StoryEditor
Producenci
13.03.2024 12:38

Netflix i Bath & Body Works stworzyły linię kosmetyków inspirowaną serialem Bridgerton

Kosmetyki z serii inspirowanej Bridgerton mają opakowania w stylu regencyjnym. / Bath & Body Works
Premiera pierwszej części długo oczekiwanego trzeciego sezonu serialu Bridgerton odbędzie się w maju. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom fanów, firma Bath & Body Works ogłosiła nawiązanie rocznej współpracy z serwisem Netflix, wprowadzając linię produktów do pielęgnacji ciała inspirowanych motywami z serialu Bridgerton. W sumie dostępnych jest ponad 30 produktów w pięciu różnych zapachach.

Firma Bath & Body Works zaprezentowała pierwszą kolekcję produktów w ramach partnerstwa inspirowaną hitowym serialem dramatycznym studio produkcyjnego Shondaland w serwisie Netflix, znanym pod tytułem Bridgerton. Ekskluzywny, limitowany asortyment „Bridgerton” inspirowany jest scenami, postaciami, kluczowymi ikonami i momentami z serialu, oddając jego aspiracyjną i żywą estetykę, i pojawia się tuż przed długo oczekiwaną premierą trzeciego sezonu – część 1 w czwartek, maja 16 i część 2 w czwartek, 13 czerwca w serwisie Netflix.

Członkowie programu lojalnościowego Bath & Body Works otrzymają ekskluzywny, wcześniejszy dostęp do Diamond of the Season, promowanego zapachu z nutami brzoskwini, żonkila i jaśminu.

Aby uczcić współpracę z Bridgerton, firma Bath & Body Works wyprodukowała świecę z 3 knotami przeskalowanej wielkości, emitującą zapach Diamond of the Season, która będzie dostępna przez ograniczony czas i dla nowojorczyków w Flatiron Plaza, by móc sobie zrobić z nią zdjęcie. Fani Bath & Body Works i Netflix mogą spodziewać się większej liczby wspólnych produktów w ramach współpracy tego duetu w 2024 roku.

Czytaj także: Inglot nawiązał współpracę z Netflix i prezentuje limitowaną kolekcję produktów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.05.2024 16:28
Emma Roberts w pierwszej kampanii dla Kiko Milano
Emma Roberts w pierwszej kampanii zrealizowanej dla Kiko Milanofot. mat. pras. Kiko Milano
Emma Roberts zrealizowała pierwszą kampanię z włoską marką Kiko Milano. Niedawno marka ogłosiła, że rozpoczęła współpracę z tą amerykańską aktorką.

Włoska marka Kiko Milano, której globalną ambasadorką została niedawno międzynarodowa gwiazda Emma Roberts, zaprezentowała pierwszą kampanię z jej udziałem.

Emma Roberts to amerykańska aktorka, modelka, producentka i przedsiębiorczyni. W rozpoczętej właśnie kampanii promuje nową odsłonę kultowej pomadki w płynie Unlimited Double Touch. Kampania została zrealizowana w najmodniejszych lokalizacjach Mediolanu. Zdjęcia wykonała Sarah Silver, film wyreżyserował Damien Krisl.

Unlimited Double Touch to dwuetapowa płynna pomadka będąca połączeniem bazy i błyszczyku. Kolor utrwala się na ustach i utrzymuje się do 16 godzin. Kampania z Emmą Roberts wprowadza limitowaną serię sześciu dodatkowych odcieni (w sumie będzie ich 30), obejmującą bogate czerwienie, głębokie, ciemne fiolety i delikatne odcienie nude, wszystkie z charakterystycznym wykończeniem o wysokim połysku.

Czytaj także: L Catterton przejmuje większościowe udziały w Kiko Milano

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2024 13:37
Światowej sławy trupa Cirque du Soleil prezentuje swój pierwszy zapach
Cirque du Soleil to najbardziej znana i największa na świecie trupa cyrkowa.Cirque du Soleil
Grupa Cirque du Soleil Entertainment nawiązała współpracę z Flower Shop Perfumes Co., aby wprowadzić na rynek pierwszy zapach marki. Premiera debiutanckiego zapachu zbiega się z 40. rocznicą Entertainment Group. Zakrętka butelki inspirowana jest stylem Art Deco, a prążkowany złoty korek przedstawia duże słońce wschodzące nad księżycem – oddając hołd „cyrkowi słońca”.

Cirque du Soleil słynie z ekstrawaganckich, cyrkowo-burleskowych pokazów wizualnych, ale marka stawia na bardziej zmysłowe doświadczenia, wprowadzając na rynek debiutancki zapach. Cirque du Soleil nawiązał współpracę z DSM-Firmenich i perfumiarzem Alexisem Grugeonem, aby stworzyć L’eau de parfum. Grugeon miał także swój udział w tworzeniu zapachów takich marek jak Ralph Lauren, Michael Kors i Amouage, a także gwiazd, takich jak R.E.M. autorstwa Ariany Grande. Nuty zapachowe obejmują bergamotkę, czerwone jabłko, watę cukrową, irys i frezję, popcorn, drzewo sandałowe, laskę wanilii i karmelizowaną ambrę.

Dyrektor ds. licencji i współpracy w Cirque du Soleil Entertainment Group, Eleni Planet, powiedziała:

W ciągu 40 lat naszej działalności nadal rozwijamy się poza naszą ofertą występów na żywo i sięgamy po dodatkowe kreatywne ścieżki, dlatego z radością ogłaszamy ten zapach. z kwiaciarnią. Konsumenci na całym świecie mogą teraz codziennie doświadczyć zachwytu oglądanego przez nasze kultowe przedstawienia i dzielić się radością Cirque du Soleil.

Nosem odpowiedzialnym za ten zapach jest Alexis Grugeon. L‘eau de Parfum marki Cirque du Soleil to kwiatowo-owocowo-gourmandowy zapach dla kobiet i mężczyzn. Zdjęcia do kampanii wykonała w Paryżu fotografka Elizaveta Porodina wraz z modelką Alydą Grace.

Czytaj także: Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Ôrəbella już na rynku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. maj 2024 02:49