StoryEditor
Producenci
25.08.2023 10:22

Maybelline New York promuje nowości na imprezach organizowanych dla Gen Z

<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>

Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories

/ Piętka Mieszko/AKPA
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>

Young Leosia

/ Piętka Mieszko/AKPA
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>

Bambi

/ Piętka Mieszko/AKPA
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>

NITA

/ Podlewski/AKPA
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>
Gallery
Marka Maybelline New York zorganizowała kolejną edycję Music Stories. 18 sierpnia na warszawskim Torze Służewiec grali polscy artyści pokolenia Gen Z, a marka promowała pomadkę Super Stay Vinyl Ink, której twarzą została Young Leosia.

Sierpniowy Maybelline New York Music Stories był kolejną edycją imprezy organizowanej dla polskich fanów muzyki młodego pokolenia w stylu amerykańskiego festiwalu.  Po ubiegłorocznych występach bryskiej, Smolastego i Young Leosi w warszawskiej Hali Gwardii, w tym roku na scenie stanęli Otsochodzi, Young Igi i OKI.

image

OKI

Piętka Mieszko/AKPA
image

Otsochodzi

Piętka Mieszko/AKPA
image

Youn Igi

Piętka Mieszko/AKPA

Nie tylko dali show ze swoim solowym repertuarem, ale i zaśpiewali wspólnie największe hity OIO. Po nich swoje największe bangery zaśpiewały młode piosenkarki Nita i Bambi.

image

Bambi

Piętka Mieszko/AKPA
image

NITA

Podlewski/AKPA

Najnowsza twarz marki Maybelline New York – Young Leosia zwieńczyła całe przedsięwzięcie swoim DJ setem.

image

Young Leosia

Piętka Mieszko/AKPA

Podczas wydarzenia Maybelline New York stworzyło strefy make-up wiernie odzwierciedlające te znajdujące się na światowych backstage’ach.

image
Piętka Mieszko/AKPA

Festiwalowicze mogli w nich poznać i przetestować nowości marki, w tym pomadkę Super Stay Vinyl Ink.

image

Pomadki MNY Super Stay Vinyl Ink

Piętka Mieszko/AKPA

Kontynuacją wydarzenia jest konkurs, który marka Maybelline New York zorganizowała w mediach społecznościowych.  Do wygrania są limitowane bluzy i t-shirty podpisane przez gwiazdy festiwalu. Wystarczy opublikować zdjęcie lub filmik z wydarzenia na Instagramie lub Tiktoku, otagować profil marki i dodać hasztag #mnymusicstories.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.01.2025 09:00
Procter & Gamble oraz Colgate-Palmolive pozwane za targetowanie reklam produktów dla dzieci
Pixelshot

Procter & Gamble (P&G) oraz Colgate-Palmolive zostały pozwane w sześciu sprawach zbiorowych dotyczących sprzedaży past do zębów i płukanek do ust dla dzieci. Rodzice zarzucają producentom wprowadzanie w błąd co do bezpieczeństwa produktów zawierających fluor, co mogło prowadzić do nieprawidłowego stosowania tych produktów.

Procter & Gamble (P&G) oraz Colgate-Palmolive znalazły się w centrum kontrowersji po złożeniu sześciu pozwów zbiorowych dotyczących sprzedaży past do zębów i płukanek do ust dla dzieci. Skargi, złożone 13 stycznia w sądach federalnych w Kalifornii i Illinois, zarzucają producentom stosowanie wprowadzających w błąd praktyk marketingowych dotyczących produktów zawierających fluor. Rodzice oskarżają firmy o to, że myląco przedstawiały te produkty jako bezpieczne dla małych dzieci.

Pod lupą znalazły się m.in. pasta do zębów Kids Crest Fluoride Anticavity Toothpaste produkowana przez P&G oraz produkty marek Colgate i Tom’s of Maine należących do Colgate-Palmolive. Wśród zakwestionowanych płukanek do ust wymieniono produkty marek Colgate, Firefly (Perigo), ACT Rinse (Chattem) oraz Hello. Fluor, choć skuteczny w zapobieganiu próchnicy przy stosowaniu miejscowym, może być niebezpieczny w przypadku nadmiernego spożycia przez dzieci. Pozwy wskazują na ryzyko wystąpienia objawów grypopodobnych, fluorozy zębów, neurotoksyczności, zaburzeń endokrynologicznych, a nawet śmierci.

Rodzice zarzucają producentom, że ich kolorowe opakowania z motywami owoców i postaciami z bajek mogą sugerować, że produkty są przeznaczone do spożycia jak słodycze. Na przykład płukanki ACT Rinse dla dzieci oferowane są w smakach takich jak Groovy Grape i Wild Watermelon, a produkty Firefly przypominają zabawki. W pozwach podkreślono również brak wyraźnych ostrzeżeń i instrukcji użytkowania zgodnych z wytycznymi amerykańskiej Agencji Żywności i Leków (FDA). Powodowie domagają się odszkodowań oraz kar finansowych za naruszenie przepisów ochrony konsumentów.

Czytaj także: Sephora odżegnuje się od plotek o tym, że sieć przekazywała pieniądze na kampanię Trumpa

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
15.01.2025 00:04
Antybakteryjne pędzle do makijażu. Czy naprawdę są skuteczne?
Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzlifot. IG morphebrushes

Marka Morphe wypuściła na rynek serię pędzli do makijażu, które mają właściwości antybakteryjne dzięki zastosowanym jonom srebra. Czy i jak długo są one skuteczne?

Założona w Los Angeles w 2008 roku firma sprzedała do tej pory blisko 50 mln sztuk pędzli do makijażu, chwalonych za bardzo dobrą, profesjonalną jakość i przystępne ceny. Marka zyskała też dużą popularność dzięki współpracy z amerykańskimi beauty-influencerami. 

Czytaj też: Top 10 marek kosmetycznych w social mediach w 2024 roku

Teraz, po 16 latach działalności, Morphe wprowadził na rynek nową serię „Morphe Brushes Reimagined” – czyli pędzle stworzone zupełnie na nowo, w sposób innowacyjny, ale na bazie dotychczasowych doświadczeń.

Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzli, wyłonionych z ponad 600 testowanych prototypów. Pędzle zostały nie tylko przeprojektowane i przetestowane pod kątem wytrzymałości i odporności na zużycie – strzępienie się, deformację czy wypadanie włosia. Co ważne, nowe modele zostały wykonane z wegańskiego włosia, wzbogaconego jonami srebra, posiadającymi właściwości antybakteryjne.

Jony srebra to technologia antybakteryjna, z stosowana w różnych branżach. Maleńkie cząsteczki przebijają się przez ściany komórkowe bakterii, hamując ich zdolność do przetrwania, a tym samym namnażania i powodowania problemów skórnych (np. trądziku).

Włosie pędzli, dzięki wzbogaceniu jonami srebra, jest w stanie ograniczyć bakterie o 99,9 proc. – zapewnia Morphe, podkreślając, że wynik ten został potwierdzony przez rygorystyczne testy i niezależne, globalnie akredytowane laboratorium kliniczne.

Jak długo pędzle utrzymują swoje działanie antybakteryjne? Zdaniem producenta, ten czas może być różny w zależności od sposobu użytkowania pędzla. Przy użytkowaniu standardowym jony srebra pozostają skuteczne przez okres około jednego roku. Morphe zaleca (szczególnie w przypadku częstego użytkowania pędzli) ich regularne czyszczenie, a także wymianę co 12-18 miesięcy. Czyszczenie pędzla pomaga w usunięciu nagromadzonych resztek makijażu i brudu, a to pomaga też wydłużyć “życie” pędzla, a także pomoże w dbaniu o zdrową skórę.

W Polsce sprzedaż pędzli i kosmetyków marki Morphe prowadzi sieć Douglas.

Czytaj też: Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas: Omnichannelowa strategia sprzedaży daje większą niezależność od krótkoterminowych trendów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. styczeń 2025 08:51