StoryEditor
Producenci
18.01.2023 00:00

Marki kosmetyczne wsparły zawody kosmetyczne SkillsPoland

Marki Golden Rose, Farmona oraz Lart wsparły konkurs kosmetyczny SkillsPoland dla uczniów i absolwentów szkół kosmetycznych. Zwycięzcy zawodów będą reprezentować nasz kraj na międzynarodowym konkursie EuroSkills. Po raz pierwszy zawody odbędą się w Polsce w Gdańsku na początku września bieżącego roku.

W Gdańsku po raz pierwszy w Polsce odbyły się eliminacje krajowe w konkurencji zabiegi kosmetyczne SkillsPoland. Zwycięzcy zawodów będą reprezentować nasz kraj na międzynarodowym konkursie EuroSkills. Po raz pierwszy takie zawody odbędą się w Polsce w Gdańsku na początku września bieżącego roku.

W trakcie czterech dni eliminacyjnych zmagań rozegrano konkursy aż w 22 konkurencjach (różne zawody szkolnictwa branżowego), w których wzięli udział zawodnicy z Polski i z zagranicy. Zwycięzcy będą reprezentować Polskę na Mistrzostwach Europy.

Konkurs kosmetyczny zorganizowały WorldSkills Poland, Anagra Łódzka Szkoła Mody Kosmetologii Fryzjerstwa, Pomorska Medyczną Szkoła Policealna oraz partnerzy konkurencji – marki Lart, Farmona i  Golden Rose.

Uczestnicy musieli wykonać trzy zadania z zakresu kosmetologii, stylizacji paznokci i makijażu:

a) zabieg pielęgnacyjny skóry na twarzy, szyi i dekolcie dostosowany do jej potrzeb,

b) manicure hybrydowy z nałożeniem odpowiednią techniką lakieru,

c) makijaż zgodny ze sztuką i tematyką zadania konkursowego.

Zawodnicy muszą wykazać umiejętności z zakresu kosmetologii, stylizacji paznokci i wizażu oraz pracy z klientem (wszystkie zadania były wykonywane na modelkach ze szkoły Anagra).  

Srebrny medal w zawodach zdobyła Dominika Zarychta, a zwycięzcą konkursu został Adam Skibiński – oboje ze szkoły Anagra. Adam Skibiński będzie reprezentował Polskę na wrześniowych Mistrzostwach Europy w Gdańsku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.05.2024 11:58
Natalia Kukulska ambasadorką marki Remé
Natalia Kukulska, piosenkarka, kompozytorka, ambasadorka marki Reméfot. Remé
Natalia Kukulska została nową ambasadorką marki Remé należącej do firmy USP Zdrowie. Dołączyła do Marietty Żukowskiej, która promuje markę. Obie wystąpią w nowej kampanii reklamowej suplementu z kolagenem.

Natalia Kukulska, piosenkarka i kompozytorka, dołączyła do aktorki Marietty Żukowskiej jako ambasadorka marki Remé z portfolio USP Zdrowie. Artystki wspólnie wystąpiły w spocie wizerunkowym Kolagenowej Formuły Piękna Remé - suplementu diety z kolagenem.

image
Marietta Żukowska, aktorka, ambasadorka marki Remé
fot. Remé
Pomysł kreatywny jest kontynuacją poprzedniej kampanii, w której wybrzmiewa hasło: „Piękno jest w Tobie”. W nowej odsłonie ambasadorki zapraszają do swojego świata – zarówno zawodowego, jak i prywatnego. Każda z nich dzieli się swoją definicją piękna. Dla Natalii Kukulskiej: „Piękno to harmonijna kompozycja”, natomiast dla Mariety: „Piękno to blask, który płynie z wnętrza”.

Za produkcję spotu odpowiedzialny jest Selfish 3 Production, reżyserię: Katka Michalak. Scenariusz i koncepcję kreatywną stworzyła agencja Enyo.

Kampania potrwa do jesieni i obejmuje digital, TV, BTL, jak również działania eventowe.

Remé to brand należący do USP Zdrowie – spółki będącej częścią Grupy USP działającej w obszarze leków OTC i suplementów diety. Kolagenowa Formuły Piękna jest suplementem ukierunkowanym na wzmocnienie włosów, skóry i paznokci. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.05.2024 14:38
Dove Cameron nową globalną ambasadorką marki Schwarzkopf
Schwarzkopf Professional
Firma Schwarzkopf, będąca częścią koncernu Henkel, wybrała Dove Cameron na swoją globalną ambasadorkę. W ramach współpracy, Cameron będzie promować markę, wykorzystując swoją obecność w mediach społecznościowych, co ma na celu zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów w cyfrowym świecie marki.

Wybór Cameron odzwierciedla aktualny trend w przemyśle kosmetycznym, gdzie celebryci są angażowani do współpracy w celu wzmocnienia strategii marketingowych marek. Dove Cameron, dzięki swojej popularności i aktywnemu zaangażowaniu w mediach społecznościowych, idealnie wpisuje się w rolę ambasadorki, mając znaczący wpływ na obecność Schwarzkopf w kampaniach cyfrowych​.

Dove Cameron, urodzona jako Chloe Celeste Hosterman, jest amerykańską aktorką i piosenkarką, która zdobyła popularność dzięki roli w serialu Disney Channel "Liv i Maddie", gdzie grała podwójną rolę tytułowych bliźniaczek. Za tę rolę zdobyła nagrodę Emmy. Dove również rozwija karierę muzyczną, zarówno solo, jak i w duecie z Ryanem McCartan pod nazwą "The Girl and the Dreamcatcher". Poza swoimi osiągnięciami w dziedzinie aktorstwa i muzyki, Dove Cameron jest również znaną postacią w mediach społecznościowych, gdzie ma szeroką bazę fanów, co czyni ją wpływową osobistością w świecie rozrywki.

Schwarzkopf określił rok 2024 mianem „roku blondynek” w kampanii „What Story Will You Tell?”, która rozpoczęła się 5 marca z udziałem globalnej ambasadorki marki Sofii Vergary i globalnego ambasadora kolorów Chrisa Appletona.  Firma ma teraz nadzieję dotrzeć do szerszej publiczności dzięki kampanii „What Story Will You Tell?”, nawiązując do kariery filmowej, telewizyjnej i muzycznej Dove oraz zachęcając konsumentów do posiadania własnych włosów i opowiadania ich historii.

Czytaj także: Dior rozszerza współpracę z Charlize Theron o bycie ambasadorką biżuterii i pielęgnacji skóry

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. maj 2024 08:57