StoryEditor
Producenci
11.12.2017 00:00

Mineralne kosmetyki Nude by Nature już w Douglasie

Australijskie kosmetyki do makijażu mineralnego Nude by Nature są już dostępne w Polsce. Ich premierowy pokaz odbył się w warszawskiej perfumerii Douglas House od Beauty w CH Arkadia.

Konferencję prasową poświęconą Nude by Nature prowadziła znana z upodobania do naturalnych kosmetyków modelka, Kamila Szczawińska. Gość specjalny – dyrektor kreatywny i ambasador Nude by Nature – Clint Dowdell opowiedział o typowo australijskich składnikach zawartych w kosmetykach, jak śliwka kakadu czy wyciąg z rośliny Lilly Pilly. Wykonał też pokaz lekkiego, niezwykle naturalnego makijażu inspirowanego wakacyjnym wyglądem skóry muśniętej słońcem i bryzą australijskiego wybrzeża.

Zapytany o to, w jakich okolicznościach został globalnym ambasadorem marki, Clint Dowdell odpowiada: – Zupełnie przez przypadek. Pracowałem w australijskiej sieci perfumerii, takich jak Douglas, zwanych Mecca. Właściciel Nude by Nature pewnego dnia spytał mnie, czy nie chciałbym dla nich pracować. Moja odpowiedź była jednoznaczna – nie ma mowy, nienawidzę mineralnych kosmetyków. Bardzo długo przekonywał mnie, żebym zmienił zdanie. Kiedyw końcu przekonał mnie, żebym spróbował, po prostu się zakochałem. Zacząłem pracować z marką i nasza miłość trwa już osiem i pół roku. Kocham ją. Gdy tylko odkryjesz Nude by Nature po prostu zakochasz się od pierwszego wejrzenia – przekonuje.

Podkreśla, że sam nie wyobraża sobie życia bez korektora –The Perfecting Concealer. – Tak zwane osiem godzin snu w tubce – śmieje się. Każdemu poleciłby także mineralny podkład w pudrze Radiant Loose Powder Foundation –  jak mówi, must have dla kobiety i dla mężczyzny, Perfecting Primer –  bazę do wszystkich długotrwałych makijaży i Touch of Glow Highlight Sticks – rozświetlacz, występujący w trzech kolorach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 17:56