StoryEditor
Producenci
16.01.2024 10:43

Marka True Men Skin Care przedłużyła umowę z Ironman Poland

Maciej Adamaszek, CEO Ferrum Labs, twórca marki True men skin care oraz Michał Drelich, dyrektor Ironman Poland / mat. prasowe
Ferrum Labs, producent kosmetyków True men skin care, poinformowało o przedłużeniu współpracy z Ironman Poland o kolejne 2 lata. Marka będzie partnerem imprez Ironman w Warszawie, Gdyni i Poznaniu oraz po raz pierwszy w czeskim Hradec Králové aż do końca 2026 roku.

Ferrum Labs, na rok przed wygaśnięciem aktualnej umowy sponsoringowej, przedłużyło współpracę z Ironman Poland o kolejne 2 lata. Tym samym kosmetyki True men skin care z limitowanej kolekcji, stworzonej specjalnie dla Ironman Poland będzie można zakupić w Official Merchandise Store podczas zawodów w Warszawie, Gdyni i Poznaniu, a także w trakcie imprezy partnerskiej – Ironman 70.3 Hradec Králové w Czechach.

Maciej Adamaszek, CEO Ferrum Labs, twórca marki True men skin care, a prywatnie triathlonista, mówi:

Współpraca z Ironman Poland spełniła nasze oczekiwania i przyczyniła się do wzrostu rozpoznawalności marki w Polsce i na świecie. Widzimy, że nasz produkt trafia również w gusta i oczekiwania triathlonistów, którzy są wymagającym, ale jednocześnie bardzo świadomym klientem. Dzięki wspólnym doświadczeniom i kontaktowi z wyjątkowymi sportowcami możemy udoskonalać i rozwijać nasze portfolio produktowe i skutecznie odpowiadać na potrzeby rynku.

Twórca marki dodaje, że przedłużenie umowy jest krokiem spójnym ze strategią sprzedaży i ekspansji zagranicznej. Czeski rynek, na którym w tym roku debiutuje Ironman, jest bowiem dla Ferrum Labs kluczowy m.in. dzięki współpracy z siecią Notino. 

Natomiast Michał Drelich, dyrektor Ironman Poland komentuje:

Nasza współpraca z Ferrum Labs to historia partnerskiej relacji, która pozwala osiągnąć nie tylko korzyści biznesowe czy wizerunkowe, ale przede wszystkim sprawia, że uczestnikom naszych imprez możemy zaoferować najwyższej jakości produkt.

True men skin care to polska marka męskich kosmetyków, zapewniająca ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. Są dostępne w na lotniskach w sieci sklepów Aelia Duty free shop, w ponad 27 krajach europejskich poprzez e-perfumerię Notino, a także w 160 perfumeriach sieci Douglas w całej Polsce.

 

Czytaj też: True men skin poszerza współpracę z Douglasem. Kosmetyki sprzedawane będą we wszystkich perfumeriach sieci

 

Brand został wyróżniony Złotą Perłą Rynku Kosmetycznego w kategorii „Kosmetyki Pielęgnacyjne dla Mężczyzn”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.10.2025 13:28
LVMH utrzymuje stabilny wzrost w segmencie perfum i kosmetyków
Luksusowy konglomerat opublikował swoje wyniki.Wikimedia Commons

Dywizja Perfumes & Cosmetics koncernu LVMH odnotowała w trzecim kwartale 2025 roku 2-proc. wzrost organiczny, utrzymując stabilne przychody w ujęciu dziewięciomiesięcznym. Wynik ten wskazuje na odporność segmentu luksusowych perfum i kosmetyków w warunkach spowolnienia gospodarczego oraz wysokiej konkurencji w globalnym rynku beauty.

Wzrost w trzecim kwartale napędzały nowe premiery produktów i konsekwentnie realizowana strategia selektywnej dystrybucji. Najmocniejszym motorem wzrostu pozostają Parfums Christian Dior, które wprowadziły na rynek udane nowości, takie jak Miss Dior Essence, Dior Homme Parfum czy Rouge Dior On Stage. Flagowy zapach Sauvage utrzymał pozycję najlepiej sprzedającego się męskiego zapachu na świecie, umacniając dominację Diora w segmencie premium.

Drugim filarem wzrostu była marka Guerlain, której kolekcje Aqua Allegoria oraz L’Art & La Matière nadal zyskują popularność, przyciągając klientów poszukujących rzemieślniczych kompozycji zapachowych. Z kolei Parfums Givenchy rozszerzyły swoje portfolio o L’Interdit Parfum — nową, kwiatową odsłonę klasycznego zapachu marki, co pomogło umocnić jej pozycję w segmencie zapachów dla kobiet.

Pomimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, dywizja LVMH utrzymała zrównoważony rozwój dzięki silnej marce, innowacjom produktowym i strategii koncentrującej się na segmencie prestige beauty. Stały popyt na luksusowe zapachy i kosmetyki, wspierany lojalnością klientów do marek Dior i Guerlain, pozwolił zrekompensować spowolnienie na niektórych rynkach.

2-proc. wzrost organiczny w trzecim kwartale potwierdza zdolność LVMH do utrzymania dynamiki w segmencie wysokiej klasy beauty. Koncern kontynuuje strategię opartą na innowacjach, jakości i silnej tożsamości marek, co stanowi fundament długoterminowej odporności biznesu i utrzymania pozycji lidera globalnego rynku luksusu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
15.10.2025 07:53
Unilever zdecydował o sprzedaży marki Kate Somerville. W czyje ręce trafi?
Transakcja przejęcia Kate Somerville przez Rare Beauty ma zostać sfinalizowana przed końcem 2025 rokuKate Somerville

Koncern Unilever poinformował o zamiarze sprzedaży marki Kate Somerville firmie Rare Beauty Brands. Kate Somerville to marka specjalizująca się w kosmetykach do pielęgnacji ciała, posiadająca również też obejmuje pielęgnację skóry, pielęgnację ciała oraz specjalistyczny salon piękności w Hollywood – przy Melrose Place.

W miarę jak marka wchodzi w nowy rozdział, uważamy, że jej dalszy wzrost i sukces będą najlepiej wspierane przez nowego właściciela, lepiej dopasowanego do zmieniających się potrzeb marki. Jesteśmy przekonani, że pod kierownictwem Chrisa Hobsona i zespołu Rare Beauty Brands, Kate Somerville ma przed sobą świetną przyszłość – mówi Mary Carmen Gasco-Buisson, dyrektor generalna Unilever Prestige podkreśla

Hobson, prezes i dyrektor generalny Rare Beauty Brands uważa, że akwizycja Kate Somerville stanie się kamieniem milowym dla jego firmy.

Od dawna podziwiamy ducha innowacji marki, jej zaangażowanie w pielęgnację skóry i nastawienie na efekty. To idealnie współgra z naszą misją tworzenia produktów, które zachwycają, społeczności, które wzmacniają, oraz marek, które inspirują – wyjaśnia Hobson. – Wierzymy, że Rare Beauty Brands stanie się idealnym miejscem dla Kate Somerville, z radością witamy jej oddany zespół w naszej rodzinie. Wspólnie mamy szansę na nowe możliwości rozwoju i dotarcia do jeszcze większej liczby konsumentów, zainteresowanych skuteczną i luksusową pielęgnacją skóry.

Transakcja przejęcia Kate Somerville przez Rare Beauty ma zostać sfinalizowana przed końcem tego roku (pod warunkiem uzyskania zgód regulacyjnych).

image

Selena Gomez zapowiada premierę pierwszych perfum swojej marki Rare Beauty

Unilever to międzynarodowy koncern, zatrudniający globalnie ponad 125 tys. pracowników, którego produkty są dostępne w ponad 190 krajach. W 2024 roku koncern osiągnął obrót na poziomie 60,8 mld euro, z czego 58 proc. przychodów pochodziło z rynków wschodzących.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. październik 2025 18:05