Czas pandemii nie sprzyja testowaniu kosmetyków w sklepach stacjonarnych ze względu na ograniczenia sanitarne. Jak radzą sobie w takiej sytuacji perfumerie, w których ważną rolę odgrywają testery, na przykład zapachów? O wypowiedź na ten temat poprosiliśmy Michała Missalę z Perfumerii Quality Missala.
- Na prośbę klienta ręcznie przygotowaną próbkę lub próbki kilku zapachów możemy przygotować w każdej z naszych perfumerii stacjonarnych. Przed pandemią zapraszaliśmy klientów salonów stacjonarnych do samodzielnego sięgania po flakony/testery w perfumeriach i testowania wybranego zapachu/zapachów na bloterach lub skórze. Od roku działamy w reżimie sanitarnym i flakony/testery podają z półek nasze konsultantki. One również aplikują testowany zapach na bloter lub skórę, zależnie od życzenia klienta – wyjaśnia Michał Missala.
Praktyką Perfumerii Quality jest także dołączanie do zakupów produktowych firmowych próbek perfum.
- Zarówno w przypadku zakupów w butiku internetowym, jak i perfumeriach stacjonarnych w całej Polsce (w Warszawie, Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Opolu, Toruniu i Wrocławiu), klient ma możliwość wyboru próbek. Liczba próbek zależy od wartości zakupionych produktów, jednak nigdy nie jest mniejsza niż trzy - dodaje.
Oprócz tego, w przypadku kosmetyków pielęgnacyjnych lub produktów do makijażu również istnieje możliwość ich przetestowania w formie firmowych próbek.
- Są one dostępne w butikach stacjonarnych i wydawane na życzenie klienta. Próbki pielęgnacyjne dołączamy również do produktowych zakupów pielęgnacyjnych, analogicznie jak to ma miejsce w odniesieniu do perfum. Ze względów sanitarnych, próbek produktów pielęgnacyjnych/kolorowych nigdy nie przygotowujemy w perfumeriach, są to zawsze oryginalnie zapakowane próbki firmowe – podkreśla współwłaściciel Perfumerii Quality Missala.