StoryEditor
Producenci
02.02.2023 00:00

Nielsen: La Roche-Posay najszybciej rozwijającą się marką pielęgnacyjną 2022 r.

Znana powszechnie marka dermokosmetyków została wyróżniona przez Nielsen IQ dzięki swojemu wielkiemu osiągnięciu. / materiały prasowe La Roche-Posay
La Roche-Posay może z dumą ogłosić, że było najszybciej rozwijającą się marką produktów do pielęgnacji skóry w 2022 r. Według NielsenIQ, lidera branży w badaniach rynku CPG, marka zajęła pierwsze miejsce wśród 30 najlepszych marek pod względem wzrostu sprzedaży w dolarach i jednostkowo (odpowiednio 46 i 48 proc.) za cały rok 2022 vs. cały rok 2021.

La Roche-Posay było najszybciej rozwijającą się marką produktów do pielęgnacji skóry w 2022 roku. Według NielsenIQ marka zajęła pierwsze miejsce wśród 30 najlepszych marek pod względem wzrostu sprzedaży w dolarach i jednostkach (odpowiednio 46 i 48 proc.) w całym roku 2022 w porównaniu z całym rokiem 2021. Marka jest znana z tworzenia pionierskich produktów do pielęgnacji skóry bazujących na połączeniu kosmetologii z innowacjami i edukacją. La Roche-Posay współpracuje z dermatologami na całym świecie, aby pozostać w czołówce badań naukowych dotyczących pielęgnacji skóry i formułować bezpieczne i skuteczne produkty, które są opracowywane i testowane przez dermatologów.

Dziękujemy naszym partnerom, którzy pomogli w budowaniu i wspieraniu biznesu La Roche-Posay. Jesteśmy głęboko wdzięczni za ciężką pracę i poświęcenie w pomaganiu La Roche-Posay w osiągnięciu tego niesamowitego osiągnięcia, przede wszystkim [jesteśmy wdzięczni] dermatologom, pielęgniarkom, personelowi medycznemu, farmaceutom, redaktorom, sprzedawcom detalicznym, agencjom i oczywiście zespołowi marki. Nasza marka zawsze była przekonana o sile i skuteczności naszych produktów. Cieszymy się rosnącym zainteresowaniem amerykańskich konsumentów naszą odmieniającą życie pielęgnacją skóry wspieraną przez dermatologów. – powiedziała Penelope Giraud, dyrektorka generalna La Roche-Posay USA.

To ekscytujące osiągnięcie zostało również wsparte różnymi kluczowymi programami i inicjatywami realizowanymi przez La Roche-Posay w 2022 roku. Były nimi między innym coroczna, trwająca już dekadę kampania uświadamiająca i edukacyjna w zakresie zdrowia publicznego SOS – Save Our Skin, mająca na celu informowanie Amerykanów o zagrożeniach związanych z promieniowaniem UV i znaczeniu codziennego bezpieczeństwa przed słońcem, nowe partnerstwo z American Cancer Society w celu dalszego wspierania pacjentów onkologicznych, ich opiekunów i społeczność onkologów, a także podnoszenie świadomości na temat skórnych skutków ubocznych leczenia raka oraz sponsorowanie stypendium badawczego Skin of Colour and Pigmentary Disorders Research Fellowship w Keck School of Medicine na Uniwersytecie Południowej Kalifornii (USC).

Czytaj także: NielsenIQ: Rośnie zainteresownie zrównoważonym rozwojem wśród konsumentów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 15:00
Solidne wyniki LVMH pomimo spadku zysku: 41,7 miliarda euro przychodu w 1. połowie 2024
Do wyników LVMH przyczyniły się również produkty do makijażu i pielęgnacji skóry, przy czym koncern wyróżnił Rouge Dior i Capture Totale.Jernej Furman from Slovenia, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons

LVMH osiągnęło przychody na poziomie 41,7 miliarda euro (45,2 miliarda dolarów) w pierwszej połowie 2024 roku, mimo spadku zysku netto o 14 proc. Drugi kwartał przyniósł wzrost przychodów o 1 proc., ale sprzedaż w Azji, głównie w Chinach (z wyłączeniem Japonii), spadła o. Jednakże segmenty kosmetyczne marek i Sephora odnotowały pozytywne wyniki.

W pierwszej połowie 2024 roku segment Perfumes & Cosmetics zanotował organiczny wzrost przychodów o 6 proc., co było wynikiem dynamicznego rozwoju kluczowych linii produktów oraz selektywnej polityki dystrybucji. Christian Dior osiągnął „solidne wyniki” we wszystkich kategoriach produktowych, z Sauvage jako „wiodącym globalnie zapachem.” Kobiecy zapach J’adore kontynuował swoje sukcesy, a nowa edycja Miss Dior Parfum zanotowała „silny wzrost.”

Prezes LVMH, Bernard Arnault, podkreślił, że wyniki za pierwszą połowę roku odzwierciedlają wyjątkową odporność LVMH, wspieraną przez siłę swoich marek i elastyczność zespołów w obliczu ekonomicznej i geopolitycznej niepewności. Grupa osiągnęła wzrost na stałej skali konsolidacji i na bazie walutowej w Europie i USA, podczas gdy Japonia odnotowała dwucyfrowy wzrost przychodów.

LVMH osiągnęło zysk operacyjny na poziomie 10,7 miliarda euro (11,6 miliarda dolarów), co stanowiło marżę operacyjną na poziomie 25,6 proc., przewyższającą poziomy sprzed pandemii COVID-19. Fluktuacje kursów walut miały znaczący negatywny wpływ na wyniki za półrocze, a udział LVMH w zysku netto wyniósł 7,3 miliarda euro (7,9 miliarda dolarów). Arnault zaznaczył, że grupa z pewnością patrzy w przyszłość, licząc na zwinność i talent swoich zespołów, aby dalej wzmacniać swoją globalną pozycję lidera w sektorze dóbr luksusowych w 2024 roku.

Motywowani jak zawsze naszym podwójnym skupieniem na pożądaniu [produktów] i odpowiedzialności, nadal pracowaliśmy nad osiągnięciem celów w naszych programach działań środowiskowych i społecznych. W roku wyróżnionym naszym partnerstwem z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi Paryż 2024, jesteśmy zaszczyceni, że możemy dzielić się naszą kreatywnością, doskonałym rzemiosłem i głębokim zaangażowaniem w społeczeństwo, aby to wydarzenie odniosło ogromny sukces i było okazją dla Francji, aby zabłysnąć na światowej scenie

- powiedział Arnault.

Czytaj także: Bloomberg: Menadżerowie finansowi odpierają spanikowane telefony od najbogatszych Francuzów i Francuzek — powodem ostatnie wybory.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 11:08
Marka Chopin, należąca do Miraculum, ponownie partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego
Marka Chopin po raz szósty sponsoruje Międzynarodowy Festiwal Chopinowskifort. Miraculum

Marka Chopin należąca do polskiej firmy Miraculum po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju. Poprzez zaangażowanie w to wydarzenie marka wspiera polską kulturę, ale także buduje rozpoznawalność swoich perfum na świecie.

Marka Chopin ogłosiła, że po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju.

"Poprzez zaangażowanie w to prestiżowe wydarzenie kontynuujemy swoją misję promocji polskiej kultury i dziedzictwa Fryderyka Chopina. Jako marka inspirowana życiem i twórczością najwybitniejszego polskiego kompozytora, aktywnie wspieramy inicjatywy kulturalne, które kultywują jego spuściznę. Część dochodu ze sprzedaży naszych perfum, dostępnych w Drogeriach Hebe, przekazujemy na rzecz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina, przyczyniając się do rozwoju badań nad twórczością kompozytora i promocji jego muzyki na całym świecie" – podaje w komunikacie firma Miraculum, do której należy marka Chopin.

Międzynarodowy Festiwal Chopinowski w Dusznikach-Zdroju odbędzie się już po raz 79. Wydarzenie to przyciąga artystów i miłośników muzyki polskiego kompozytora z całego świata. Jest najstarszym na świecie nieprzerwanie działającym festiwalem pianistycznym i zarazem najstarszym polskim festiwalem muzycznym.

16-letni Fryderyk Chopin przybył do Dusznik (wówczas Reinerz) w 1826 roku, by w górskim uzdrowisku nabierać sił. Zagrał tu dwa dobroczynne koncerty. Pierwszy festiwal odbył się w 120 rocznicę tych koncertów, w 1946 r. i od tamtej pory trwał zdobywając coraz większą rangę.

Na festiwalu występowali najznakomitsi współcześni pianiści i wykonawcy muzyki Chopina, m.in. Vladimir Askenazy, Bella Dawidowicz, Halina Czerny-Stefańska, Wiktor Mierżanow, Stefan Askenazy, Światosław Richter, Emanuel Ax, Garrick Ohlsson, Arcadi Volodos, Grigory Sokolow, Nelson Freire, Nikolai Lugansky, Nikolai Demidenko, Brigitte Engerer, Boris Berezovsky, laureaci Konkursu Chopinowskiego w Warszawie, laureaci prestiżowych międzynarodowych konkursów pianistycznych m.in. Van Cliburna (Fort Worth), Królowej Elżbiety (Bruksela), Czajkowskiego (Moskwa), Rubinsteina (Tel Awiw), Hamamatsu, Leeds, Cleveland i wielu innych.

Marka Chopin od 6 lat jest sponsorem festiwalu. W ten sposób właściciel marki – firma Miraculum – buduje także jej rozpoznawalność na świecie (perfumy Chopin trafiają także na rynki azjatyckie). W 2023 r. to właśnie ta marka przyczyniła się w dużym stopniu do dobrych wyników firmy, czego Miraculum od lat odbudowujące swoją pozycję na rynku, bardzo potrzebowało. W trzecim kwartale dynamika wzrostu przychodów w marce wyniosła 82 proc. rok do roku.

Czytaj więcej: Perfumy ciągną wyniki Miraculum w górę. W III kwartale spółka wypracowała ponad 10 mln zł przychodów

Perfumy Chopin były promowane podczas najważniejszych wydarzeń kulturalnych odbywających się w Filharmonii Narodowej i Teatrze Wielkim m.in. „Chopin i jego Europa” i „Szalone Dni Muzyki”. Miraculum było także sponsorem płyty „Czułe struny” z muzyką Chopina i trasy koncertowej Natalii Kukulskiej.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. lipiec 2024 04:16