– Nasze hasło przewodnie to: body&spirit. Promujemy holistyczne podejście do pielęgnacji, dbając nie tylko o wyselekcjonowaną ofertę kosmetyków do ciała i makijażu oraz suplementów dla urody, lecz także o równowagę i zdrowie. Naturalność i ekologia są nam w Nutridome bardzo bliskie, a inwestując w mural oczyszczający powietrze, wspieramy te idee – komentuje Paulina Makowiecka, head of marketing w Nutridome.
Mural namalowano farbą z zawartością fotokatalizatora, który pod wpływem promieniowania słonecznego (UV) przekształca trujące zanieczyszczenia powietrza w mniej szkodliwe substancje. Za pożądane reakcje chemiczne, które poprawiają jakość powietrza, odpowiada ultradrobny dwutlenek tytanu (TiO2). Wykorzystana farba ma właściwości samoczyszczące, przeciwbakteryjne i dezodoryzujące oraz jest produktem przyjaznym dla środowiska.
1 mkw. ekologicznej farby użytej do stworzenia reklamy Nutridome redukuje tyle tlenków azotu, co jedno średniej wielkości drzewo. Zatem mural oczyszcza powietrze jak 150 drzew.
Nutridome to drogeria internetowa i dwa sklepy stacjonarne. Jeden mieści się w Galerii Słonecznej w Radomiu, a drugi w warszawskiej Galerii Mokotów.