StoryEditor
Producenci
10.10.2022 00:00

Misie Fundacji TVN już niedługo w sieci Rossmann!

Charytatywne Misie Fundacji TVN już niedługo w sieci Rossmann! Coroczna akcja tworzenia autorskich misiów przez celebrytów i znane postaci polskiej kultury wzbudza zawsze niezwykłe zainteresowanie — w 2022 r. całkowity dochód zostanie przekazany na budowę Kliniki Psychiatrii Dla Dzieci I Młodzieży przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.

Podaruj Misia to wyjątkowo lubiana przez Polaków akcja charytatywna, którą już 16. raz przygotowuje Fundacja TVN przy współpracy z drogerią Rossmann. Martyna Wojciechowska zdradziła na Facebooku, jak będzie wyglądał pierwszy miś; w grudniu w sklepach tej sieci będzie można nabyć niezwykłe, limitowane pluszaki Agaty zaprojektowane przez Agnieszkę Dygant i Dawida Wolińskiego. Urocza dama w czerwonej, satynowej sukience i pasującej opasce zapewne wzbudzi równie intensywne zainteresowanie klientów, co poprzednie edycje charytatywnej zabawki.

 

 

Przypomnijmy, że w poprzednich latach misie były tak poszukiwane przez konsumentów, że ich zapas wyczerpał się na długo przed zakończeniem akcji. W 2021 r. sieć zamówiła 120 tys. misiów, czyli o 20 tys. więcej niż w 2020 r., jednak nadal pojawiały się głosy o nagłym zniknięciu zabawek z półek.

Całkowity dochód z akcji zostanie przekazany na budowę kliniki psychiatrii dla dzieci i młodzieży przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie; ma to niebagatelne znaczenie w kontekście katastrofalnej sytuacji systemu ochrony zdrowia. Co roku brakuje coraz większej liczby specjalistów do spraw zdrowia psychicznego, w tym lekarzy psychiatrów i psychologów, zwłaszcza pracujących z młodzieżą (wg. danych Podaruj Misia, “w prawie 40-milionowym kraju pomoc świadczy zaledwie około 450 psychiatrów dziecięcych”). Akcja może być doskonałym sposobem na promowanie dbałości o zdrowie psychiczne dzieci.

Czytaj także: Misie wracają do Rossmanna, Świąteczne misie wracają do Rossmanna

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.09.2023 09:50

Grupa L’Oréal Ogłasza Utworzenie Funduszu Klimatycznego L’Oréal

L‘Oréal Climate Emergency Fund został utworzony w celu wspierania i niesienia pomocy społecznościom dotkniętym skutkami kryzysów klimatycznych.Fondation L‘Oréal
L’Oréal ogłosił utworzenie nowego funduszu kapitałowego o wartości 15 milionów euro, którego zadaniem będzie wspieranie zagrożonych społeczności w rozwijaniu większej odporności w obliczu katastrof klimatycznych. Fundusz na wypadek sytuacji kryzysowej należący do L’Oréal będzie wspierać społeczności w najbardziej narażonych obszarach, umożliwiając organizacjom partnerskim i ekspertom pomoc w przygotowaniu się na katastrofy klimatyczne i rekonwalescencję społeczności lokalnych po ich zażegnaniu.

Fundusz L’Oréal Climate Emergency Fund ma na celu pomoc i dotarcie do mniej przygotowanych na kataklizmy społeczności poprzez partnerstwo zarówno z lokalnymi organizacjami pomagającymi w przypadku klęsk żywiołowych, jak i międzynarodowymi organizacjami pozarządowymi.

Nowy fundusz opiera się na wieloletnim zaangażowaniu L‘Oréal Groupe w stawienie czoła rosnącym wyzwaniom humanitarnym i środowiskowym, zwiększając łączne inwestycje grupy do ponad 200 milionów euro w ramach kilku funduszy, takich jak Fundusz L‘Oréal na rzecz Odnowy Przyrody, Fundusz Innowacji w Obiegu Zmkniętym i Fundusz L‘Oréal dla Kobiet. Fundusze zostaną przeznaczone na dwa rodzaje działań: „Przygotowanie”, aby pomóc zminimalizować skutki katastrof klimatycznych przed ich wystąpieniem, poprzez planowanie katastrof i systemy wczesnego ostrzegania; oraz „Naprawa” w celu przywrócenia w przypadku klęski żywiołowej podstawowej infrastruktury i kluczowych usług, takich jak opieka zdrowotna, mieszkalnictwo oraz dostęp do żywności i wody.

Dwóch pierwszych beneficjentów funduszu L‘Oréal Climate Emergency Fund to The Solutions Project, amerykańska organizacja non-profit oraz Start Network, globalny sojusz ponad 80 lokalnych, krajowych i międzynarodowych organizacji pozarządowych, które współpracują z ludźmi na pierwszej linii frontu zapewnić wczesną i skuteczną reakcję w przypadku wystąpienia kryzysów humanitarnych.

Jako lider branży, L’Oréal ma obowiązek sprostać najpilniejszym potrzebom środowiskowym i społecznym świata [...] Pilny kryzys klimatyczny, przed którym stoimy, wymaga działań na wszystkich frontach i wymaga globalnej współpracy na każdym poziomie. Dzięki nowemu Funduszowi na wypadek sytuacji nadzwyczajnej klimatycznej rozszerzamy nasze zobowiązania dotyczące pomocy w budowaniu odporności bezbronnych społeczności wraz z organizacjami wdrażającymi innowacyjne rozwiązania w terenie

powiedziała Alexandra Palt, dyrektorka ds. odpowiedzialności korporacyjnej, L’Oréal Groupe i dyrektorka generalna Fondation L’Oréal.

Czytaj także: Unia szykuje nowe sankcje dla nieodpowiedzialnych społecznie biznesów

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.09.2023 09:38

Marka Clarins wybrała pierwszą ambasadorkę w Polsce. Została nią Małgorzata Rozenek-Majdan

Małgorzata Rozenek-Majdan, ambasadorka marki Clarinsinstagram.com/m_rozenek/
Małgorzata Rozenek-Majdan została pierwszą w Polsce ambasadorką marki Clarins. Umowa o współpracy została podpisana na rok.

Małgorzata Rozenek-Majdan poinformowała, że została pierwszą ambasadorką marki Clarins w Polsce.

Umowa została podpisana na rok. Pierwszą aktywnością była konferencja, podczas której marka opowiadała o nowościach i bestsellerach oraz wspólnych planach na najbliższe 12 miesięcy.

Marka Clarins powstała w 1954 roku w Paryżu. Od kilkudziesięciu lat jest jedną z wiodących selektywnych marek kosmetycznych. Obecna jest w 150 krajach. W Polsce dystrybutorem marki jest Orbico.

Małgorzata Rozenek-Majdan współpracowała do niedawna z marką Veoli Botanica. Do tej pory na stronie marki można kupić zestawy wyselekcjonowanych przez nią kosmetyków.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2023 10:07