StoryEditor
Producenci
09.10.2024 13:42

Olaplex, Oribe, Kevin Murphy oraz Eleven Australia sponsorują badania krwi na CA 15-3 i porady zdrowotne w Galerii Północnej

Badabus czekać będzie przed wejściem do Północnej od strony ul. Trakt Nadwiślański, w godzinach od 10.00 do 16.00. / BADABUS

12 października kobiety odwiedzające Galerię Północną będą miały możliwość skorzystania z bezpłatnych badań krwi na antygen nowotworowy CA 15-3 oraz wziąć udział w spotkaniach edukacyjnych poświęconych profilaktyce raka piersi i szyjki macicy. Akcja ta ma na celu zwiększenie świadomości na temat roli profilaktyki w zapobieganiu i wczesnym wykrywaniu nowotworów.

W ramach akcji profilaktycznej, która odbędzie się w sobotę 12 października w Galerii Północnej w Warszawie, kobiety będą miały możliwość wykonania bezpłatnych badań na antygen nowotworowy CA 15-3. Marker ten jest szczególnie ważny w diagnostyce raka piersi, a także może wskazywać na obecność innych nowotworów, takich jak rak płuc, jajników, trzustki czy wątroby. Organizatorzy planują wykonać aż 100 takich badań w mobilnym gabinecie medycznym, znanym jako BADABUS.

Akcja jest częścią kampanii społecznej „Różowy Październik” i została zorganizowana we współpracy z takimi markami jak Olaplex, Oribe, Kevin Murphy oraz Eleven Australia. Jej celem jest podkreślenie znaczenia regularnych badań i zdrowego stylu życia w walce z nowotworami. Podczas wydarzenia uczestniczki będą miały okazję spotkać się z ekspertami, którzy udzielą porad dotyczących profilaktyki i nowoczesnych metod wykrywania raka piersi oraz raka szyjki macicy.

Barbara Andrzejewska, marketing managerka Galerii Północnej, podkreśla, jak istotne jest zwiększanie świadomości na temat wczesnej diagnostyki i jej wpływu na leczenie poważnych chorób. „W wydarzeniu powinna wziąć udział każda kobieta, niezależnie od wieku. Kilka minut poświęconych na badanie krwi lub rozmowę o diagnostyce może dosłownie uratować życie” – dodaje Andrzejewska. BADABUS będzie dostępny przed wejściem do Galerii Północnej od strony ul. Trakt Nadwiślański, w godzinach od 10.00 do 16.00.

Czytaj także: Różowy Październik: Avon i Cleo w walce o zdrowie piersi Polek

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.09.2025 16:00
Shaquille O’Neal debiutuje z własnym zapachem
Koszykarz wszedł w nową kategorię produktową.Shaquille O‘Neal

Były gwiazdor NBA i osobowość telewizyjna Shaquille O’Neal wprowadził na rynek swój pierwszy zapach sygnowany własnym nazwiskiem. Nowy produkt został zaprezentowany jako „wyrafinowana woda toaletowa” i trafi do sprzedaży w sieci JCPenney, gdzie od siedmiu lat dostępna jest także linia odzieżowa Shaquille O’Neal XLG Big & Tall. W ciągu najbliższych sześciu miesięcy zapach ma pojawić się również w ofercie dodatkowych detalistów.

Flakon utrzymany jest w eleganckiej, czarnej kolorystyce z miedzianymi i złotymi akcentami, a dodatkowym elementem wyróżniającym jest podpis sportowca umieszczony na butelce. Kompozycja zapachu rozpoczyna się nutami bergamotki, grejpfruta i czarnego pieprzu. Serce tworzą kardamon, zamsz i benzoes, natomiast bazę budują tonka, bursztyn i piżmo.

JCPenney podkreśla, że kategoria zapachów to jedna z najlepiej sprzedających się w segmencie beauty tej sieci. Według Jo Osborne, wiceprezeski i dyrektorki generalnej ds. urody, Center Core & Footwear w JCPenney, zapachy celebryckie cieszą się dużą popularnością wśród klientów. Sieć widzi w premierze perfum Shaquille’a O’Neala naturalne przedłużenie dotychczasowej współpracy, która rozpoczęła się od kolekcji odzieży w dużych rozmiarach.

Wprowadzenie zapachu stanowi kolejny przykład strategii detalistów polegającej na łączeniu różnych kategorii produktowych w ramach jednej marki celebryty. Po sukcesie linii odzieżowej O’Neala w JCPenney, debiut zapachu ma wzmocnić jego obecność na rynku beauty i zwiększyć sprzedaż w segmentach określanych jako „przystępne luksusy”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.09.2025 10:08
Prezes Unilever zapowiada zwolnienie 200 pracowników – zmiana dotknie stanowisk kierowniczych
Do końca 2026 roku Unilever planuje wygenerowanie 800 mln euro oszczędnościBalazsSebok/Shutterstock

Unilever poinformował o planach zmian, które dotkną struktur zarządu. Fernando Fernandez, pełniący od niedawna funkcję CEO Unilevera, zapowiedział już kompleksowy przegląd 200 kluczowych stanowisk kierowniczych. Jego zdaniem potrzebna jest wymiana ok. jednej czwartej personelu kierowniczego.

Decyzja Hernandeza jest kontynuacją szerszej restrukturyzacji, w ramach której w ostatnich osiemnastu miesiącach firma już zredukowała 18 proc. pracowników biurowych.

Jak podkreśla Fernando Fernandez, celem zmian jest „bezlitosna egzekucja” strategii rozwoju i podniesienie poziomu przywództwa do rynkowych standardów. Każde z 200 stanowisk ma zostać przeanalizowane osobno, a zespół zarządzający zostanie odnowiony o jedną czwartą. 

CEO Unilevera podkreślił przy tym, że firma nie tylko planuje wprowadzenie nowych liderów, lecz także przyspieszenie awansów talentów wewnętrznych i wzmocnienie systemu motywacyjnego. Jest to jego zdaniem konieczne, aby Unilever mógł realizować swoją wizję jako „maszyna do kreowania popytu” z silnymi filarami geograficznymi w Stanach Zjednoczonych i Indiach.

Restrukturyzacja w Unilever ma zapewnić pełną przejrzystość i odpowiedzialność w organizacji. Zdaniem Fernandeza, Unilever musi działać szybciej niż konkurencja. – Decyzje podejmujemy przy 70-procentowej pewności. Jeśli czekasz na 100 procent, jesteś spóźniony, a w branży dóbr konsumpcyjnych spóźnienie to najgorsze słowo – podkreśla prezes Unilevera.

image

Unilever stawia na kategorie beauty oraz wellness – i zwiększa sprzedaż

Fernandez przypomina też, że utrzymuje cel redukcji kosztów. Do końca 2026 roku Unilever planuje wygenerowanie 800 mln euro oszczędności, z czego 650 mln euro – to cel do końca tego roku. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. wrzesień 2025 16:55