StoryEditor
Producenci
04.11.2019 00:00

Nowa generacja składników perfum o małym śladzie węglowym

Firma Symrise zaprezentowała SymTrap - metodę ekstrakcji, która umożliwia wytwarzanie składników perfum na podstawie produktów ubocznych pochodzących z przemysłu spożywczego. Ta zrównoważona technologia poszerza paletę perfum o oryginalne i zaskakujące składniki. 

Aby zmniejszyć ślad węglowy surowców, Symrise opracowała SymTrap. To technika polegająca na wychwytywaniu pachnących cząsteczek zawartych w roztworach wodnych, takich jak woda płucząca lub resztkowe soki wytwarzane przez ekstrakcję, destylację lub liofilizację roślin i owoców.

W wyniku tego powstaje żywica, która jest przemywana alkoholem, aby stać się SymTrap - nowym składnikiem, który różni się od olejku eterycznego swoim niewielkim wpływem na środowisko. Składniki SymTrap oferują wyjątkowo niski ślad węglowy, ponieważ pochodzą z produktów ubocznych opartych na technice, która nie wymaga ciepła ani chemikaliów.

Symrise po raz pierwszy przetestował ten opatentowany w 2008 roku proces w Ekwadorze. Dom perfumeryjny pozyskał pozostałości z produkcji soku marakujowego, aby uzyskać owoc marakui SymTrap - naturalny, soczysty i autentyczny materiał. Do tego czasu nuty owocowe można było uzyskać jedynie przez syntezę, z wyjątkiem pąka czarnej porzeczki.

Oprócz ochrony środowiska, nowa technologia toruje drogę rewolucyjnym składnikom - przetestowano ten proces na pozostałościach produktów spożywczych i z tych odpadów pozyskano cebulę, karczoch, czosnek, szparagi i kalafior SymTraps. Oprócz niskiego zużycia węgla technologia pomaga odnowić paletę perfum i może sprawić, że wkrótce pojawią się nowe perfumowane nuty, które tchną nowe życie w kategorię zapachów. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 15:38