StoryEditor
Producenci
10.08.2022 00:00

Nowa linia pielęgnacyjna So!flow by VisPlantis 

So!flow to polska marka kosmetyków wywodząca się spod skrzydeł Elfa Pharm Polska. So!flow by VisPlantis to w 100 proc. wegańska linia kosmetyków, która została opracowana w taki sposób, aby skutecznie upiększać i pielęgnować włosy i ciało. Skład produktów opiera się na adaptogenach, które pomagają ciału i umysłowi dostosować się do codziennych wyzwań, takich jak stres czy zanieczyszczenia.

So!flow by Vis Plantis to w sumie 15 unikalnych kosmetyków do ciała i włosów. W składzie kosmetyków z linii So!flow by VisPlantis obok innych  składników aktywnych, znalazły się również adaptogeny – naturalne substancje roślinne, które słyną z dobroczynnego wpływu na skórę i włosy, a także wspierają organizm w przywracaniu jego naturalnej równowagi. W kosmetykach znalazły się takie adaptogeny jak traganek chiński, różeniec górski i grzyb reishi.

PIELĘGNACJA WŁOSÓW SO!FLOW

Każdy marzy o pięknych i zdrowych włosach – aby to osiągnąć niezbędna jest odpowiednia pielęgnacja oparta na równowadze PEH, ponieważ włosy, mimo że różnią się od siebie, wszystkie potrzebują protein, emolientów i humektantów. 

Pielęgnacja dla włosów farbowanych So!flow 

Włosy po koloryzacji wymagają głębokiego odżywienia i ochrony koloru, seria do włosów farbowanych So!flow oparta jest na działaniu śliwki i jeżyny, które zadbają o kolor, a także wegańskiej keratyny i różeńca górskiego, sprawiających, że włosy są błyszczące, gładkie i elastyczne. W ofercie znajdują się 3 produkty (każdy z nich pachnie urzekającą słodką śliwką z jeżyną) rewitalizujący szampon do włosów farbowanych, rewitalizującą odżywkę do włosów farbowanych oraz rewitalizującą maskę.

Pielęgnacja dla włosów kręconych So!flow 

Zestaw 4 produktów do kompleksowej pielęgnacji włosów kręconych, oparty na działaniu ceramidów yuzu, wegańskiej keratynie oraz adaptogenie – traganku chińskim. Działanie serii skupione jest na wydobyciu piękna skrętu, uelastycznieniu i nawilżeniu włosów. Linia (pachnąca soczystym melonem) zawiera odżywczy szampon, odżywkę oraz maskę, a także odżywczy spray do włosów kręconych.

Seria uzupełniająca So!flow

Te produkty wzmocnią, pobudzą, nawilżą i ochronią skórę głowy oraz włosy. W każdym produkcie zawarto nawilżający grzyb reishi, który jest również doskonałym antyoksydantem. Linia uzupełniająca zwiera 6 produktów: kultowy już oczyszczający peeling trychologiczny do skóry głowy, wzmacniający booster do skóry głowy, humektantową bazę aktywującą, proteinowe mleczko do laminacji włosów, ochronną mgiełkę do włosów oraz zabezpieczające masełko na końcówki.

PIELĘGNACJA CIAŁA SO!FLOW

Pianka brązująca So!flow to delikatna pielęgnacja i naturalna opalenizna bez udziału szkodliwego promieniowania UV. Zawarta w produkcie Erytruloza nadaje skórze ciemniejszy odcień, a wyciąg glicerynowo-wodny z marchwi oraz orzecha włoskiego gwarantuje piękny, matowo-brązowy koloryt. Składnikiem adaptogennym zawartym w piance brązującej jest wąkrotka azjatycka.

Rozświetlająca mgiełka glow So!flow doda ciału blasku. Mgiełka z drobinkami zadba nie tylko o efekt rozświetlenia, ale również nawilży i zregeneruje przesuszoną skórę, uelastyczni ją i wygładzi. W składzie znalazł się m.in. niacynamid, który cechuje się silnym działaniem antyoksydacyjnym i pobudza produkcję kolagenu, ekstrakt glicerynowo–wodny z łusek kakaowca o działaniu mocno nawilżającym, regeneracyjnym oraz rewitalizującym. W składzie mgiełki zawarto adaptogen silnie regenerujący skórę, czyli wąkrotkę azjatycką.

Szczegółowe informacje o serii so!flow znajdują się na stronie visplantis.pl. Pod tym adresem działa teraz sklep producenta marki (wcześniej elfa-pharm.pl). Warto poznać jego nową odsłonę i zapoznać się z pełną ofertą i atrakcyjnymi promocjami.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.10.2025 10:22
Avon International złożył wniosek o przejęcie Natura & Co UK Holdings
Kolejne wielkie zmiany w globalnej marce.Avon

8 października 2025 r. do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek w sprawie planowanej koncentracji pomiędzy Avon International Limited a Natura & Co UK Holdings Limited. Postępowanie prowadzone jest pod sygnaturą DKK-2.421.69.2025.RAW. Zgodnie z informacjami opublikowanymi w rejestrze UOKiK, wnioskodawcą jest Avon International Limited z siedzibą w Birmingham w Wielkiej Brytanii, a sprawa pozostaje na etapie rozpatrywania.

Planowana transakcja polega na przejęciu przez Avon International Limited wyłącznej kontroli nad spółką Natura & Co UK Holdings Limited z siedzibą w Bristolu. Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 2 ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, koncentracja tego rodzaju wymaga zgody UOKiK, jeżeli może ona wpływać na strukturę konkurencyjną rynku. Avon International Limited należy do grupy kapitałowej kontrolowanej przez osobę fizyczną, której spółki portfelowe działają w różnych sektorach gospodarki – od technologii i dóbr konsumpcyjnych po przemysł, media i rozrywkę. Grupa prowadzi działalność w Europie, Ameryce Północnej i Azji.

Przedmiot przejęcia – Natura & Co UK Holdings Limited – wraz ze swoimi spółkami zależnymi prowadzi działalność w zakresie produkcji i sprzedaży kosmetyków oraz produktów do pielęgnacji ciała. Jak wskazano we wniosku, spółka prowadzi działalność pod marką Avon poza rynkami Ameryki Łacińskiej, Ameryki Północnej i Rosji. Obecnie sprawa oczekuje na decyzję UOKiK dotyczącą dopuszczalności koncentracji.

Obecnie marka Avon przechodzi etap restrukturyzacji i zmian właścicielskich. W dniu 18 września 2025 roku grupa Natura &Co ogłosiła, że zawarła wiążącą umowę sprzedaży działalności Avon International (obejmującej rynki Europy, Azji i Afryki) firmie private equity Regent – wartość transakcji ma być nominalna (1 funt brytyjski), z możliwością dodatkowych płatności warunkowych do 60 mln funtów.  Jednocześnie Natura zaznaczyła, że sprzedaż nie obejmuje operacji w Ameryce Łacińskiej ani Rosji, gdzie marka Avon pozostaje pod jej kontrolą.  Wcześniej, Avon International był już klasyfikowany jako „przeznaczony do sprzedaży” w raportach Naty (Natura) – to część strategii upraszczania struktury, rozpoczętej w 2022 roku. 

Ponadto firma Avon zmaga się z trudnościami finansowymi. Na przykład w raporcie za I kwartał 2023 r. wykazano stratę netto z działalności ciągłej w wysokości 92,5 milionów dolarów oraz łączne zobowiązania krótkoterminowe sięgające 1 579,6 milionów dolarów, przy aktywach ogółem 2 074,4 milionów dolarów. W ostatnich latach marka Avon generowała przychody rzędu 9,1 miliardów dolarów rocznie (stan przed połączeniem z grupą kosmetyczną Natura) i była obecna w ponad 100 krajach, z bazą milionów przedstawicieli sprzedaży bezpośredniej. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.10.2025 15:30
Kimberly-Clark inwestuje 28,7 mln dolarów w programy wspierające kobiety i dziewczęta
W ramach akcji kobiety i dziewczynki na całym globie otrzymają pomoc materialną.Kimberly-Clark

Kimberly-Clark Corporation ogłosiła nowy etap globalnego zaangażowania społecznego, którego celem jest poprawa dostępu do podstawowej opieki zdrowotnej dla kobiet i dziewcząt. W ramach czteroletnich partnerstw z organizacjami Baby2Baby, Plan International, Project HOPE oraz UNICEF, firma planuje wesprzeć około 24 miliony kobiet i dziewcząt w siedmiu krajach – Brazylii, Peru, Chinach, Indiach, Indonezji, Wietnamie i Stanach Zjednoczonych – w ciągu najbliższych trzech lat.

Nowe programy są finansowane przez Kimberly-Clark Foundation, która przeznaczy na ten cel 28,7 mln USD. Fundacja skoncentrowała swoją działalność na wspieraniu kobiet i dziewcząt w kluczowych etapach życia – od okresu dojrzewania po macierzyństwo. Projekty obejmą m.in. programy dotyczące higieny menstruacyjnej, edukacji zdrowotnej i przełamywania tabu wokół miesiączki, a także inicjatywy zwiększające dostęp do bezpiecznych rozwiązań sanitarnych oraz kompleksowej opieki okołoporodowej i poporodowej.

Znacząca część środków trafi do regionów i społeczności o ograniczonym dostępie do opieki zdrowotnej. Projekty realizowane z partnerami będą obejmować m.in. działania z zakresu wsparcia zdrowia psychicznego matek oraz wzmocnienia lokalnych systemów ochrony zdrowia, by poprawić wyniki zdrowotne w najbardziej wrażliwych grupach społecznych.

Kimberly-Clark od lat współpracuje z organizacją Baby2Baby, która wspiera rodziny żyjące w ubóstwie w Stanach Zjednoczonych. Partnerstwo rozpoczęte w 2011 roku stało się jednym z filarów społecznego zaangażowania firmy. W 2024 roku marka Huggies zacieśniła współpracę, wspierając inicjatywę mającą na celu przeciwdziałanie rosnącej śmiertelności matek w USA, realizowaną wspólnie z Departamentem Zdrowia i Opieki Społecznej USA.

Jednym z kluczowych elementów tego projektu jest dystrybucja Maternal Health & Newborn Supply Kits – zestawów wspierających zdrowie matek i noworodków. Program łączy kwestie niedoboru pieluch, zdrowia noworodków i psychicznego dobrostanu matek, tworząc spójny model pomocy o wymiernym znaczeniu społecznym. Dzięki nowym inwestycjom Kimberly-Clark zamierza rozszerzyć ten model również na inne regiony świata, by skutecznie odpowiadać na globalne wyzwania w zakresie opieki nad kobietami i dziećmi.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. październik 2025 21:38