StoryEditor
Producenci
27.02.2018 00:00

Martyna Wojciechowska ambasadorką marki Pantene

Martyna Wojciechowska została ambasadorką marki Pantene. Dziennikarka swoimi osiągnięciami nieustannie inspiruje innych. Od lat podróżuje na krańce świata i, jak sama zaznacza, jeździ nie do miejsc, ale do kobiet – by je poznać i opowiedzieć ich historię. Z marką Pantene połączyło ją przekonanie o sile kobiet, która pochodzi z ich wewnętrznej motywacji, odwagi i determinacji. Ambasadorka już w marcu pojawi się w kampanii reklamowej marki, której hasło przewodnie brzmi „Siła jest piękna”.

Martyna Wojciechowska przez lata konsekwentnie realizowała swoje marzenia i plany zawodowe, udowadniając sobie i innym, że „niemożliwe nie istnieje”. Jej droga życiowa, niejednokrotnie kręta i biegnąca pod górę, doprowadziła ją na najwyższe szczyty świata (w tym Mount Everest) oraz metę Rajdu Dakar. Wbrew stereotypom o słabej płci, osiągnęła wiele sukcesów na różnych polach – jako ceniona dziennikarka i dyrektor programowa, redaktor naczelna, reżyserka nagradzanych filmów, autorka 14 bestsellerów książkowych czy pasjonatka podróży i motoryzacji.

Siła Martyny nie wynika tylko z jej sprawności fizycznej – odnosi się także do jej osobowości, otwartości na ludzi i świat, a także nieustającej chęci podejmowania nowych wyzwań i poruszania trudnych tematów. W swojej pracy dziennikarskiej inicjuje dyskusję w ważnych społecznie kwestiach, takich jak równouprawnienie kobiet, prawa człowieka, dyskryminacja czy wykorzystywanie dzieci. Jak twierdzi, siłę wewnętrzną i energię czerpie z pomagania innym, m.in. jako ambasadorka „Przylądka Nadziei” – Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej we Wrocławiu oraz „Świetlikowa” – dziennego ośrodka dla nieuleczalnie chorych dzieci w Tychach.

–  W trakcie podróży na krańce świata spotykam na swojej drodze wiele inspirujących kobiet. To one nauczyły mnie, że siła jest w nas. W każdej z nas. Dlatego postanowiłam wziąć udział w nowej kampanii Pantene – połączyły nas wspólne wartości i przekonanie, że ta prawdziwa siła pochodziz wnętrza  – powiedziała Martyna Wojciechowska, komentując swoją współpracę z marką Pantene.

Kampania obejmować będzie telewizję, prasę, internet oraz działania PR. Podróżniczka opowie o swoich doświadczeniach, zrealizowanych planach i sile, którą musiała w sobie odnaleźć, żeby sięgać po marzenia.

– Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że tak odważna, silna i piękna kobieta dołączyła do naszej kampanii. Martyna udowadnia, że nasza siła bierze się z wewnątrz – to jest prawda również w przypadku włosów, ponieważ tak samo jak siła charakteru człowieka płynie z jego środka, zdrowie włosów zaczyna się w ich wnętrzu – powiedziała Agata Przybyła, brand manager marki Pantene, komentując rozpoczynającą się wkrótce kampanię.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.12.2024 11:43
Nowa era wyszukiwania w Oriflame: 150 proc. wzrost efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Oriflame

Firma Oriflame zrewolucjonizowała swoje narzędzie wyszukiwania w handlu internetowym, wprowadzając platformę opartą na sztucznej inteligencji. Dzięki współpracy z Lucidworks, firma osiągnęła imponujące rezultaty – wzrost wykorzystania popularnych haseł wyszukiwania o 150 proc., wyższe wskaźniki konwersji i zaangażowanie setek tysięcy użytkowników.

Oriflame, globalny lider w network marketingu obecny na ponad 60 rynkach świata, stanęło przed wyzwaniem związanym z różnorodnością swojej bazy klientów i języków. Firma potrzebowała narzędzia wyszukiwawczego, które poradzi sobie z obsługą ponad 50 języków, różnorodnymi synonimami oraz wymaganiami doświadczonych sprzedawców i zwykłych konsumentów. Dotychczasowe rozwiązanie, oparte na technologii Solr, nie spełniało oczekiwań – brak trafnych wyników wyszukiwania powodował frustrację klientów i negatywnie wpływał na wskaźniki konwersji.

Decyzja o współpracy z Lucidworks przyniosła rewolucyjne zmiany. Nowa platforma zapewniła stabilność i niezawodność, szczególnie istotne podczas sezonowych szczytów ruchu na międzynarodowych rynkach. Dodatkowo system został zoptymalizowany pod kątem nowo opracowanej aplikacji mobilnej. Wyniki wdrożenia mówią same za siebie – wykorzystanie popularnych haseł wzrosło o 150 proc., co znacząco poprawiło doświadczenie zakupowe użytkowników, a wzrost wskaźników konwersji wskazuje na efektywność w zwiększaniu sprzedaży.

Tylko w jednym kwartale z nowego narzędzia wyszukiwania skorzystało ponad 800 000 użytkowników, co dowodzi, jak kluczową rolę odgrywa wyszukiwarka w strategii internetowej Oriflame. Firma podkreśla, że zastosowanie technologii Lucidworks to nie tylko innowacja, ale również odpowiedź na konkretne potrzeby klientów w różnych częściach świata.

Czytaj także: Oriflame odnotowuje spadek sprzedaży w trzecim kwartale 2024 roku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.12.2024 09:00
Bic przejmuje markę Tangle Teezer
Tangle Teezer

Francuska firma Bic, znana z produkcji artykułów piśmienniczych, zapalniczek i maszynek do golenia, ogłosiła przejęcie brytyjskiej marki Tangle Teezer. Londyńska marka, specjalizująca się w szczotkach do rozczesywania włosów, osiągnęła w 2024 roku imponującą sprzedaż na poziomie 70 milionów euro.

Założona w 2007 roku marka Tangle Teezer w ciągu ostatnich czterech lat podwoiła swoją wielkość, stając się jednym z liderów w swojej kategorii. Dzięki innowacyjnemu podejściu do pielęgnacji włosów, firma zyskała globalne uznanie za wysoką jakość i przystępne ceny produktów. Obecnie Tangle Teezer osiąga roczną sprzedaż na poziomie 70 mln euro, co jest wynikiem dynamicznego wzrostu i skutecznej strategii rynkowej.

Bic podkreśla, że przejęcie Tangle Teezer wpisuje się w strategię rozwijania produktów odpowiadających na potrzeby konsumentów. Prezes Bic, Gonzalve Bich, zaznaczył, że obie firmy łączy duch innowacji i przedsiębiorczości, a także wspólna wizja tworzenia przystępnych cenowo i łatwych w użyciu produktów. Dzięki globalnemu zasięgowi Bic, marka Tangle Teezer ma szansę na dalsze umacnianie pozycji na rynku i rozwój nowatorskich rozwiązań w pielęgnacji włosów.

Przejęcie oznacza również zakończenie współpracy Tangle Teezer z funduszem Mayfair Equity Partners, który był właścicielem marki od 2021 roku. Prezes Tangle Teezer, James Vowles, wyraził nadzieję na dalszy rozwój marki pod skrzydłami Bic.

Czytaj także: Tangle Teezer liczy na rozwój dzięki innowacjom

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. grudzień 2024 20:47