StoryEditor
Producenci
10.12.2024 12:49

Nivea otwiera biuro w Warszawie. Wprowadza się do najwyższego biurowca w Polsce!

Warszawski prestiżowy biurowiec Varso Tower zyskał nowego najemcę. To tam na 37. piętrze już niedługo swoje pierwsze biuro w stolicy otworzy Nivea Polska/Beiersdorf.

Nivea wynajęła 373 mkw. powierzchni biurowej na 37. piętrze tego najwyższego w naszym kraju budynku. Umowa została podpisana na pięć lat, a biuro rozpocznie swoją działalność w maju 2025 roku.

Nowa siedziba będzie pełnić rolę biura satelitarnego, co umożliwi firmie bycie bliżej kluczowych klientów i dostawców, a także stanie się reprezentacyjną przestrzenią do spotkań dla całego regionu Europy Wschodniej.

Nivea Polska/Beiersdorf to polski oddział globalnej marki kosmetyków do pielęgnacji skóry, należącej do niemieckiej firmy międzynarodowej Beiersdorf AG. Marka oferuje szeroki asortyment kosmetyków do twarzy, ciała i włosów, dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Od lat uznawana jest za eksperta w dziedzinie pielęgnacji skóry na całym świecie. Główna siedziba firmy oraz centrum produkcyjne znajdują się w Poznaniu.

Czytaj też: Beiersdorf odnotowuje 6,5 proc. wzrost sprzedaży w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 r.

Decydując o wyborze siedziby w Warszawie, postawiliśmy na Varso Tower. Kluczową rolę odegrała centralna lokalizacja, doskonała infrastruktura komunikacyjna, co umożliwia jeszcze bliższą współpracę z naszymi kluczowymi partnerami i dostawcami. Ważnym kryterium wyboru były reprezentacyjne przestrzenie idealne do organizacji spotkań biznesowych w regionie Europy Wschodniej oraz ekologiczne rozwiązania – tematy, które mają dla nas szczególne znaczenie – mówi Fatih Alpaslan, General Manager Poland & Baltics w NIVEA Polska/Beiersdorf.

Varso Tower to nowoczesne centrum biznesowe, które przyciąga liderów różnych branż. Z radością witamy NIVEA Polska/Beiersdorf w gronie naszych najemców. Jesteśmy przekonani, że Varso Tower oferując szeroką gamę udogodnień, nowoczesne rozwiązania, doskonałą lokalizację i niepowtarzalne widoki na Warszawę, będzie idealnym miejscem do dalszego rozwoju NIVEA Polska/Beiersdorf w regionie Europy Wschodniej – dodaje Natalia Kasperska, Senior Leasing Manager w HB Reavis Investments Poland.

Varso Tower to najwyższy budynek w Unii Europejskiej, o wysokości 310 metrów, zlokalizowany w centrum Warszawy, tuż przy Dworcu Centralnym. Dzięki licznym udogodnieniom, znakomitej lokalizacji, tarasowi widokowemu oraz panoramicznym oknom z widokiem na Warszawę, stanowi obecnie jeden z najatrakcyjniejszych obiektów na biurowej mapie stolicy.

Inwestorem i deweloperem Varso Tower jest HB Reavis.  

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 05:11