StoryEditor
Producenci
08.06.2018 00:00

Natura Siberica rusza z konkursem konsumenckim

Marka Natura Siberica organizuje największy w swojej historii konkurs konsumencki.  Jest to kolejny etap akcji #OddajeSieNaturze.  Schemat jest prosty – by wygrać weekend w luksusowym SPA wystarczy opublikować na Instagramie zdjęcie z ulubionym kosmetykiem marki Natura Siberica.

Marka Natura Siberica przygotowała  3 podwójne zaproszenia na weekend w luksusowym SPA - Głęboczek Vine Resort & SPA, który otrzymał wyróżnienie Travellers’ Choice 2018 od Tripadvisor i znajduje się w gronie najlepszych hoteli w Polsce.  Kolejnych 1000 osób otrzyma w nagrodę naturalny, certyfikowany, oczyszczający fluid do twarzy Natura Siberica. 

Zadanie konkursowe opiera się na prostym schemacie: do 30 czerwca 2018 roku należy opublikować na Instagramie zdjęcie ze swoim ulubionym kosmetykiem Natura Siberica i oznaczyć je hashtagiem #oddajesienaturze.

Konkurs jest kolejnym etapem akcji #OddajeSieNaturze. Jest to wielokanałowa kampania marki Natura Siberica, która ma na celu promowanie świadomych wyborów kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje ciało. Kampanię rozpoczęła akcja teaserowa, podczas której Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska pojawiły się na swoich profilach instagramowych z kartką opatrzoną tajemniczym hashtagiem #OddajeSieNaturze. Równolegle podobne posty opublikowała grupa wybranych blogerek. Po kilku dniach nastąpiło odsłonięcie kart. W ramach akcji powstał dedykowany landing page oraz profile w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone są działania media relations oraz reklamowe. Kampania potrwa do końca czerwca.

Promocję konkursu marka Natura Siberica opiera głównie na własnych kanałach komunikacji – Instagramie i Facebooku, na współpracy z gwiazdami i influencerkami. Silnym wsparciem będą kampanie GDN w sieci reklamowej Google, Programmatic oraz GSP. Akcja skierowana jest do kobiet w wieku 18-54 lat.

Natura Siberica to marka kosmetyków organicznych produkowanych w Unii Europejskiej z naturalnych składników roślinnych pochodzących z Syberii. Formuła produktów oparta jest na starannie wyselekcjonowanych i przygotowanych ekstraktach organicznych i rezygnacji z substancji syntetycznych – silikonów, parabenów, barwników chemicznych, produktów przerobu ropy naftowej, BHT – BHA oraz mineralnych olejów. Rośliny syberyjskie wykorzystywane do produkcji kosmetyków Natura Siberica hodowane są na certyfikowanych farmach (UE 834/07).  Posiadają również certyfikaty głównych europejskich stowarzyszeń ekologicznych: ICEA (Włochy), Ecocert (Francja), BDIH (Niemcy) i Soil Association (Anglia).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 03:18