała? Zdania są podzielone, ale w ostatnich latach opinie przechylają się w stronę – tak, warto po kolagen sięgać, by utrzymać organizm w lepszej kondycji.  

Podczas konferencji Remé o tym, czy kolagen działa i jak wybrać skuteczny suplement, mówił Krzysztof Czerwiński, doradca medyczny USP Zdrowie. Marta Bem, kosmetolog z wieloletnim stażem, pasjonatka i znawczyni Ajurwedy oraz ambasadorka holistycznego podejścia do piękna, podzieliła się swoimi spostrzeżeniami na temat pielęgnacji. O swoich doświadczeniach z suplementowaniem kolagenu opowiadała Marietta Żukowska, aktorka teatralna i filmowa, która jest ambasadorką marki.

Uczestnicy spotkania mogli spróbować różnych smaków Kolagenowej Formuły Piękna Remé. Chętni mogli też skorzystać z profesjonalnego badania skóry przy użyciu nowoczesnego urządzenia Lumiscan, które przeprowadzali doświadczeni kosmetolodzy.

Event odbył się 12 marca br. w hotelu Verte w Warszawie.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.04.2024 16:05
Nivea zorganizowała spotkanie edukacyjne tylko dla mężczyzn
Uczestnicy kolacji dla mężczyzn zorganizowanej przez NiveaNivea
Spotkanie tylko dla mężczyzn, podczas którego dowiadują się, czym charakteryzuje się ich skóra, jak powinni ją pielęgnować i jakie kosmetyki dobrać. Na takie zaprosiła panów marka Nivea.

Wieczór w męskim gronie? Taki zaproponowała mężczyznom marka Nivea zapraszając znanych aktorów, twórców, sportowców, modeli, dziennikarzy, influencerów i celebrytów na kolację do Bohema 2.8 w Warszawie.

Kolacja została przygotowana na 60 osób, a podczas spotkania eksperci marki zaprezentowali kilka gam produktów pielęgnacyjnych dla mężczyzn Nivea for men (w tym Nivea men anti age power – przeciwzmarszczkowa, redukująca przebarwienia oraz  Nivea men sensitive – do skóry wrażliwej) oraz przekazywali informacje o tym, czym charakteryzuje się męska skóra (ma inne właściwości niż skóra kobiet), jak ją pielęgnować i jak dobrać odpowiednie dla siebie kosmetyki.

– Cieszę się bardzo, że mogliśmy gościć aż tylu mężczyzn zainteresowanych pielęgnacją skóry twarzy. To tylko pokazuje nam, jak rośnie świadomość panów w tym temacie – skomentowała Marta Piec, brand manager Nivea Men.

Gośćmi wydarzenia byli m.in.: Kuba Przygoński, Maciej Musiał, Mikołaj Roznerski, Piotr Knioła-Pigout, Piotr Mróz, Tadeusz Mikołajczyk, Sebastian Chłodnicki. Kolację poprowadził dziennikarz Maks Behr.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.04.2024 14:39
Nie żyje Roberto Cavalli, włoski projektant mody i luksusowych perfum
Roberto Cavalli, włoski projektant mody, kreator zapachów, zmarł 12 kwietnia 2024 r. w wieku 83 latRoberto Cavalli Linkedin
Zmarł Robeto Cavalli, włoski projektant mody i twórca ikonicznych perfum. Jego dziedzictwo pozostanie nieustannym źródłem inspiracji – napisał Sergio Azzolari, dyrektor generalny firmy Roberto Cavalli składając kondolencje rodzinie.

Roberto Cavalli zmarł 12 kwietnia w wieku 83 lat w swoim domu we Florencji. Jak podały światowe media, artysta od dłuższego czasu chorował, a ostatnio jego stan się pogorszył.

Spoczywaj w pokoju, będziemy za tobą tęsknić, a tak wielu cię kocha, że twoje imię będzie nadal trwać, światłem inspiracji dla innych, a zwłaszcza dla mnie - napisał Fausto Puglisi, dyrektor kreatywny w Roberto Cavalli od października 2020 roku.

Firma Roberto Cavalli składa kondolencje rodzinie pana Cavalli. Jego dziedzictwo pozostanie nieustannym źródłem inspiracji - zapowiedział Sergio Azzolari, dyrektor generalny Roberto Cavalli.

Roberto Cavalli jest jednym z najsłynniejszych projektantów mody i twórcą marki, której początek miał miejsce w latach 70. ubiegłego wieku. Wtedy Cavalli rozpoczął swoją przygodę z modą. Swoją pierwszą kolekcję pod własnym nazwiskiem Roberto Cavalli zaprezentował w Paryżu w Salon du Prêt-à-Porter. Potem miał udane prezentacje we Florencji i w Mediolanie. Również pierwszy butik projektant otworzył we Francji w 1974 r. w słynnym kurorcie Saint Tropez. Dwa lata później zaprezentował kolekcję w Nowym Jorku.

Roberto Cavalii zasłynął m.in. z tworzenia wydruków na skórze i opatentował tę technikę. Był także mistrzem tworzenia patchwoków z różnych materiałów. Lubił ekstrawagancję (podarte dżinsy, patchworki, skóra i brokat), ale jego znakiem rozpoznawczym stały się motywy zwierzęce – zebra, tygrys i lampart. W latach 80. miał swój czas i ogromną popularność. Był jednym z pierwszych projektantów, którzy rozpoczęli produkcję markowych jeansów - łączył praktyczność z luksusem. Był też mistrzem koloru, co nadal widać we współczesnych kolekcjach marki.

Jego stroje nosiły takie gwiazdy jak Jennifer Lopez, Madonna, Beyonce, Sting, Mick Jagger czy Bono. 

Roberto Cavalli to jednak nie tylko moda. Jego dom mody sprzedawał także perfumy i luksusowe akcesoria.

Jednym z jego najsłynniejszych zapachów jest damska woda perfumowana Roberto Cavalli - głęboka, mocna, slodka i trwała, w której miodowo-owocowa nuta kwiatu pomarańczy jest wspierana przez pikantność różowego pieprzu, świeżość jaśminu i mleczność tuberozy, podczas gdy wanilia niesie żywiczno-balsamiczne odcienie benzoesu i opopanaksu. Całości dopełnia flakon z logo projektanta, który sam w sobie jest małym dziełem sztuki.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. kwiecień 2024 07:19