StoryEditor
Producenci
11.05.2022 00:00

NEONAIL i NEO MAKE UP organizują Talent Show dla stylistek i makijażystek

Marki NEONAIL i NEO MAKE UP rozpoczęły pierwszą edycję projektu Talent Show, z którego wyłonią nowe stylistki współpracujące z marką. W konkursie są także nagrody finansowe. Prace mogą nadsyłać profesjonalistki i amatorki.

Talent Show to konkurs, w którym marki NEONAIL i NEO MAKE UP szukają kobiet pełnych pasji, twórczych i kreatywnych, które kochają kolory, stylizacje i makijaż. Zgłoszenia można wysyłać w 10 kategoriach Nail Art korzystając ze strony NEONAIL Talent Show - CompeteeOn, a także w 10 kategoriach Make Up NEO MAKE UP Talent Show - CompeteeOn. W każdej z kategorii wygrywają aż 3 osoby.

Do wygrania są vouchery do sklepu neonail.pl o wartości 2 000 zł, 1 000 zł, 500 zł, a także dyplom, statuetka, a także współpraca kreatywna z marką NEONAIL lub NEO MAKE UP.

Nail Talent Show:

  • 2 dywizje (Basic, Expert)
  • 5 kategorii w każdej dywizji
  • koszt wzięcia udziału w Mistrzostwach:

Basic: 99 - 199 PLN

Expert: 149 – 249 PLN

Make Up Talent Show:

  • 2 dywizje (Basic, Expert)
  • 5 kategorii konkursowych 
  • koszt wzięcia udziału w mistrzostwach:

Basic: 149 - 199 PLN

Expert: 199 – 249 PLN

NEONAIL i NEO MAKE UP to wiodące marki w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci oraz makijażu. Należą do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.09.2025 13:37
Moody’s obniża rating Shiseido z powodu problemów z rentownością
Japoński gigant kosmetyczny przechodzi intensywną reorganizację połączoną z awansami poziomymi i pionowymi.Shutterstock

Agencja Moody’s Ratings obniżyła rating Shiseido Company, Limited z poziomu A3 do Baa1, utrzymując negatywną perspektywę. Decyzja wynika z utrzymujących się problemów z rentownością oraz trudnych warunków rynkowych, które ograniczają potencjał wzrostu japońskiego giganta kosmetycznego.

W ciągu 12 miesięcy zakończonych w czerwcu 2025 r. marża EBITA Shiseido wyniosła 6,4 proc., co było wynikiem poniżej oczekiwań. Moody’s wskazało na słabe nastroje konsumenckie w Chinach, utrzymującą się stagnację w handlu podróżnym oraz spowolnienie sprzedaży w obu Amerykach i Europie jako główne czynniki presji. Na problemy operacyjne nałożyły się także trudności produkcyjne w marce Drunk Elephant.

Pomimo wdrażanych działań restrukturyzacyjnych – takich jak redukcja zatrudnienia, wycofanie wybranych marek czy programy oszczędnościowe – agencja nie spodziewa się znaczącej poprawy rentowności w najbliższych 12–18 miesiącach. Bardziej wyraźna poprawa ma nastąpić dopiero od końca 2026 r., przy czym marże EBITA mogą osiągnąć ok. 8 proc. do 2027 r., o ile działania kosztowe przyniosą oczekiwane efekty.

Shiseido zachowuje jednak solidną płynność, mocną pozycję na rodzimym rynku w Japonii oraz kontynuuje strategiczne inwestycje w segment prestiżowej pielęgnacji skóry i badania oraz rozwój. Jednocześnie ograniczona dywersyfikacja portfela i duża koncentracja geograficzna zwiększają ryzyko dla stabilności spółki.

Obniżenie ratingu podkreśla, jak poważnie na wyniki Shiseido wpływa spowolnienie gospodarcze w Chinach, stagnacja w segmencie travel retail oraz wyzwania związane z realizacją strategii marek. Dla inwestorów i branży to sygnał, że mimo prestiżowego pozycjonowania grupa pozostaje podatna na wahania rynku i będzie musiała oprzeć stabilność przede wszystkim na rynku japońskim oraz efektach restrukturyzacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.09.2025 13:44
Nivea z nowym country managerem na Polskę i kraje bałtyckie
Polska i kraje bałtyckie mają nowego country managera dla marki Nivea.Beiersdorf

Z dniem 1 września 2025 r. stanowisko country manager Poland & Baltics w Nivea Polska objął dr Martin Stoebe. Zastąpił on Fatiha Alpaslana, który pełnił tę funkcję od grudnia 2021 r. przez blisko cztery lata. Zmiana ta wpisuje się w strategię wzmacniania pozycji firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Fatih Alpaslan odpowiadał w ostatnich latach za realizację strategii rozwoju marki, zwiększanie zaangażowania pracowników oraz poprawę wyników w Polsce i krajach bałtyckich. Jego kadencja zbiegła się z okresem dynamicznych zmian w branży kosmetycznej, w tym rosnącego znaczenia e-commerce oraz innowacyjnych modeli sprzedaży.

Nowy szef Nivea Polska, dr Martin Stoebe, związany jest z Grupą Beiersdorf od dziesięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenie m.in. jako country manager w Kolumbii oraz jako kierujący działalnością firmy w Rumunii i Bułgarii. Wcześniej pracował również w sektorze doradczym jako project leader, a także jako managing director w start-upie, co daje mu szeroką perspektywę zarządzania w różnych warunkach rynkowych.

Firma podkreśla, że nominacja nowego country managera to krok w kierunku dalszego umacniania pozycji Nivea na rynku europejskim. Celem jest nie tylko dostarczanie produktów pielęgnacyjnych najwyższej jakości, ale także intensyfikacja działań lokalnych, wspierających rozwój i innowacyjność w Polsce i krajach bałtyckich.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. wrzesień 2025 22:00