StoryEditor
Producenci
01.06.2023 00:00

Marka Samarité wymienia krem za krem

Barbara Zapisek, technolog Samarité z ponad 40 letnim doświadczeniem, jest twórczynią formuły Divine Cream, która sprawia, że krem nadaje się do stosowania na dzień, noc i pod oczy / fot. samarite.eu
Samarité rusza z drugą edycją akcji, w której wymienia kremy nadesłane przez konsumentów na swój produkt. Jest jednak warunek. Jako że Divine Cream kosztuje niemal 150 zł, nadesłany kosmetyk nie może być tańszy niż 80 zł.

Marka Samarité zachęca: „Wymień swój obecny krem do twarzy na kultowy Divine Cream”. Ruszyła bowiem akcja Kram za Krem, w której przez dwa tygodnie każdy, kto odeśle marce swój dotychczasowy krem do twarzy, otrzyma w zamian krem Divine. Jest to produkt, który sprzedaje się w Polsce co 7 minut (dane na podstawie analizy sprzedaży 1.06.2022-01.04.2023). Poprawia kondycję skóry i ją odmładza, nawilża, redukuje zmarszczki, liftinguje i wyrównuje koloryt.

Akcja Krem za Krem to doskonała okazja, aby poznać jego boskie działanie – zachęca Samarité.

Akcja trwa do 15 czerwca lub do wyczerpania zapasów. W tym okresie wystarczy wypełnić krótki formularz na stronie internetowej i w ciągu 48 godzin od tego momentu wysłać swój obecny krem do twarzy. Może on być pełny, częściowo zużyty, bądź zużyty do końca. Ważne jednak, by jego regularna cena wynosiła minimum 80 zł. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania kremu, Samarité wymieni go na swój produkt o wartości 149,99 zł.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 11:37
Kultowy niebieski krem Nivea zmienia opakowanie
Krem Nivea wymienił aluminiowe puszki na wykonane w 80 proc. z surowca pochodzącego z recyklingufot. Nivea
Najbardziej znany krem Nivea zmienia opakowanie, ale marka absolutnie nie odchodzi od swojego znanego wizerunku. Tu zmiany są kosmetyczne. Idzie natomiast pod rękę z wymaganiami środowiskowymi i wprowadza puszkę, która w 80 proc. składa się z recyklingowanego aluminium.

Marka Nivea wprowadza zmiany w swoim kultowym kremie Nivea. Niebieska puszka jest teraz wykonana w 80 proc. z aluminium pochodzącego z recyklingu.

image
Krem Nivea w puszce wykonanej z aluminium pochodzącego z recyklingu
Nivea
Przejście na bardziej ekologiczne opakowanie ma na celu zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych z opakowań o 8 tys. ton do 2025 roku. To konkretny krok ku wdrożeniu podejścia o obiegu zamkniętym, które minimalizuje obciążenie naszych cennych zasobów naturalnych – podała marka w komunikacie.

Wygląd opakowania zmienia się minimalnie, tak aby nic nie zachwiało wypracowanym wizerunkiem marki. Opakowanie jest nowocześniejsze w swoim przekazie, ma żywsze kolory, na wszystkich opakowaniach zostało ujednolicone logo marki. Na puszce pojawiła się również wyróżniona zielonym kolorem informacja o wykorzystaniu surowców pochodzących z recyklingu.

Nivea to marka należąca do koncernu Beiersdorf. Krem Nivea w okrągłym niebieskim opakowaniu ma ponad 100 lat i jest najbardzej rozpoznawalnym produktem marki. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 14:28