StoryEditor
Producenci
12.08.2022 00:00

Monika Witkowska zdobyła K2. W przedsięwzięciu wspierała ją Dr Irena Eris

Monika Witkowska, która 22 lipca zdobyła K2, wróciła właśnie do Polski. Jest drugą Polką – po legendarnej Wandzie Rutkiewicz – która stanęła na szczycie tego ośmiotysięcznika. To jednak nie jedyny sukces 56-letniej himalaistki i podróżniczki, której wyprawy wspiera firma Dr Irena Eris.

Wejście na K2 było dla Moniki Witkowskiej największym marzeniem, które udało jej się w końcu zrealizować, ale himalaistka ma na swoim koncie również trzy inne ośmiotysięczniki (Mt. Everest, Lhotse, Manaslu i wyprawę na Broad Peak), a także zdobycie Korony Ziemi, czyli najwyższych szczytów wszystkich kontynentów.

– Chyba wciąż nie dociera do mnie, że ta wyprawa to nie sen i że ja na tym K2 faktycznie byłam. Jestem szczególnie szczęśliwa, że dokonałam tego właśnie teraz, kiedy obchodzimy rok Wandy Rutkiewicz. Dla mnie to bardzo ważne i symboliczne – skomentowała Monika Witkowska.

Wyraziła też wdzięczność dla niezawodnej ekipy oraz partnerów.

– Firma Dr Irena Eris wpierała moją wyprawę już po raz drugi. To nie tylko wsparcie finansowe, które pomogło osiągnąć cel, ale też strategiczne, bo w górach kosmetyki są niezbędne. To już nie kwestia urody czy komfortu, ale przede wszystkim zdrowia i bezpieczeństwa – zapewniła himalaistka.

Zdradziła, że ze względu na specyfikę wyprawy, najczęściej używała kosmetyków z filtrami SPF +100 i +50 oraz nawilżających.

– Jesteśmy dumni, że po raz kolejny mogliśmy towarzyszyć Monice Witkowskiej w jej wyprawie na szczyt – skomentowała Joanna Łodygowska z firmy Dr Irena Eris.

Wyjaśniła, że współpraca rozpoczęła się w zeszłym roku, kiedy himalaistka planowała zdobycie K2, co wtedy się nie udało z powodów niezależnych od niej. Wyprawa musiała się wtedy przenieść na inny ośmiotysięcznik – Broad Peak.

– Ta sytuacja pokazała nam, że Monika łatwo nie poddaje się przeciwnościom losu. Jest promotorką aktywnego stylu życia kobiet, które motywuje i dopinguje w spełnianiu marzeń. Właśnie takie idee i postawy są bliskie filozofii firmy Dr Irena Eris, która od lat wspiera Polki w sięganiu po to, czego pragną i na co zasługują. Z przyjemnością będziemy wspierać Monikę w kolejnych planach – podsumowała Joanna Łodygowska.

Monika Witkowska jest nie tylko doświadczoną alpinistką, ale i żeglarką. Dwukrotnie opłynęła Przylądek Horn, pokonała Przejście Północno-Zachodnie, czyli arktyczny szlak żeglarski między Grenlandią a Alaską, oraz dopłynęła jachtem do Antarktydy. Tym samy jest jedyną osobą na świecie, która zdobyła nie tylko dwa najwyższe szczyty na świecie, ale również ich żeglarskie odpowiedniki.

Na tym jednak nie koniec. W 2011 roku wraz z żeglarzem ze Szwecji, jako pierwsi na świecie, wyznaczyli trasę opłynięcia Czukotki przez 4 arktyczne morza: Beauforta, Czukockie, Wschodniosyberyjskie i Beringa. Łącznie wymagało to 3 miesięcy lodowej żeglugi.

Zwiedziła ok. 180 krajów, w zdecydowanej większości samotnie z plecakiem. Od lat pracuje również jako dziennikarka. Jest także autorką kilkunastu książek o tematyce podróżniczej, żeglarskiej i górskiej. Należy również do kapituły „Kolosów” – najważniejszego konkursu podróżniczego w Polsce. Równocześnie udziela się w roli pilotki wycieczek i przewodniczki wypraw trekkingowych na różnych kontynentach. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. kwiecień 2024 10:54