StoryEditor
Producenci
06.07.2023 00:00

Neutrogena HydroBoost w nowej, odświeżonej wersji wchodzi na rynek

Nowa odsłona linii kosmetyków HydroBoost marki Neutrogena, zaprezentowana w modnej przestrzeni handlowej Mysia 3, otworzyła nowe perspektywy dla pielęgnacji skóry. / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Neutrogena, globalna marka kosmetyczna, właśnie zaprezentowała swoją najnowszą odsłonę linii kosmetyków HydroBoost w ekskluzywnej przestrzeni handlowej Mysia 3 w Warszawie. Wydarzenie to przyciągnęło uwagę dziennikarek branży kosmetycznej oraz wpływowych influencerek związanych z modą i urodą.

W modnej przestrzeni handlowej Mysia 3, Neutrogena przywitała zaproszonych gości, oferując im doświadczenie związane z marką HydroBoost. Dziennikarki kosmetyczne oraz influencerki miały możliwość poznać innowacje i technologie stosowane w produktach HydroBoost, które zapewniają intensywne nawilżenie skóry i długotrwałe uczucie świeżości. Wśród zaproszonych osób znalazły się między innymi Magdalena Kaczanowicz (technolożka kosmetyczna), Wanda Baltaza (dietetyczka) oraz Magdalena Komorowska (kosmetolożka).
 


Wydarzenie było okazją do spotkania i wymiany doświadczeń z ekspertkami zaproszonymi przez markę Neutrogena, które omówiły składniki zawarte w nowej linii HydroBoost. Dziennikarki miały możliwość zadawania pytań i zgłębiania wiedzy na temat produktów, podczas gdy influencerki dzieliły się swoimi osobistymi doświadczeniami związanymi z HydroBoost oraz relacjonowały wydarzenie na swoich kanałach społecznościowych.

Podczas spotkania Neutrogena zapewniła specjalistyczną diagnostykę skóry na zaawansowanych urządzeniach dermatologicznych, pozwalającą na zbadanie skóry i ocenę jej nawilżenia. Kosmetolożka Magdalena Komorowska z zespołu Neutrogena analizowała wyniki pomiarów i udzielała rekomendacji z zakresu pielęgnacji skóry.  

Neutrogena została założona w 1930 roku przez Emanuela Stolaroffa i pierwotnie była firmą kosmetyczną o nazwie Natone. Johnson & Johnson przejął niezależną firmę w 1994 roku. Firma pierwotnie zaopatrywała domy towarowe i salony obsługujące hollywoodzki przemysł filmowy. Wyceniane z premią w stosunku do podobnych kosmetyków produkty Neutrogena są dystrybuowane w ponad 70 krajach.
 
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2024 14:27
Max Factor wchodzi na rynek indyjski
Pomóc w wejściu na indyjski rynek ma Priyanka Chopra Jonas.Max Factor
Coty wprowadza markę kosmetyków Max Factor do Indii we współpracy z siecią House of Beauty. Ambasadorką marki została Priyanka Chopra Jonas, która pomoże w promowaniu bestsellerowych produktów Max Factor w tym kraju.

Coty, światowy lider w branży kosmetycznej, ogłosił wprowadzenie marki Max Factor na rynek indyjski. Dzięki strategicznej współpracy z detalistą House of Beauty, Coty planuje zaoferować indyjskim konsumentom swoje najpopularniejsze produkty. Kluczową rolę w kampanii promocyjnej odegra ambasadorka marki, Priyanka Chopra Jonas, która swoim autorytetem i rozpoznawalnością ma przyciągnąć uwagę do nowości na rynku.

Kristina Strunz, dyrektorka zarządzająca Coty w regionie Azji Południowo-Wschodniej i Indii, wyraziła swoje zadowolenie z tego kroku.

Max Factor wkracza w nową erę ekscytującego wzrostu w Indiach. Jesteśmy zachwyceni, że możemy wprowadzić nasze bestsellery na rynek indyjski, a Priyanka Chopra Jonas będzie przewodzić temu procesowi jako nasza globalna ambasadorka marki

- powiedziała Strunz.

Max Factor, znana jako “oryginalna hollywoodzka marka makijażowa” założona przez Polska żydowskiego pochodzenia, Maksymiliana Faktorowicza, od ponad stu lat wprowadza produkty kosmetyczne na rynek. Max Factor oferuje szeroki asortyment produktów kosmetycznych, w tym podkłady, korektory, pudry, tusze do rzęs, cienie do powiek, szminki oraz błyszczyki. Marka jest znana z wprowadzania innowacyjnych rozwiązań i formuł, które mają zapewnić trwałość i wysoką jakość makijażu. Produkty Max Factor są dedykowane zarówno użytkownikom indywidualnym, jak i profesjonalnym.

Czytaj także: Max Factor wprowadza na rynek kolekcję Priyanki Chopry Jonas

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2024 13:50
Agnieszka Sienkiewicz nową ambasadorką Bioliq. W reklamie wystąpiła z córką Zofią.
W nowej reklamie Bioliq matka i córka spędzają razem czas w towarzystwie kosmetyku marki.Bioliq
15 lipca 2024 roku ruszyła nowa ogólnopolska kampania reklamowa Bioliq, promująca intensywne serum rewitalizujące. W reklamie wzięła udział znana aktorka Agnieszka Sienkiewicz oraz jej ośmioletnia córka Zofia. Dziewczynka opowiada w spocie o swojej mamie, podkreślając jej piękno i młodzieńczy wygląd. Kampania przedstawia działanie serum poprzez relację między matką a córką, co nadaje jej emocjonalny wydźwięk.

Reklama z udziałem Agnieszki Sienkiewicz i jej córki Zofii skupia się na rodzinnych więziach i codziennych momentach między mamą a córką. Na ekranie widzimy pełną ciepła relację, podkreślającą wartości rodzinne, którymi próbuje emanować marka. Agnieszka Sienkiewicz z dumą obserwowała występ swojej córki, ciesząc się wspólnymi chwilami na planie.

Agnieszka Sienkiewicz i jej córka Zosia dołączyły do grona ambasadorek promujących intensywne serum rewitalizujące marki Bioliq. W przeszłości produkty Bioliq promowały takie gwiazdy jak Ilona Wrońska, Monika Mrozowska czy Ada Fijał. Marka Bioliq, obecna na rynku od 2012 roku, regularnie angażuje znane osobistości do swoich kampanii.

Wśród ambasadorek znajdziemy również Małgorzatę Potocką, Urszulę Dębską, Annę Kalczyńską, Anetę Zając, Joannę Orleańską, Izabelę Trojanowską oraz Annę Korcz. Kampania z Agnieszką Sienkiewicz i jej córką ma w zamierzeniu podkreślać znaczenie rodzinnych więzi w kontekście codziennej pielęgnacji.

Intensywne serum rewitalizujące Bioliq od wielu lat zajmuje pierwsze miejsce na rynku aptecznym jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii „Kremy i inne preparaty przeciwzmarszczkowe i ujędrniające” (według danych PEX MAT 05/24, sprzedaż ilościowa).

Czytaj także: #NMInsights: Im młodszy konsument, tym bardziej krytyczny wobec reklam

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. lipiec 2024 22:46