StoryEditor
Producenci
17.11.2023 16:44

Nivea: wyrównany koloryt skóry to 1 z 3 najbardziej poszukiwanych benefitów w kosmetykach

Produkty z linii Cellular Luminous630 to wedlug marki Nivea patent na wszelkiego typu przebarwienia   / Nivea
Problem przebarwień dotyczy aż 37 proc. kobiet i jest widoczny gołym okiem. To dlatego wyrównany koloryt skóry to jeden z trzech najbardziej poszukiwanych benefitów w kosmetykach – powiedziała Izabela Trela, senior brand manager Nivea Face Care, podczas prezentacji nowości z linii Cellular Luminous630.

Premiera nowych kosmetyków na przebarwienia z eksperckiej linii Nivea Cellular Luminous630 odbyła się pod hasłem „Patent na przebarwienia”. Podczas wydarzenia zaprezentowana została cała gama kosmetyków zawierających opatentowany składnik Luminous630.

image

Izabela Trela, senior brand manager Nivea Face Care

Nivea

Izabela Trela, senior brand manager Nivea Face, rozpoczęła od tego, że:

Problem przebarwień dotyczy aż 37 proc. kobiet i jest widoczny gołym okiem. Wyrównany koloryt skóry to jeden z trzech najbardziej poszukiwanych benefitów w kosmetykach.

To dlatego marka Nivea zdecydowała się na ulepszenie formuły swojego serum Cellular Luminous Antispot, które według NielsenIQ jest najlepiej sprzedającym się serum na przebarwienia na świecie (36 krajów, styczeń-grudzień 2022). To jednak nie wszystko, gdyż marka pokazała także dwa nowe rodzaje serum – na przebarwienia potrądzikowe oraz przebarwienia skóry dojrzałej.

Redukcja przebarwień jest jedną z najważniejszych potrzeb konsumentek, ale w Nivea zdajemy sobie sprawę, że mają one rozmaite potrzeby, a same przyczyny przebarwień są zazwyczaj różne. Po sukcesie linii Cellular Luminous 630 postanowiliśmy rozszerzyć ją o dwa nowe produkty opracowane z myślą o indywidualnych potrzebach skóry

– wyjaśniła Izabela Trela.

image

dr Magdalena Łuczkowska – dermatolog, ekspert marki Nivea

Nivea

Dokładniej o przyczynach przebarwień opowiedziała dr Magdalena Łuczkowska – dermatolog, ekspert marki Nivea, wskazując na genetykę, zaburzenia hormonalne, ekspozycję na słońce, wiek i stany zapalne, takie jak trądzik.

image

Od lewej: Marta Błoch – Murcix, Olga Kalicka, Paulina Sykut-Jeżyna oraz Anna Kalczyńska

Nivea

O zaletach nowych serum z perspektywy użytkowniczek opowiedziały ambasadorki produktów. Rozmawiała z nimi Anna KalczyńskaPaulina Sykut-Jeżyna doceniła podwójne działanie czerwonego serum 2w1 Luminous630 na przebarwienia i zmarszczki. Zapewniła, że poza redukcją przebarwień, wypełnia ono drobne zmarszczki i działa przeciwstarzeniowo. Marta Błoch Murcix opowiedziała o swoim ulubieńcu, czyli zielonym serum na przebarwienia po trądziku, którego dodatkowym zadaniem jest matowienie skóry. Faworytem Olgi Kalickiej było złote zaawansowane serum na przebarwienia w nowej ulepszonej formulacji. Idealne na melazmę i plamy posłoneczne. Aktorka wyraźnie podkreśliła, że jego działanie jest widoczne już po kilku dniach.

image
Nivea

Po zakończeniu części oficjalnej, uczestnicy mogli testować kosmetyki w specjalnie przygotowanych eksperckich strefach i przebadać skórę w strefie z maszyną Observ. Analizy i porady pielęgnacyjne prowadziła kosmetolog Justyna Warcaba.

image

Katarzyna Zielińska, Natalia Kusiak, Lidia Popiel

Nivea

Gośćmi wydarzenia byli dziennikarze, influencerzy, skin-ekspertki i gwiazdy: Katarzyna Zielińska, Julia Popiel, Monika Mrozowska, Karolina Malinowska, Natalia Kusiak, Aleksandra Żelazowska, Wiktoria Jasuwienas i Karolina Pielesiak.

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. kwiecień 2024 15:08