StoryEditor
Producenci
29.08.2023 13:48

Miraculum głównym sponsorem koncertów „Czułe struny” Natalii Kukulskiej

Natalia Kukulska jest ambasadorką polskiej marki perfum Chopin / Miraculum
Miraculum – polska firma kosmetyczna – jest głównym sponsorem trasy koncertowej „Czułe struny” Natalii Kukulskiej. Artystka zaśpiewa na żywo największe kompozycje Fryderyka Chopina podczas dwóch koncertów zaplanowanych na kwiecień 2024 r. Natalia Kukulska jest ambasadorką marki perfum Chopin produkowanej przez Miraculum.

Natalia Kukulska, jedna z najbardziej znanych polskich wokalistek, w 2020 r. zaskoczyła swoich fanów wydając niebanalną płytę „Czułe struny” ze znanymi kompozycjami Fryderyka Chopina. Do nagrań zaprosiła Sinfonię Varsovię oraz wspaniałych muzyków, m.in. Michała Dąbrówkę, Roberta Kubiszyna, Piotra Wrombla. Gościnnie w projekcie wziął udział  wybitny pianista, Janusz Olejniczak, którego interpretacje utworów polskiego kompozytora docenia cały świat. Artystka napisała połowę tekstów zawartych w albumie, a do przygotowania pozostałych zaprosiła cenione autorki i artystki: Melę Koteluk, Kayah, Gabę Kulkę, Natalię Grosiak (Mikromusic) i Bovską. Aranżacje powierzyła z kolei najlepszym dyrygentom i aranżerom w Polsce: Krzysztofowi Herdzinowi, Nikoli Kołodziejczykowi, Adamowi Sztabie, Pawłowi Tomaszewskiemu oraz Janowi Smoczyńskiemu. W sumie w nagranie „Czułych strun” twórczo i wykonawczo zaangażowanych było blisko 100 osób. Cały projekt – odważny i niebanalny – okrzyknięty został największą artystyczną produkcją na rodzimym rynku fonograficznym i wydarzeniem bez precedensu na świecie.  

Ze względu na rozmiar przedsięwzięcia, artystka zagrała tylko dwa koncerty „Czułych Strun” w styczniu 2022 r. Teraz powraca z dwoma kolejnymi, które odbędą się 29 kwietnia 2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie oraz 30 kwietnia w sali NOSPR w Katowicach.

Głównym sponsorem wydarzenia jest firma kosmetyczna Miraculum produkująca perfumy Chopin. Natalia Kukulska jest ambasadorką marki Chopin.

– W ramach współpracy z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina jako jedyni na świecie mamy możliwość sygnowania perfum nazwiskiem najwybitniejszego polskiego kompozytora Fryderyka Chopina, a cześć dochodów ze sprzedaży przekazujmy na polską kulturę, a także włączamy się w promocję wydarzeń związanych z tym wybitnym kompozytorem. Perfumy CHOPIN for her: Constance, Marie czy George Sand zostały przygotowane przy udziale najwybitniejszych perfumiarzy: Pana Jamesa Krivda, Pani Moniki Kalety i Pani Agnieszki Pieńkosz-Żagan. Zarówno te wyjątkowe produkty jak i projekt muzyczny „Czułe Struny” przyczyniają się do promocji kultury naszego kraju. Zapraszamy na koncerty  – skomentował Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.01.2025 16:08
Włosomaniacka marka Dabur prognozuje niewielki wzrost przychodów w IV kwartale
Dabur

Dabur, jeden z największych producentów produktów ajurwedyjskich w Indiach, zapowiedział umiarkowany wzrost przychodów w czwartym kwartale 2024 roku. Firma spodziewa się stabilizacji zysków operacyjnych, mimo wyzwań związanych z rosnącymi kosztami surowców i spadkiem popytu na rynku FMCG.

Dabur, czołowy producent produktów ajurwedyjskich, poinformował, że w okresie od października do grudnia 2024 roku spodziewa się wzrostu przychodów na poziomie niskich jednocyfrowych wartości procentowych. Jednocześnie firma przewiduje, że jej zysk operacyjny pozostanie na stabilnym poziomie. Według raportu opublikowanego przez agencję Reuters, segment zdrowia Dabur nie odnotuje wzrostu, natomiast działy pielęgnacji osobistej i środków do domu mogą liczyć na wzrost sprzedaży w średnich i wysokich jednocyfrowych wartościach procentowych.

Sytuacja Dabur odzwierciedla szersze wyzwania stojące przed branżą FMCG w Indiach. Najwięksi producenci dóbr szybkozbywalnych w kraju zmagają się ze spadkiem popytu wynikającym z silnej deflacji oraz rosnących kosztów surowców. Rosnące ceny surowców wpływają negatywnie na rentowność, co zmusza przedsiębiorstwa do poszukiwania oszczędności i dostosowywania strategii cenowych. Dabur podkreślił, że mimo trudnej sytuacji rynkowej, zauważa stopniowe odbicie popytu na obszarach wiejskich, co częściowo kompensuje presję kosztową.

Aby zrównoważyć rosnące koszty produkcji, Dabur wdrożył działania oszczędnościowe w innych obszarach działalności oraz podniósł ceny wybranych produktów. Takie podejście pozwala firmie utrzymać stabilność finansową mimo trudnych warunków rynkowych. W obliczu globalnych wyzwań gospodarczych, strategia Dabur może okazać się kluczowa dla dalszego wzrostu i umocnienia pozycji na rynku.

W Polsce marka Dabur jest najbardziej rozpoznawalna dzięki olejkowi Dabur Amla, który zdobył popularność za sprawą społeczności włosomaniaczek. Produkt ten, oparty na ajurwedyjskich recepturach, stał się cenionym kosmetykiem do pielęgnacji włosów, szczególnie wśród osób poszukujących naturalnych sposobów na ich wzmocnienie i regenerację. Dzięki rekomendacjom w mediach społecznościowych oraz na blogach zajmujących się pielęgnacją włosów, olejek Dabur Amla zyskał status kultowego produktu w segmencie naturalnej pielęgnacji, co przyczyniło się do zwiększenia rozpoznawalności marki Dabur na polskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.01.2025 15:16
Coty notuje stratę 53,4 milionów funtów w Wielkiej Brytanii i Irlandii
Coty

Coty, właściciel marki Rimmel London, zakończył rok finansowy 2023/2024 ze stratą przed opodatkowaniem w wysokości 53,4 miliona funtów. To znacząca zmiana w porównaniu do zysku 9,9 miliona funtów osiągniętego rok wcześniej, mimo wzrostu obrotów do 335,3 miliona funtów.

Coty, znany producent kosmetyków i właściciel portfolio marek takich jak Sally Hansen, Gabriela Sabatini, Gucci czy Kylie Cosmetics, zanotował stratę przed opodatkowaniem w wysokości 53,4 milionów funtów za 12 miesięcy zakończone 30 czerwca 2024 roku. To wyraźne pogorszenie wyniku w porównaniu do zysku przed opodatkowaniem na poziomie 9,9 milionów funtów, który firma osiągnęła w poprzednim roku. Mimo to przychody Coty wzrosły do 335,3 milionów funtów z 323,1 milionów funtów rok wcześniej.

Zgodnie z informacjami podanymi przez City AM, strata została ujawniona w najnowszych dokumentach złożonych w brytyjskim rejestrze firm Companies House. Firma wskazała, że powodem ujemnego wyniku finansowego była „wewnętrzna reorganizacja podmiotów prawnych”. Pomimo tego zarząd Coty podkreśla, że rynek kosmetyczny w Wielkiej Brytanii znacząco zyskał na wartości w ostatnim roku, a sprzedaż firmy pozostaje na stabilnym i wysokim poziomie.

Coty, będący jednym z globalnych liderów branży kosmetycznej, kontynuuje działalność w dynamicznie rozwijającym się rynku. Wzrost obrotów świadczy o utrzymującym się zainteresowaniu konsumentów produktami marki, jednak wewnętrzne zmiany strukturalne wpłynęły na wyniki finansowe. Przedsiębiorstwo zapewnia, że obecna sytuacja to efekt strategii mającej na celu długoterminowy rozwój i dalsze umacnianie pozycji na rynku.

Czytaj także: Coty i Swarovski łączą siły w świecie kosmetyków — nowe produkty sygnowane logo producenta kryształków już niebawem

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. styczeń 2025 03:23