StoryEditor
Producenci
11.08.2021 00:00

Nowa sieć na rynku. Zobacz jak wygląda pierwszy sklep Rituals w Polsce [ZDJĘCIA]

W minionym tygodniu 4 sierpnia, Rituals Cosmetics otworzył swój pierwszy sklep w Polsce. Marka zadebiutowała w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. Kolejne otwarcie już 18 sierpnia w centrum handlowym Sadyba Bestmall w Warszawie. Następne punkty pojawią się w Trójmieście.

Rituals Cosmetics to pierwsza marka na świecie łącząca kosmetyki do ciała i domu. W jej ofercie można znaleźć szeroką gamę produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, świec zapachowych, perfumowanych patyczków i różnorodnych herbat.

Marka powstała w 2000 roku w Holandii. Zachęca do tego, aby odnajdować szczęście w małych rzeczach i pragnie zmieniać nawet codzienne, rutynowe czynności w wyjątkowe momenty. Jak mówi założyciel i CEO marki Raymond Cloosterman “naszym zamiarem nie jest to, aby sprzedać Ci piękno – naszym celem jest zapewnić Ci doskonałe samopoczucie”. Rituals, zgodnie ze swoją ideą, podkreśla, że każdy moment dnia, pozornie nieistotne, jak poranny prysznic czy nałożenie kremu na ręce, mogą być wyjątkowe, o ile w ten sposób będziemy je traktować.

Każdy produkt, spośród ponad 400., inspirowany jest starożytną tradycją Wschodu. W 2000. Roku, Rituals otworzył swój pierwszy sklep na Amsterdam Kalverstraat, który poprzedził otwarcia w takich miastach jak Londyn, Madryt, Antwerpia, Paryż, Lisbona, Berlin, Stockholm czy Nowy Jork. Obecnie marka posiada 800 sklepów flagowych, ponad 2700  sklepów typu shop-in-shop i 5 miejskich centów SPA dostępnych w 33 krajach. 

Rituals Cosmetics rozszerzyły swoją ofertę, pojawiając się w liniach lotniczych, wycieczkowcach, promach, jak również w hotelach. Marka coraz częściej swoje produkty wprowadza również w strefy duty-free, które można zakupić w sklepach na ponad 140. luksusowych wycieczkowcach, 7. różnych liniach lotniczych i kilku kluczowych lotniskach na świecie. 
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.07.2024 14:32
Czy z Ursusa zniknie fabryka kosmetyków Oriflame?
Producent kosmetyków może pożegnać się ze swoją ursuską lokalizacją — tak przynajmniej sugerują wiadomości Gazety Wyborczej.Oriflame
Jak donosi Gazeta Wyborcza, w stołecznym ratuszu pojawiły się dokumenty dotyczące planowanej inwestycji firmy Greenfields na działce przy ul. Skoroszewskiej w Ursusie. Projekt, będący na wczesnym etapie, zakłada budowę zespołu bloków mieszkalnych o wysokości do dziewięciu kondygnacji z podziemnym parkingiem na 1,8 tys. samochodów oraz 200 miejscami parkingowymi na powierzchni — obecnie znajduje się tam fabryka kosmetyków Oriflame.

Firma Greenfields bada możliwość budowy zespołu bloków, które mogłyby pomieścić blisko 4 tys. mieszkańców. Obecnie trwa ocena oddziaływania na środowisko. Inwestycja miałaby powstać na terenie, gdzie obecnie znajdują się zakłady produkujące kosmetyki firmy Oriflame. Ta fabryka, działająca od 1995 roku, była symbolem nowoczesności, wyposażona w zaawansowane technologie produkcyjne. Jednakże nie wiadomo jeszcze, czy plany Greenfields oznaczają zamknięcie zakładów produkujących kosmetyki dla Oriflame.

Obszar Ursusa, w którym ma powstać inwestycja, nie ma jeszcze planu zagospodarowania przestrzennego. Rada Warszawy dopiero w lipcu 2023 roku podjęła decyzję o jego sporządzeniu. Władze dzielnicy planują przekształcenie zbiornika wodnego na terenie zakładów kosmetycznych w ogólnodostępny teren zielony. Mieszkańcy Ursusa zgłaszali skargi na “uciążliwość zapachową” fabryki, co może wpłynąć na decyzje dotyczące przyszłości tego miejsca.

Urzędnicy z Ursusa poinformowali, że nie posiadają informacji o planowanym zakończeniu produkcji przez Oriflame. Znikanie zakładów przemysłowych w Warszawie często budzi kontrowersje. Tomasz Majda, prezes Towarzystwa Urbanistów Polskich, podkreśla, że przemieszanie funkcji mieszkaniowych i przemysłowych jest korzystne dla miasta, zapewniając miejsca pracy blisko osiedli. Marlena Happach, była szefowa miejskiego biura architektury, zaznaczała, że produkcja zaspokajająca podstawowe potrzeby mieszkańców musi odbywać się blisko nich, a miasto nie może opierać swojej gospodarki tylko na usługach czy turystyce.

Czytaj także: Polski poseł i ukraiński deputowany na tropach nieetycznych działań Oriflame w kontekście wojny w Ukrainie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
11.07.2024 15:43
Dr. Miele Cosmed Group zawiera umowę znaczącą z Rossmannem
W portfolio Dr Miele Cosmed Group znajdują się między innymi marki Apart i Kret.Dr Miele Cosmed Group
Dr. Miele Cosmed Group S.A. z Radomia ogłasza znaczącą umowę z Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o., której wartość przekroczyła 10 proc. kapitałów własnych firmy w roku obrotowym 2024.

Zarząd Dr. Miele Cosmed Group S.A. poinformował, że umowa zawarta ze spółką Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska zyskała status umowy znaczącej w bieżącym roku obrotowym. Osiągnięcie tego statusu nastąpiło z powodu przekroczenia łącznej wartości sprzedaży do Rossmanna progu 10 proc. kapitałów własnych firmy, co podkreśla rosnące znaczenie tej współpracy dla Dr. Miele Cosmed Group.

Umowa znacząca to umowa, której wartość przekracza określony próg finansowy w stosunku do kapitałów własnych spółki, co sprawia, że ma ona istotny wpływ na działalność i wyniki finansowe firmy. W Polsce definicja umowy znaczącej jest określona w § 2 ust. 1 pkt 44a Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim. Zgodnie z tą regulacją, umowa znacząca to taka, której wartość przekracza 10 proc. kapitałów własnych spółki. Wyjątkiem jest sytuacja, w której emitent jest funduszem lub podlega pod § 1 ust. 3 ww. rozporządzenia, wtedy wartość umowy musi przekroczyć 20 proc.

Przedmiotem umowy jest sprzedaż własnych marek kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, które są wytwarzane w zakładach produkcyjnych Grupy Dr. Miele Cosmed Group. To osiągnięcie wskazuje na dynamiczny rozwój firmy oraz na sukces produktów oferowanych pod markami takimi jak Apart, Bobini, Sofin, Kret, i Izo. Zarówno jakość produktów, jak i efektywna współpraca z dużymi sieciami handlowymi, takimi jak Rossmann, przyczyniają się do wzrostu znaczenia Dr. Miele Cosmed Group na rynku.

Dr. Miele Cosmed Group S.A. została założona przez Dr. Andreasa Miele, który obecnie pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej. Na czele spółki stoi prezeska zarządu, Magdalena Miele. W kluczowych obszarach, takich jak kontrakty B2B i współpraca w zakresie private label, działa Arthur Mielimonka, syn założyciela firmy.

Czytaj także: Mocny wzrost Dr. Miele Cosmed Group w Q1 2024; EBITDA podwojona

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. lipiec 2024 20:31