StoryEditor
Producenci
14.05.2020 00:00

Marka Silcare otworzyła salon w Galerii Bronowice

Galeria Bronowice poszerzyła swoją ofertę o nowego najemcę. Na kosmetycznej mapie centrum handlowego pojawił się salon Silcare, który oferuje produkty do stylizacji paznokci oraz pielęgnacji ciała. 

Silcare wszystkie swoje kosmetyki produkuje w Polsce. W ofercie marki znajdują się produkty do stylizacji paznokci, a także kosmetyki do pielęgnacji ciała, włosów, twarzy, dłoni i stóp. Firma, uwzględniając w swoich działaniach obecną sytuację, uruchomiła również produkcję preparatów biobójczych, dezynfekujących i czyszczących.

Marka prowadzi sprzedaż sklep internetowy oraz ponad 20 stacjonarnych salonów. Nowy lokal został otwarty w Galeria Bronowice. Znajduje się na poziomie 0 i zajmuje powierzchnię 30 m kw.

– Otwarcie salonu Silcare doskonale uzupełniają naszą ofertę. Jestem przekonana, że przystępne cenowo, ciekawe produkty zainteresują wielu klientów naszego centrum handlowego – mówi Aleksandra Rzońca, dyrektor Galerii Bronowice.

To nie koniec zmian w Galerii Bronowice. Na terenie krakowskiego centrum handlowego pojawił się maseczkomat, w którym można zakupić maseczki ochronne z certyfikatem jakości OEKO-TEX. Oznacza to, że włóknina produkowana jest technologią mono- (PP) i bi-komponentową (PP+PP oraz PP+PE). Dzięki temu uzyskuje się jej większą miękkość, odpowiednią elastyczność, a co za tym idzie – wysoką jakość produktu. 4-warstwowe maseczki z kontrafałdą pakowane są po 5 oraz 10 szt.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 09:23
Givaudan poinformował o strategii firmy do 2030 oraz zmianie na stanowisku CEO

Givaudan, producent perfum i aromatów ze Szwajcarii, podał informację o przyjętych celach rozwoju firmy na najbliższe pięć lat. Firma przedstawiła również plan sukcesji, dotyczący długoletniego CEO Gillesa Andriera, który uda się na emeryturę w marcu 2026 roku – po 20 latach spędzonych za sterami firmy.

Następcą Andriera zostanie Christian Stammkoetter, dyrektor wykonawczy Danone. Firma poinformowała również, że prezes Calvin Grieder ustąpi ze stanowiska w 2026 roku, a Andrier zastąpi go po uzyskaniu akceptacji przez akcjonariuszy.

Givaudan przedstawił również nową strategię na lata 2026-2030. Zakłada ona średni wzrost sprzedaży porównywalnej na poziomie 4-6 proc., co stanowi wzrost w porównaniu z obecnym celem (4-5 proc.). 

image

Givaudan notuje niższy niż oczekiwany wzrost sprzedaży – akcje spadają o 6 proc.

Nowa strategia Givaudan zakłada m.in. rozszerzenie zasięgu klientów i pogłębienie globalnej obecności, a ponadto wejście w segmenty o wysokiej wartości dodanej, takie jak kosmetyki i karmy dla zwierząt.

Dyrektor finansowy Stewart Harris dodał, że nakłady inwestycyjne wzrosną do 4-5 proc. – w planie jest finansowanie rozwoju i modernizacji produkcji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.08.2025 14:27
Beiersdorf inwestuje 350 milionów euro w rozbudowę zakładu w Meksyku
Siedziba Beiersdorf w HamburguBeiersdorf

Beiersdorf, niemiecki koncern kosmetyczny znany z marek takich jak Nivea czy Eucerin, ogłosił inwestycję o wartości 350 milionów euro w rozbudowę swojej fabryki w Silao, w stanie Guanajuato. Informację potwierdziło Ministerstwo Gospodarki Meksyku, wskazując, że projekt wzmocni rolę kraju jako kluczowego centrum produkcyjnego i eksportowego w regionie.

Obecnie około 70 proc. produkcji z zakładu w Silao trafia na rynki zagraniczne, co czyni go istotnym elementem globalnego łańcucha dostaw Beiersdorf. Rozbudowa pozwoli zwiększyć moce produkcyjne i wdrożyć zaawansowane technologie wytwórcze, co ma zaspokoić rosnące zapotrzebowanie międzynarodowe na kosmetyki i produkty do pielęgnacji skóry.

Według władz Meksyku, inwestycja przyniesie również znaczące efekty lokalne – stworzenie nowych, wysokiej jakości miejsc pracy oraz transfer know-how w zakresie nowoczesnych procesów przemysłowych. Projekt wpisuje się także w strategię długoterminową firmy, zakładającą osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2045 roku, poprzez m.in. ograniczanie emisji i wdrażanie rozwiązań zrównoważonej produkcji.

Rozbudowa fabryki w Silao podkreśla rosnące znaczenie Meksyku w globalnej strategii Beiersdorf. Kraj, dzięki swojemu położeniu i rozwiniętej infrastrukturze, staje się nie tylko ważnym ośrodkiem zaopatrzeniowym dla Ameryki Łacińskiej, ale także istotnym punktem eksportowym na inne rynki światowe. Inwestycja w wysokości 350 milionów euro stanowi jedną z największych w historii działalności firmy w regionie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2025 14:24