StoryEditor
Producenci
28.06.2023 00:00

Nyx Professional Makeup wprowadza na rynek limitowaną kolekcję z okazji premiery filmu Barbie

Nowa, limitowana kolekcja makijażowa Nyx Professional zawiera wszystko co potrzebne do stworzenia looku z filmu Grety Gerwig. / materiały prasowe Nyx
W oczekiwaniu na wyczekiwany film lata 2023 „Barbie” z Margot Robbie i Ryanem Goslingiem w rolach głównych, który ma się ukazać 21 lipca, firma NYX Professional Makeup wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję makijażu „Barbie The Movie” we współpracy z Warner Bros. Pictures.

Kolekcja Barbie z limitowanej edycji Nyx Professional Makeup jest inspirowana żywymi kolorami i elektryzującą energią filmu. Kolekcja zawiera dwa nowe odcienie kredki Jumbo Eye Pencil w żywym różu i elektrycznym błękicie, sztuczne rzęsy Jumbo Lashes z pasemkami różu Barbie, dwie minipalety cieni wielkości karty kredytowej z kolekcjonerskim brelokiem, mini paletkę do policzków zawierającą dwa róże i rozświetlacz, dwie matowe pomadki do ust o gładkiej konsystencji, kremowy błyszczyk w ekskluzywnym kolorze Barbie Land Pink i lusterko kompaktowe w kształcie telefonu z klapką.

Jako marka osadzona w różnorodności i dumnym celebrowaniu artyzmu dla wszystkich, Nyx Professional Makeup wzmocni motywy filmu dotyczące wzmocnienia pozycji poprzez globalną kampanię z udziałem różnorodnej obsady Barbie i Kenów, globalne aktywacje influencerów koncentrujące się na podstawowych wartościach marki, obejmujących autentyczność i różnorodność, a także wykorzystując twórców wszystkich grup etnicznych, typów budowy ciała, orientacji seksualnych i płci, aby ożywić kolekcję zarówno online, jak i w życiu realnym.

Aby jeszcze bardziej uczcić premierę filmu, Nyx Professional Makeup łączy siły z Warner Bros. Discovery, Mattel Philanthropy i Barbie Dream Gap Project w ramach inicjatywy społecznej na rzecz globalnej organizacji humanitarnej Save the Children. Nyx Professional Makeup zachęca fanów do ponownego publikowania swoich interpretacji użycia niestandardowych, angażujących filtrów na Instagramie pod wspólną marką Save the Children i Barbie, aby zwiększyć świadomość tej globalnej inicjatywy wzmocnienia pozycji dziewcząt. Od 10 do 28 lipca za każdym razem, gdy zdjęcie stworzone z użyciem filtra zostanie udostępnione na Instagramie, Nyx Professional Makeup przekaże 1 dolara, maksymalnie do 25 000 dolarów, organizacji Save the Children, pomagając im zapewnić dostęp do narzędzi edukacyjnych i edukacyjnych setkom tysięcy dziewcząt, aby pomóc im urzeczywistnić swoje marzenia.

Czytaj także: Wysyp licencyjnych kolekcji kosmetycznych przed premierą filmu Barbie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.12.2025 09:33
L’Oréal rozważa inwestycję w Giorgio Armani. Ruszają przygotowania do sprzedaży 15-proc. pakietu
Globalna marka zmieni potencjalnie właściciela.BadPixma/shutterstock

L’Oréal potwierdził, że „bardzo szybko” rozpocznie analizę potencjalnej inwestycji w Giorgio Armani, po tym jak w testamencie zmarłego projektanta znalazły się szczegółowe wytyczne dotyczące stopniowej sprzedaży lub wejścia marki na giełdę. To pierwsza oficjalna deklaracja koncernu w sprawie udziału w przyszłej restrukturyzacji własnościowej włoskiego domu mody.

Podczas spotkania z analitykami dyrektor finansowy L’Oréal, Christophe Babule, poinformował, że grupa „zdecydowanie” oceni możliwość nabycia udziałów w Armani. Zgodnie z ujawnionymi planami w ciągu najbliższych 18 miesięcy ma zostać uruchomiony proces sprzedaży lub upublicznienia pierwszego pakietu obejmującego 15 proc. akcji. Priorytet dostępu do transakcji otrzymają cztery podmioty: L’Oréal, LVMH, EssilorLuxottica oraz inna firma o porównywalnej skali.

Decyzja wynika z wieloletnich spekulacji dotyczących sukcesji u Armaniego oraz przyszłości jego biznesu beauty, który od lat funkcjonuje na licencji L’Oréal. Przyszły nabywca pakietu mniejszościowego może istotnie wpłynąć na układ sił w segmencie marek luksusowych, zarówno w branży modowej, jak i perfumeryjno-makijażowej.

Ewentualne wejście kapitałowe L’Oréal do Giorgio Armani mogłoby wzmocnić pozycję francuskiej grupy na globalnym rynku luksusowych kosmetyków. Marka Armani Beauty należy do najbardziej rozpoznawalnych w portfolio perfum i makijażu L’Oréal, a zabezpieczenie jej długoterminowej obsługi w ramach koncernu ma strategiczne znaczenie przy rosnącej konkurencji o prestiżowe licencje.

Z kolei dla samego Armaniego sprzedaż 15-proc. pakietu ma być pierwszym etapem uporządkowanej zmiany właścicielskiej, zapisanej w testamencie projektanta. Wynik procesu – zależny od struktury oferty i wyboru inwestora – zadecyduje o przyszłym kierunku rozwoju jednego z najbardziej wpływowych domów mody w Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. grudzień 2025 06:07