StoryEditor
Producenci
09.12.2022 00:00

Nowy sklep Rituals Cosmetics w łódzkiej Manufakturze

Do grona najemców galerii handlowej Manufaktura w Łodzi dołączyła pochodząca z Niderlandów marka Rituals Cosmetics. Jest to 1001. stacjonarny sklep Rituals na świecie, oraz już 19 w Polsce; pozostałe znajdują się między innymi w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu i Wrocławiu.

"Manufaktura to wyjątkowe miejsce w sercu równie wyjątkowego miasta i nie mogło zabraknąć tam Rituals. Mamy świadomość, że klienci bardzo często mają swoje ulubione centra handlowe, są wobec nich lojalni, dlatego staramy się być jak najbliżej nich. Cieszymy się więc, że już teraz fani Rituals mogą nas odwiedzić w Manufakturze" - skomentował dla Property Design area manager w Rituals, Bartosz Kuczyński.

Salon marki Rituals w Manufakturze zajmuje lokal o powierzchni 232 metrów kwadratowych. Lokal utrzymany jest w charakterystycznym dla brandu stylu, nawiązującym zarówno do tradycyjnych sklepów mydlarskich, jak i atmosfery hammamu czy spa. W sklepie znajduje się także znak charakterystyczny marki; kwitnące drzewko sakura (wiśni japońskiej), które znaleźć można w każdym salonie marki na świecie.

Ponadto w salonie znajduje się water island; specjalna, kamienna umywalka dla klientów i klientek, który mogą przy niej zażyć trzyetapowego masażu dłoni, który przeprowadza personel Rituals z wykorzystaniem produktów marki. Gości wita również możliwość napicia się świeżo zaparzonej herbaty. Nowy sklep w Manufakturze zaprosił pierwszych klientów i klientki rabatami i atrakcyjnymi promocjami.

Czytaj także: Rituals Cosmetics szykuje się do otwarcia trzech nowych sklepów w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 14:54
Paul Mitchell stawia na Paris Hilton jako globalną ambasadorkę
Paris Hilton została twarzą marki produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów.Paul Mitchell

Marka Paul Mitchell ogłosiła wybór Paris Hilton – przedsiębiorczyni, ikony popkultury i filantropki – na nową globalną ambasadorkę. Współpraca została zaprezentowana w wielokanałowej kampanii, której centralnym motywem jest połączenie piękna, pewności siebie i idei ciągłego odradzania się. Kampania obejmuje zarówno działania cyfrowe i społecznościowe, jak i aktywacje w sklepach.

Projekt Paul Mitchell x Paris Hilton przewiduje m.in. modernizację opakowań oraz wprowadzenie innowacji produktowych. Za nowe stylizacje odpowiada znana stylistka fryzur gwiazd, Sienree Du – absolwentka szkoły Paul Mitchell. Stylistka przygotuje materiały zza kulis, wskazówki krok po kroku oraz inspiracje pokazujące, jak odtworzyć fryzury Hilton i jej codzienną pielęgnację włosów.

Ważnym elementem inicjatywy jest także podkreślenie historii Paris Hilton, która – według kampanii – przechodziła własną drogę w branży beauty i fryzjerskiej. Marka stawia na narrację pokazującą nie tylko produkty, ale także doświadczenie i wiedzę stojącą za każdą metamorfozą. W ten sposób Paul Mitchell chce połączyć świat celebrytów z profesjonalnym rzemiosłem stylistów fryzur.

Nowa kampania jest także platformą dla projektu XO Your Pro, który ma na celu uhonorowanie profesjonalnych fryzjerów. Inicjatywa celebruje więź między klientem a stylistą oraz kreatywność, jaka towarzyszy pracy za salonowym fotelem. Paul Mitchell podkreśla w ten sposób znaczenie sztuki fryzjerskiej jako fundamentu wszystkich transformacji, które marka prezentuje w swoich działaniach marketingowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.08.2025 09:23
Givaudan poinformował o strategii firmy do 2030 oraz zmianie na stanowisku CEO

Givaudan, producent perfum i aromatów ze Szwajcarii, podał informację o przyjętych celach rozwoju firmy na najbliższe pięć lat. Firma przedstawiła również plan sukcesji, dotyczący długoletniego CEO Gillesa Andriera, który uda się na emeryturę w marcu 2026 roku – po 20 latach spędzonych za sterami firmy.

Następcą Andriera zostanie Christian Stammkoetter, dyrektor wykonawczy Danone. Firma poinformowała również, że prezes Calvin Grieder ustąpi ze stanowiska w 2026 roku, a Andrier zastąpi go po uzyskaniu akceptacji przez akcjonariuszy.

Givaudan przedstawił również nową strategię na lata 2026-2030. Zakłada ona średni wzrost sprzedaży porównywalnej na poziomie 4-6 proc., co stanowi wzrost w porównaniu z obecnym celem (4-5 proc.). 

image

Givaudan notuje niższy niż oczekiwany wzrost sprzedaży – akcje spadają o 6 proc.

Nowa strategia Givaudan zakłada m.in. rozszerzenie zasięgu klientów i pogłębienie globalnej obecności, a ponadto wejście w segmenty o wysokiej wartości dodanej, takie jak kosmetyki i karmy dla zwierząt.

Dyrektor finansowy Stewart Harris dodał, że nakłady inwestycyjne wzrosną do 4-5 proc. – w planie jest finansowanie rozwoju i modernizacji produkcji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. sierpień 2025 17:15