StoryEditor
Producenci
29.08.2023 13:48

Miraculum głównym sponsorem koncertów „Czułe struny” Natalii Kukulskiej

Natalia Kukulska jest ambasadorką polskiej marki perfum Chopin / Miraculum
Miraculum – polska firma kosmetyczna – jest głównym sponsorem trasy koncertowej „Czułe struny” Natalii Kukulskiej. Artystka zaśpiewa na żywo największe kompozycje Fryderyka Chopina podczas dwóch koncertów zaplanowanych na kwiecień 2024 r. Natalia Kukulska jest ambasadorką marki perfum Chopin produkowanej przez Miraculum.

Natalia Kukulska, jedna z najbardziej znanych polskich wokalistek, w 2020 r. zaskoczyła swoich fanów wydając niebanalną płytę „Czułe struny” ze znanymi kompozycjami Fryderyka Chopina. Do nagrań zaprosiła Sinfonię Varsovię oraz wspaniałych muzyków, m.in. Michała Dąbrówkę, Roberta Kubiszyna, Piotra Wrombla. Gościnnie w projekcie wziął udział  wybitny pianista, Janusz Olejniczak, którego interpretacje utworów polskiego kompozytora docenia cały świat. Artystka napisała połowę tekstów zawartych w albumie, a do przygotowania pozostałych zaprosiła cenione autorki i artystki: Melę Koteluk, Kayah, Gabę Kulkę, Natalię Grosiak (Mikromusic) i Bovską. Aranżacje powierzyła z kolei najlepszym dyrygentom i aranżerom w Polsce: Krzysztofowi Herdzinowi, Nikoli Kołodziejczykowi, Adamowi Sztabie, Pawłowi Tomaszewskiemu oraz Janowi Smoczyńskiemu. W sumie w nagranie „Czułych strun” twórczo i wykonawczo zaangażowanych było blisko 100 osób. Cały projekt – odważny i niebanalny – okrzyknięty został największą artystyczną produkcją na rodzimym rynku fonograficznym i wydarzeniem bez precedensu na świecie.  

Ze względu na rozmiar przedsięwzięcia, artystka zagrała tylko dwa koncerty „Czułych Strun” w styczniu 2022 r. Teraz powraca z dwoma kolejnymi, które odbędą się 29 kwietnia 2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie oraz 30 kwietnia w sali NOSPR w Katowicach.

Głównym sponsorem wydarzenia jest firma kosmetyczna Miraculum produkująca perfumy Chopin. Natalia Kukulska jest ambasadorką marki Chopin.

– W ramach współpracy z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina jako jedyni na świecie mamy możliwość sygnowania perfum nazwiskiem najwybitniejszego polskiego kompozytora Fryderyka Chopina, a cześć dochodów ze sprzedaży przekazujmy na polską kulturę, a także włączamy się w promocję wydarzeń związanych z tym wybitnym kompozytorem. Perfumy CHOPIN for her: Constance, Marie czy George Sand zostały przygotowane przy udziale najwybitniejszych perfumiarzy: Pana Jamesa Krivda, Pani Moniki Kalety i Pani Agnieszki Pieńkosz-Żagan. Zarówno te wyjątkowe produkty jak i projekt muzyczny „Czułe Struny” przyczyniają się do promocji kultury naszego kraju. Zapraszamy na koncerty  – skomentował Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 14:36
Zmarła Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i założycielka marki Hagi
Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i współzałożycielka firmy Hagi, zmarła 6 maja 2024 r.LinkedIn Hagi
Zmarła Hanna Kurcińska – pomysłodawczyni i współzałożycielka marki Hagi, chemiczka, kosmetolożka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia i badania formulacji kosmetycznych. Informację tę podali bliscy Hanny Kurcińskiej w mediach, podkreślając, że to ona była sercem firmy.

Hanna Kurcińska była pomysłodawczynią marki Hagi i głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii. Założyła firmę w 2014 r. i prowadziła ją wraz z dwoma córkami Agatą (prezeska firmy, odpowiedzialna za sprzedaż i marketing) i Gabrielą (odpowiedzialna za produkcję). To od imion ich trzech powstała nazwa firmy.

Informację o śmierci Hanny Kurcińskiej podali jej bliscy w mediach społecznościowych na oficjalnym profilu firmy podkreślając, jak była ciepłą i mądrą osobą.  

 

 

Hanna Kurcińska ukończyła Chemię na Uniwersytecie Warszawskim i Kosmetologię na Politechnice Łódzkiej. Już w latach 90. marzyła o stworzeniu firmy produkującej kosmetyki naturalne. W 2000 roku utworzyła laboratorium badawcze zajmujące się analityką oraz produkcją przeciwutleniaczy. Od 2014 r. współtworzyła markę Hagi, była głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii.

Hanna Kurcińska zmarła 6 maja 2024 r. Rodzinie i bliskim składamy wyrazy głębokiego współczucia. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 08:00
Rexona oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej
Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej; Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever; Piotr Janiak, siatkarz
Rexona dołącza do sponsorów Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest teraz oficjalnym partnerem Polskiej Piłki Siatkowej. Logo marki pojawi się na stadionach podczas rozgrywek i w materiałach marketingowych związku. Rexona ma możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych.

Marka Rexona (Unilever) została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski.

Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.

Współpraca marki Rexona z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to jeden z wielu przykładów działań podejmowanych przez koncern Unilever, którego celem jest promowanie zrównoważonego, zdrowego i aktywnego stylu życia – czytamy w komunikacie.

Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka – łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. (...) Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji – mówi Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.

Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów i najbliższych partnerów dołącza globalna marka tej klasy co Rexona. (...) Mówimy podobnym językiem o naszej misji i wizji, a sport jest dla nas wspólnym, naturalnym środowiskiem. To daje nam nadzieję na doskonałą współpracę, z korzyścią dla nas wszystkich, w tym naszych niezastąpionych kibiców – podkreśla Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Unilever (założony ponad 100 lat temu) jest jednym z największych przedsiębiorstw w branży dóbr konsumpcyjnych na świecie. Dostarcza produkty Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition i Ice Cream. Prowadzi sprzedaż w 190 krajach, dociera do 3,4 mld konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 tys. pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 60,1 mld euro.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. maj 2024 19:46