StoryEditor
Producenci
09.12.2022 00:00

Nowy sklep Rituals Cosmetics w łódzkiej Manufakturze

Do grona najemców galerii handlowej Manufaktura w Łodzi dołączyła pochodząca z Niderlandów marka Rituals Cosmetics. Jest to 1001. stacjonarny sklep Rituals na świecie, oraz już 19 w Polsce; pozostałe znajdują się między innymi w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu i Wrocławiu.

"Manufaktura to wyjątkowe miejsce w sercu równie wyjątkowego miasta i nie mogło zabraknąć tam Rituals. Mamy świadomość, że klienci bardzo często mają swoje ulubione centra handlowe, są wobec nich lojalni, dlatego staramy się być jak najbliżej nich. Cieszymy się więc, że już teraz fani Rituals mogą nas odwiedzić w Manufakturze" - skomentował dla Property Design area manager w Rituals, Bartosz Kuczyński.

Salon marki Rituals w Manufakturze zajmuje lokal o powierzchni 232 metrów kwadratowych. Lokal utrzymany jest w charakterystycznym dla brandu stylu, nawiązującym zarówno do tradycyjnych sklepów mydlarskich, jak i atmosfery hammamu czy spa. W sklepie znajduje się także znak charakterystyczny marki; kwitnące drzewko sakura (wiśni japońskiej), które znaleźć można w każdym salonie marki na świecie.

Ponadto w salonie znajduje się water island; specjalna, kamienna umywalka dla klientów i klientek, który mogą przy niej zażyć trzyetapowego masażu dłoni, który przeprowadza personel Rituals z wykorzystaniem produktów marki. Gości wita również możliwość napicia się świeżo zaparzonej herbaty. Nowy sklep w Manufakturze zaprosił pierwszych klientów i klientki rabatami i atrakcyjnymi promocjami.

Czytaj także: Rituals Cosmetics szykuje się do otwarcia trzech nowych sklepów w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.05.2024 10:06
Kolejna Polka w rodzinie Lancôme. Ewelina Krasoń nową make-up expert marki
Ewelina Krasoń, nowa make-up expert prestiżowej francuskiej marki LancômeLancôme
Niedawno francuska luksusowa marka Lancôme ogłosiła współpracę z Igą Świątek, Polką, najlepszą tenisistką świata. Dziś kolejna wiadomość. Do rodziny Lancôme dołącza Ewelina Krasoń, makijażystka gwiazd, szkoleniowiec i trenerka makijażu z międzynarodowym doświadczeniem.

Do grona ekspertów Lancôme dołączyła Ewelina Krasoń w roli make-up expert. Ewelina Krasoń jest jedną z najbardziej uznanych makijażystek w Polsce, a także szkoleniowcem i trenerką makijażu. Ma ponad 12-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała podczas licznych szkoleń zagranicznych w Paryżu, Barcelonie, Tel Awiwie, ucząc się od najlepszych takich jak- Linda Hallberg, Einat Dan, Ido Raphael Zadok, Ortal Elimeleh, Dany Sanz, James Vincent. Na co dzień dba o makijaże gwiazd pracując przy sesjach zdjęciowych, kampaniach reklamowych czy programach telewizyjnych. Jej klientkami są m.in. Roxie Węgiel, Sylwia Grzeszczak, Paulina Krupińska, Doda, Wersow, Anna Lewandowska, Klaudia El Dursi, Patrycja Markowska, Patricia Kazadi i wiele innych.

Zaproszenie do społeczności ekspertów Lancôme otrzymują osoby, które wyróżniają się wiedzą i doświadczeniem w swoich dziedzinach, ale nie tylko. Marka docenia i promuje charyzmę, zaangażowanie i inspirowanie innych. 

Czytaj także: Iga Świątek została pierwszą polską ambasadorką marki Lancôme

Jak podkreśla marka w komunikacie, Ewelina Krasoń jest nie tylko niezwykle utalentowaną makijażystką, ale również perfekcjonistką, kobietą pełną pasji i osobą, która wkłada mnóstwo energii, żeby się realizować. Jej kreatywność i zamiłowanie do świata piękna stanowią inspirację dla wielu Polek. Jako make-up artist, stale poszerza swoje horyzonty, np. biorąc udział w zagranicznych szkoleniach, licznych zawodowych projektach czy współpracy z medialnymi osobami. Na makijaż patrzy w szerokim ujęciu i myśli o nim nie tylko w kontekście finalnego efektu. Dla Eweliny kluczowa jest pielęgnacja, co podkreśla zawsze w swoich publikacjach czy szkoleniach. Kosmetycznym punktem wyjścia dla niej nie jest zatem baza pod makijaż, ale dobrze skomponowana pielęgnacja, dzięki której skóra wygląda pięknie i zdrowo. Dopiero po jej dobraniu, wybiera kosmetyki kolorowe, które zawierają również składniki pielęgnacyjne.

–  Ogromnie cieszymy się na współpracę z Eweliną, jedną z najbardziej utalentowanych makijażystek w Polsce. Jej wizja piękna i pasja do makijażu idealnie wpisują się w wartości Lancôme. Jesteśmy przekonani, że jej współpraca z Lancôme będzie inspiracją dla kobiet w Polsce i otworzy nowy rozdział dla kategorii makijażu naszej marki  – skomentowała Sandra Poeppel, brand business director Lancôme.

–  Przede mną niesamowita artystyczna przygoda, która jest spełnieniem jednych z moich marzeń. Kocham wszystko co francuskie, a estetyka i filozofia marki Lancôme jest ze mną niezwykle spójna. W mojej pracy jako makijażystka od zawsze stawiam na jakość i podkreślanie piękna, które jest w każdym z nas, niezależnie od wieku. Czeka nas dużo wspólnych projektów, które będą inspirować i pokazywać świat beauty w wielowymiarowy sposób. Nie mogę się doczekać! – powiedziała o współpracy z Lancôme Ewelina Krasoń.

Jak podkreśla, produkty Lancôme były od wielu lat obecne zarówno w jej profesjonalnym kufrze, jak i prywatnej kosmetyczce, a sama współpraca to naturalna kontynuacja trwającej od lat relacji. 

Informację o rozpoczęciu współpracy z marką Ewelina Krasoń podała już na swoim profilu na Instargramie, króry obserwuje blisko 60 tys. osób. Przypomniała, że swoją przygodę z makijażem rozpoczynała m.in. od pracy w perfumerii, gdzie doradzała klientkom i poznała kosmetyki selektywne. Z wykształcenia jest plastkiem, ukończyła liceum plastyczne i studiowała na Akademii Sztuk Pięknych, jednak w pewnym momencie zamieniła pędzle malarskie na pędzle do makijażu. Wrażliwość artystyczna pozwala jej na odkrywanie nowych obszarów w makijażu i daje odwagę do eksperymentowania. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 14:36
Zmarła Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i założycielka marki Hagi
Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i współzałożycielka firmy Hagi, zmarła 6 maja 2024 r.LinkedIn Hagi
Zmarła Hanna Kurcińska – pomysłodawczyni i współzałożycielka marki Hagi, chemiczka, kosmetolożka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia i badania formulacji kosmetycznych. Informację tę podali bliscy Hanny Kurcińskiej w mediach, podkreślając, że to ona była sercem firmy.

Hanna Kurcińska była pomysłodawczynią marki Hagi i głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii. Założyła firmę w 2014 r. i prowadziła ją wraz z dwoma córkami Agatą (prezeska firmy, odpowiedzialna za sprzedaż i marketing) i Gabrielą (odpowiedzialna za produkcję). To od imion ich trzech powstała nazwa firmy.

Informację o śmierci Hanny Kurcińskiej podali jej bliscy w mediach społecznościowych na oficjalnym profilu firmy podkreślając, jak była ciepłą i mądrą osobą.  

 

 

Hanna Kurcińska ukończyła Chemię na Uniwersytecie Warszawskim i Kosmetologię na Politechnice Łódzkiej. Już w latach 90. marzyła o stworzeniu firmy produkującej kosmetyki naturalne. W 2000 roku utworzyła laboratorium badawcze zajmujące się analityką oraz produkcją przeciwutleniaczy. Od 2014 r. współtworzyła markę Hagi, była głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii.

Hanna Kurcińska zmarła 6 maja 2024 r. Rodzinie i bliskim składamy wyrazy głębokiego współczucia. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. maj 2024 14:50