StoryEditor
Producenci
06.02.2023 00:00

Marka Wars szuka testerów i sama testuje konsumentów

Testerzy będą używać kosmetyków bezpłatnie, w zamian muszą polubić profile marki w mediach społecznościowych i opublikować recenzje produktów / fot. wars.men
Marka Wars szuka testerów i testerek swoich kosmetyków. Przy okazji zbiera informacje o preferencjach konsumentów.

Wars – marka kosmetyków dla mężczyzn z 50-letnią historią – zaprasza konsumentów do wzięcia udziału w akcji testerskiej. Osoby, które wypełnią odpowiedni formularz będą mogły wypróbowywać jej kosmetyki za darmo.

Żeby otrzymać produkty do testowania należy podać swój wiek i miejsce zamieszkania – wieś lub miasto o określonej liczbie mieszkańców.

Kolejne pytania dotyczą preferencji konsumentów – jakich kosmetyków do golenia używają najczęściej, a także gdzie kupują kosmetyki. Tu od razu jest wskazanie. Można wybrać – Rossmanna (nie pada nazwa żadnej innej sieci drogeryjnej) lub tradycyjne drogerie. Organizatorów akcji   interesuje również, czy skład kosmetyków ma dla konsumentów znaczenie. Trzeba również odnieść się do kosmetyków Wars i napisać za co się je lubi.

Należy zaobserwować profile marki w mediach społecznościowych. Co ciekawe, firma poprzedza to oczekiwanie hasłem: Udowodnij, że nie jesteś robotem!

Testowanie wiąże się oczywiście z publikacją w mediach społecznościowych - może to być reels lub zdjęcie z recenzją kosmetyków. Taki post, jak wskazuje firma powinien być oznaczony profilem marki oraz hasztagiem #testujewarsa. Kto tego nie zrobi zostanie wykluczony z kolejnych akcji promocyjnych. Firma nie podpowiada, czy post powinien mieć oznaczenie wskazujące na współpracę z marką i promocję jej produktów. 

Przypomnijmy, że zgodnie z zaleceniami UOKiK  wszystkie materiały zawierające przekaz handlowy, za które influencer otrzymał korzyść materialną, powinien jasno oznaczać jako MATERIAŁ REKLAMOWY i wskazywać promowaną markę. Jeśli osoba działająca w mediach społecznościowych otrzymuje prezent, przesyłkę PR o niedużej wartości po raz pierwszy, może publikację na jej temat oznaczać jako PREZENT. Jeśli ta sama marka wysyła twórcy kolejne produkty – publikacje o nich powinien oznaczyć jako MATERIAŁ REKLAMOWY.

Czytaj więcej: Są już rekomendacje UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych

Wars to marka męskich kosmetyków, która powstała w 1972 r. Znane są szczególnie wody toaletowe Wars. Logo marki i charakterystyczne flakony wód kolońskich zostały zaprojektowane przez cenionego grafika Karola Śliwkę. Marka znajduje się w portfolio firmy Miraculum. W ostatnich latach przechodziła gruntowny relaunch. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.03.2024 14:15
Helena Rubinstein ogłasza Michelle Yeoh nową ambasadorką
„Dołączenie do marki, która celebruje niezrównaną siłę i promienną pewność siebie drzemiącą w każdej kobiecie, jest dla mnie czymś bardzo naturalnym i oczywistym” – powiedziała Yeoh.Naomi Lipowski, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons
Marka kosmetyczna Helena Rubinstein mianowała zdobywczynię Oscara, aktorkę Michelle Yeoh, na swoją najnowszą ambasadorkę marki. Pierwsza kampania gwiazdy filmu „Wszystko wszędzie naraz” z marką zadebiutuje w przyszłym miesiącu, a szczegóły nie są jeszcze znane.

Helena Rubinstein, marka należąca do L‘Oréal stwierdziła, że Yeoh „ucieleśnia wartości marki, takie jak determinacja, wiara w siebie, śmiałość i odporność”, a jej doświadczenia podobno odzwierciedlają doświadczenia założycielki marki o tej samej nazwie, Amerykanki polskiego pochodzenia.

61-latka zyskała sławę dzięki rolom w takich filmach jak "Przyczajony tygrys, ukryty smok" i "Wyznania gejszy." W 2022 roku przeszła do historii jako pierwsza Azjatka, która zdobyła Oscara dla najlepszej aktorki za rolę w filmie „Wszystko wszędzie, wszystko na raz”.

 

Yeoh nie są obce kampanie kosmetyczne, ponieważ w 2023 r. wystąpiła jako twarz marki produktów do pielęgnacji skóry La Mer. Wcześniej była także ambasadorką luksusowej marki kosmetyków Guerlain w 2011 r. W 2022 r. magazyn Time umieścił ją na swojej corocznej liście na jednej ze 100 najbardziej wpływowych osób na świecie oraz określił jako Ikonę Roku.

Helena Rubinstein, marka należąca od 1984 roku do L’Oréal, właśnie dołączyła do elitarnego portfolio marek francuskiego giganta kosmetycznego, wartego miliardy euro. 132-letnia marka jest obecnie wiodącym graczem w dziedzinie pielęgnacji skóry na arenie międzynarodowej dzięki repozycjonowaniu w kategorii o wysokim prestiżu, naciskowi na innowacje naukowe i sięganiu głęboko do swoich korzeni. Według źródeł branżowych do kluczowych rynków marki należą Chiny kontynentalne, Hongkong, Japonia, Tajwan i Korea Południowa.

Czytaj także: Helena Rubinstein współpracuje z Francuskim Narodowym Centrum Badań Naukowych nad wykorzystywaniem roślinnych komórek macierzystych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.03.2024 11:31
The Body Shop w Polsce funkcjonuje bez zmian. Problemy brytyjskiego oddziału nie mają wpływu na franczyzy w innych krajach
The Body Shop ma  obecnie około 3 tys. sklepów w ponad 70 krajach na całym świecie. W Polsce jest ich 15wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć The Body Shop zamknie 75 sklepów w Wielkiej Brytanii i zwolni 489 pracowników – donosi dziennik „Rzeczpospolita”. Równocześnie uspakaja, że problemy finansowe brytyjskiego oddziału nie mają mieć wpływu na franczyzy w innych krajach, w tym także w Polsce, gdzie nie ma na razie mowy o zamykaniu sklepów.

Na portalu wiadomościkosmetyczne.pl niedawno pisaliśmy, że ciemne chmury zbierają się nad belgijskim oddziałem The Body Shop: po postępowaniach upadłościowych w Niemczech i Wielkiej Brytanii sieć zamyka obecnie także część swoich belgijskich sklepów stacjonarnych i sklep internetowy.

Czytaj też: The Body Shop zamyka sklepy w Belgii (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Jednak dziennik „Rzeczpospolita” uspakaja, że problemy finansowe brytyjskiego oddziału firmy mają nie mieć wpływu na franczyzy w innych krajach, w tym także w Polsce, gdzie nie ma na razie mowy o zamykaniu sklepów.

Równocześnie donosi, że w związku z postępowaniem upadłościowym brytyjskiego oddziału, The Body Shop zamknie w Wielkiej Brytanii 75 sklepów (pozostawiając pozostałych 116). Oznacza to, że w połączeniu z cięciami kosztów w centrali firmy zwolnionych zostanie od 750 do 800 osób.

„Rzeczpospolita” cytuje też Tony‘ego Wrighta z FRP Advisory (właściciel marki i sieci sklepów The Bosy Shop), który zdradził, że działania polegające na dostosowaniu rozmiaru portfolio sklepów The Body Shop w Wielkiej Brytanii mają ustabilizować działalność firmy i jej dalszy rozwój.

Czytaj też: Dostawcy The Body Shop obawiają się strat z tytuły niezakupionych składników (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Dziennik przypomina, że The Body Shop było niezwykle popularną siecią w latach 80. i 90. ubiegłego wieku. Jednak po pojawieniu się konkurencji w postaci Lush i Rituals radziła sobie coraz gorzej. Obecnie ma około 3 tys. sklepów w ponad 70 krajach na całym świecie. W Polsce jest ich 15.

Czytaj też: Next rozważa zakup The Body Shop (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. marzec 2024 19:08