StoryEditor
Producenci
07.09.2018 00:00

Neo Make Up – nowa polska marka w segmencie premium

Neo Make Up to nowa polska marka kosmetyków do makijażu. Pozycjonowana w segmencie premium i przygotowana z myślą o kobietach, które cenią jakość, klasykę i elegancję. Marce przyświeca idea Perfection is simple, która oznacza, że każda kobieta może w prosty sposób wykonać perfekcyjny makijaż i podkreślić to, co w niej najpiękniejsze. Mogli przekonać się o tym zaproszeni na premierę marki goście, a wśród nich dziennikarze, eksperci w dziedzinie urody i piękna, znane blogerki oraz gwiazdy.

Premiera marki Neo Make Up odbyła się 6 września 2018 r. w warszawskiej Villi Foksal. Gości powitali jej twórcy i właściciele firmy Cosmo Group – Kamila i Artur Błażejewscy.

– Wprowadzamy na rynek markę Neo Make Up, które reinterpretuje podejście do makijażu i relacje na linii klient-marka. Dlatego zaprosiliśmy konsumentki do udziału, tworzenia, projektowania marki i wiedzę, którą w ten sposób pozyskaliśmy, przekuliśmy w najlepsze decyzje – mówiła Kamila Błażejewska.

–  O ile samo zakwalifikowanie marki było proste – do segmentu premium – o tyle jakość produktów i samej marki oferuje znacznie więcej – dodał Artur Błażejewski.

– Neo Make Up to partner kobiecego piękna, który wspiera kobiety w byciu silną, pewną siebie, niezależną i wolną. Poprzez makijaż wyrażamy swoją osobowość, charakter, swoją charyzmę. Neo Make Up podkreśla a nie zmienia. I taką wiadomość chcemy wysyłać naszym klientkom, konsumentkom. Wyznaję zasadę mniej znaczy więcej, stąd z pełną świadomością postawiliśmy na minimalizm, klasykę i najwyższą jakość, co jest równoznaczne z tym, że spełniamy obietnicę Perfection is simple – podkreśliła Kamila Błażejewska.

Zaproszonych na premierę gości w świat profesjonalnego makijażu wprowadził Adrian Świderski – Neo Make Up Artist, który zaprezentował możliwości kosmetyków wykonując makijaż w stylu Glow, zgodny z najnowszymi trendami, przede wszystkim podkreślający naturalność kobiecej urody.  –  Piękno jest bardzo proste, bo nie trzeba go kreować od zera – ono już jest w każdej kobiecie. Neo Make Up jest partnerem kobiecego piękna – mówił Adrian Świderski.

Ilona Spychalska, product manager marki, podkreśliła pielęgnacyjne właściwości produktów do makijażu cery wymieniając wśród nich szereg składników o działaniu nawilżającym, regenerującym, odmładzającym. Kosmetyki zostały wzbogacone m.in. w kwas hialuronowy, kompleks Omega, proteiny pszenicy i wyposażone w wysokie filtry UV. W portfolio znajdują się również produkty „hero”, czyli innowacyjne kosmetyki o wyjątkowych właściwościach. Zawarte w nich składniki aktywne mają pozytywny wpływ na cerę lub w połączeniu z innymi kosmetykami zmieniają ich funkcjonalność, pozwalając osiągnąć nowy efekt. Na przykład Top Fix For Mascara każdemu tuszowi do rzęs dodaje efektu wodoodporności, a nabłyszczasz do pomadki Liquid Shine For Lipstick nadaje połysku nawet najbardziej matowej pomadce.

Kosmetyki Neo Make Up już wprowadzone na rynek pozwalają na wykonanie pełnego makijażu. Wśród 140 indeksów znajdują się m.in. bazy, podkłady, pudry, cienie do powiek, tusze do rzęs, pomadki i błyszczyki. Część produktów jest wegańskich.  Marka ma selektywną dystrybucję. Kosmetyki są sprzedawane w sieci perfumerii Douglas oraz w 100 najlepszych drogeriach w Polsce, a także w sklepie internetowym marki.

Firma Cosmo Group, właściciel marki Neo Make Up, w swoim portfolio posiada również marki: NeoNail, Black Lashes, Revi Titanium Nails, Mylaq. Kosmetyki z portfolio grupy trafiają do ponad 1000 punktów sprzedaży w Polsce, są również eksportowane do 34 krajów na całym świecie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Unilever: nasz nowy magazyn w Poznaniu wytrzyma sztorm
Unilever mat.pras.

Unilever wprowadza zaawansowaną automatyzację i optymalizację procesów logistycznych w swojej fabryce w Poznaniu. W ramach inwestycji o wartości blisko 100 mln złotych powstanie w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania oraz nowoczesna hala wysyłek. Zakończenie inwestycji planowane jest na 2027 rok.

Unilever realizuje kompleksową transformację logistyczną w fabryce w Poznaniu – jednym z kluczowych zakładów produkcyjnych firmy w Europie. Inwestycja o wartości blisko 100 mln złotych obejmuje budowę w pełni zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania o pojemności 9,6 tys. palet oraz nowej hali wysyłek, która stanie się punktem załadunkowo-rozładunkowym.

Magazyn jak wieżowiec

Prace przygotowawcze są już zakończone, główna faza budowy rusza z początkiem grudnia, a zakończenie robót budowlanych przewidziane jest na koniec 2026 roku – z pełnym uruchomieniem i integracją systemów w połowie 2027 roku. W ramach projektu przebudowie ulegnie ponad 25 proc terenu fabryki, co umożliwi stworzenie nowego układu logistycznego i infrastrukturalnego dopasowanego do przyszłych potrzeb operacyjnych.

Magazyn wysokiego składowania o wysokości 36 metrów – tyle, co dziesięciopiętrowy wieżowiec – zostanie wyposażony w zaawansowane systemy automatycznego przechowywania i pobierania towarów. W magazynie zostaną zainstalowane trzy samojezdne w pełni autonomiczne windy o wysokości 34 metrów, obsługujące regały magazynowe. Cała konstrukcja została zaprojektowana tak, aby wytrzymać prędkość wiatru ponad 140 km/h, więcej niż 12-stopniowy huragan w skali Beauforta.

Ta inwestycja to dla naszej fabryki znaczące i angażujące przedsięwzięcie, które stanowi ważny krok w dalszym rozwoju zakładu. Tworzymy inteligentny, zintegrowany ekosystem logistyczny dla całej fabryki. Dzięki połączeniu automatyzacji i harmonizacji procesów podniesiemy naszą efektywność i elastyczność operacyjną. To krok, który zwiększy stabilność naszego łańcucha dostaw i pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby partnerów biznesowych – komentuje Przemysław Fejfer, dyrektor fabryki w Poznaniu, Unilever.

Nowa hala wysyłek – centrum transportowe fabryki

Nowa hala wysyłek, wyposażona w dziewięć wielofunkcyjnych doków, zwiększy efektywność obsługi transportów oraz umożliwi sprawną organizację i koordynację ruchu ciężarówek w jednym miejscu. Inwestycja przyczyni się do optymalizacji procesów logistycznych i stworzy możliwości dalszej automatyzacji operacji.

image

Joanna Orzechowska, Unilever: Dobra rolka na TikToku potrafi wyczyścić półki z towaru [FBK 2025]

Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców produktów Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Foods i Ice Cream, który prowadzi sprzedaż na terenie 190 krajów, docierając do 3,4 mld konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 tys. pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2024 r. wyniosły 60,8 mld euro. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
03.12.2025 13:12
LVMH dodaje do portfolio udziały w niszowej marce BDK Parfums
Strategia BDK zakłada otwarcie wielu nowych butików, począwszy od 2026 rokuIG_bdkparfumsparis

Fundusz inwestycyjny LVMH Luxury Ventures zainwestował w mniejszościowy pakiet udziałów we francuskiej niszowej marce perfumeryjnej – BDK Parfums. Krok ten ma ułatwić BDK międzynarodową ekspansję, w tym otwieranie flagowych butików oraz rozbudowę oferty.

Transakcja została sfinalizowana 26 listopada, ale nie ujawniono jej szczegółów. BDK Parfums po raz pierwszy otworzyło się na opcję inwestorów zewnętrznych. 

Jak wskazują eksperci, nie stało się to w przypadkowym momencie. Z danych Fortune Business Insights, opublikowanych w listopadzie, globalny rynek perfum, którego wartość szacowana jest na 50,46 mld dolarów w 2024 roku, ma wzrosnąć do 53,04 mld dolarów w 2025 roku. Perfumy niszowe są istotnym elementem, napędzającym ten wzrost od ponad roku. 

image
IG_bdkparfumsparis

Francuska marka perfumeryjna koncentruje się na rynku azjatyckim, szczególnie na Japonii i Korei Południowej. Jest już obecna na blisko 40 rynkach. Głównym rynkiem zbytu dla marki BDK jest Francja, a także USA i Niemcy. Kolejnym ważnym rynkiem jest Bliski Wschód, gdzie wkrótce planowane jest otwarcie butiku w Dubaju. Również sprzedaż w Wielkiej Brytanii rośnie dynamicznie. BDK niedawno uruchomiło swoją działalność również w Tajlandii, Wietnamie, Malezji i Indonezji.

Strategia BDK zakłada otwarcie wielu nowych butików, począwszy od 2026 roku. Marka otworzyła swój pierwszy flagowy sklep w styczniu 2024 roku przy rue Saint-Honoré w Paryżu. BDK planuje również zainwestować w swój sklep internetowy, który obecnie generuje około 10 proc. przychodów marki.

image

Nisza jako strategia. Gdy niezależność staje się trendem

Marka BDK kontynuuje wzrost na rynku, odnotowując w 2025 roku 45-procentowy wzrost sprzedaży. LVMH Luxury Ventures nabyło udziały w BDK w czasie, gdy wielu inwestorów jest mocno zainteresowanych niszowymi markami perfum, co udowodniła m.in. sprzedaż Kering Beauty and Creed firmie L‘Oréal w październiku br.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. grudzień 2025 01:27