StoryEditor
Producenci
11.05.2023 00:00

Modny protinol w kolejnych kosmetykach Avon Anew

Protinol jest składnikiem, który zyskuje na popularności w kosmetyce przeciwzmarszczkowej, jako składnik przyjazny dla osób, które nie mogą stosować retinolu ze względu na wrażliwą skórę lub inne przeciwwskazania. Sięgnęła po niego również marka Avon i wykorzystuje w swojej serii Anew Renewal. 

Avon  wprowadza na rynek nowy produkt — towarzysza  serum Anew Renewal Power Serum, w formie kremu pod oczy Avon Anew Renewal Power Eye Cream o podobnym składzie. Na premierę nowości marka zaprosiła dziennikarki i influencerki do Samego Centrum Wszechświata, by opowiedzieć, jak działa główny składnik tych dwóch kosmetyków: protinol.

Magdalena Mączyńska z Avon przedstawiła badania laboratoryjne, które potwierdziły skuteczność proretinolu. Podczas prezentacji serum z protinolem Anew przedstawicielki Avon oraz dermatolog, dr Anna Jagielska, omówiły przeciwzmarszczkowe i regeneracyjne właściwości kosmetyków. W krótkim filmie pokazano działanie kremu Anew z protinolem oraz jak jego działanie zweryfikowały na sobie niektóre z gościń, w tym Edyta Herbuś, Gabriela Inchidris oraz Edyta Filipiak.
 


Protinol jest składnikiem, który zyskuje na popularności w kosmetyce przeciwzmarszczkowej, ponieważ oferuje skuteczne działanie przeciwzmarszczkowe bez negatywnych skutków ubocznych związanych z tradycyjnym retinolem, takimi jak podrażnienie, suchość i złuszczanie skóry. Jest to również cenny składnik dla osób, które nie mogą stosować retinolu ze względu na wrażliwą skórę lub inne przeciwwskazania. 

Protinol jest stosowany w produktach kosmetycznych, takich jak serum, kremy przeciwzmarszczkowe, maski i inne produkty do pielęgnacji skóry. Wiele marek kosmetycznych, takich jak Avon, wprowadza na rynek swoje własne produkty z protinolem obiecując skuteczną pielęgnację skóry i redukcję zmarszczek. Producent kremu Anew twierdzi, że formuła tego kosmetyku pomaga w zwiększaniu produkcji dwóch typów kolagenu i przyspiesza proces odnowy komórkowej dzięki zawartości zaawansowanego składnika, jakim jest właśnie protinol.

 

Czytaj także: Konsultantki Avon mogą nawiązywać współpracę z drogeriami i w ten sposób zwiększać swoją sprzedaż

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. grudzień 2025 14:28