StoryEditor
Producenci
21.03.2019 00:00

Największy zespół HUB L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie pod nowymi skrzydłami

Największy zespół HUB L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie pod nowymi skrzydłami Adam Nitecki obejmuje funkcję Dyrektora Generalnego Consumer Products Division. 

Adam Aleksander Nitecki objął stanowisko dyrektora generalnego Consumer Products Division L'Oréal Polska i Krajów Bałtyckich. Zastąpił na stanowisku Alenę Bannitsinę, która zdecydowała się na przerwę w pracy zawodowej.

Alena Bannitsina pełniła funkcję dyrektora generalnego Consumer Products Division L'Oréal Polska i Krajów Bałtyckich od sierpnia 2016 roku, w ciągu ponad dwóch lat zwiększając udziały rynkowe w Polsce oraz sprzedaż.

Adam Nitecki rozpoczął karierę w L'Oréal w 2000 roku. W ciągu zaledwie kilku lat objął stery marketingu marek Garnier i Maybelline New York w Polsce. Od 2012 roku  zdobywał doświadczenie w międzynarodowych strukturach firmy jako dyrektor marketingu marki Garnier w regionie Europy Zachodniej. W 2016 r. objął stanowisko dyrektora generalnego Consumer Products Division na Ukrainie i w Krajach Kaukazu.

Rynek kosmetyczny w Polsce i w krajach bałtyckich ma bardzo ciekawe perspektywy wzrostu związane z rewolucją konsumencką i przenikaniem się światów offline i online. Jako Consumer Products Division mamy wspaniałą misję, którą jest demokratyzowanie piękna. Robimy to poprzez nasze charyzmatyczne marki, które adresują potrzeby różnych grup docelowych: L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, NYX Professional Make-up, Mixa. W naszej komunikacji propagujemy nową wizję kobiecości, która oparta jest na różnorodności, szacunku, autoekspresji i silnym poczuciu własnej wartości. Jednocześnie bardzo ważny aspekt zarówno dla nas, jak i naszych konsumentów, to odpowiedzialność społeczna i nasz pozytywny wpływ na społeczeństwo i środowisko naturalne – powiedział Adam Nitecki.

W ciągu dwóch ostatnich lat Adam Nitecki zmodernizował struktury oraz zbudował silny zespół
z kompetencjami digitalowymi, tym samym znacznie zmieniając organizację. Z sukcesem zarządzał procesem rozwijania nowych kanałów sprzedaży, takich jak sieć sklepów własnych oraz e-commerce.

Dziś konsumenci szukają nowych doświadczeń oraz są coraz bardziej wymagający odnośnie spełniania ich oczekiwań. Dlatego każda z naszych marek wprowadza innowacje w swoich produktach, w komunikacji mediowej oraz w punktach sprzedaży. Chcemy być liderem nowych trendów i stworzyć w Polsce i w krajach bałtyckich tzw. Beauty Tech Company, łącząc piękno i technologię, wykorzystując np. sztuczną inteligencję. Jestem pewien, że połączenie tych wszystkich aspektów oraz bliska współpraca z naszymi partnerami pozwoli nam lepiej spełniać marzenia konsumentów o pięknie – dodał Adam Nitecki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.02.2024 12:28
Maybelline New York rozświetla przestrzeń na muralach w kampanii baz pod makijaż
Maybelline Instant Perfector Glow to baza pod makijaż, która działa także jako rozświetlacz, korektor i krem BB. Murale promujące produkt umiejscowione są w Warszawie przy Metrze PolitechnikaMullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York. W jej ramach przy Metrze Politechnika w Warszawie powstały dwa murale.

Jednym z najbardziej widocznych elementów kampanii marki Maybelline New York (L’Oréal Polska) pod hasłem „Kliknij po efekt rozświetlenia” są dwa murale zainstalowane w przestrzeni miejskiej. Pierwszy z nich to mural motion, który dynamicznie nawiązuje do efektu rozświetlenia, jaki daje baza rozświetlająca 4w1 Instant Perfector Glow. Drugi wykorzystuje technologię LED, a dodatkowo wyposażony jest w gąbkę przymocowaną do ściany jako dodatkowy element podkreślający produkt, którego dotyczy kampania.

image
MullenLowe Warsaw

Instant Perfector Glow to baza pod makijaż, która działa także jako rozświetlacz, korektor i krem BB. Murale promujące produkt umiejscowione są w Warszawie przy Metrze Politechnika (ul. Jaworzyńska i ul. Waryńskiego).

Patrycja Jakubowska, senior brand managerka Maybelline New York (L’Oréal Polska), mówi:

Zależało nam na wyrazistym podkreśleniu właściwości produktu z naciskiem na efekt końcowy jaki gwarantuje, czyli promienny wygląd, zgodnie z hasłem kampanii „Kliknij po efekt rozświetlenia”. Dokładnie taki był nasz cel, gdy planowaliśmy dotarcie do kobiet w wieku 18-44 lata.

W kampanii wykorzystana została również telewizja, digital oraz współpraca z influencerami. Media na potrzeby kampanii zaplanował Wavemaker. Działania reklamowe potrwają do połowy marca. Za współpracę z influencerami odpowiada agencja JU, za social media 121 PR, a murale powstały we współpracy GoodLooking Studio, MullenLowe Warsaw i Wavemaker.

Maybelline New York nie pierwszy raz sięga po nowatorskie rozwiązania. Jako pierwsza kosmetyczna marka w Polsce wykorzystała najnowsze trendy marketingu cyfrowego z wykorzystaniem CGI. Jesienią 2022 roku dokonała metamorfozy Pałacu Kultury i Nauki, który zyskał świetlisty glow za pomocą podkładu Super Stay 24H Skin Tint, nad rondem ONZ szybował sterowiec z tuszem do rzęs Lash Sensational Sky High, a na Tamce pomadki Super Stay Vinyl Ink w kształcie autobusów, pomalowały jezdnię na winylowe kolory.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2024 14:31
Axe zdobywa aprobatę PETA i dołącza do listy Beauty Without Bunnies
Logo PETA zacznie pojawiać się na produktach Axe w przyszłym rokuUnilever
​Axe, jedna z marek Unilevera, zdobyła aprobatę PETA, co oznacza, że na całym świecie jej produkty i składniki nie są testowane na zwierzętach.

Marka Axe zdobywa aprobatę Peta (People for the Ethical Treatment of Animals). Oznacza to, że brand jest najnowszym z 20 należących do Unilevera, który dołączył do globalnej listy Beauty Without Bunnies.

Rygorystyczne badanie wykazało, że Axe nie przeprowadza ani nie zleca żadnych testów na zwierzętach składników ani gotowych produktów i że marka zobowiązuje się nie robić tego w przyszłości.

Firma Unilever zapewnia, że od ponad czterdziestu lat stosuje i opracowuje alternatywy dla testów na zwierzętach.

Zostaliśmy docenieni przez PETA jako firma działająca na rzecz zmian regulacyjnych. Dzielimy się naszą wiedzą naukową z rządami, organizacjami pozarządowymi i przedsiębiorstwami na całym świecie w zakresie nauk o bezpieczeństwie zwierząt

– czytamy w materiałach Unilevera.

Dr Julia Fentem, globalny dyrektor ds. bezpieczeństwo, ochrona środowiska i nauki regulacyjne w firmie Unilever, dodaje, że zatwierdzenie marki przez PETA jest wynikiem dziesięcioleci pionierskich badań nad alternatywami dla testów na zwierzętach, prowadzonych przez naukowców Unilevera, współpracujących z innymi liderami w dziedzinie nauk o bezpieczeństwie bez zwierząt i globalnymi interesariuszami.

Unilever ma ponad 20 marek zatwierdzonych przez PETA i cieszymy się, że Axe do nich dołączy. Wierzymy, że stosowanie metod zapewnienia bezpieczeństwa składników i produktów bez udziału zwierząt pozwala nam lepiej chronić ludzi i środowisko

– wyjaśnia.

Marka Axe jest sprzedawana w ponad 90 krajach na całym świecie (w Wielkiej Brytanii jako Lynx). Logo PETA zacznie pojawiać się na produktach w przyszłym roku.

Czytaj też:

Dr Julia Fentem, Unilever: Walka o ocalenie kosmetyków wolnych od okrucieństwa musi trwać (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Dove wzywa branżę i konsumentów do ratowania zakazu testowania kosmetyków na zwierzętach (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Dr Julia Fentem, Unilever: testy na zwierzętach to przestarzała metoda sprawdzania bezpieczeństwa produktów (wiadomoscikosmetyczne.pl)

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2024 07:20