StoryEditor
Producenci
17.06.2021 00:00

Olivier Janiak został ambasadorem marki Natura Siberica Men

Olivier Janiak, dziennikarz, prezenter telewizyjny, redaktor naczelny magazynu Elle Man oraz miłośnik natury, został ambasadorem marki Natura Siberica Men. Dziennikarz będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych, uczestnicząc także w wydarzeniach i aktywnościach specjalnych marki. Wraz ze startem współpracy z Olivierem Janiakiem ruszy specjalna akcja promocyjna w drogeriach Rossmann - bestsellery marki będzie można kupić z 30 proc. rabatem.

Dziennikarz, który od lat jest ikoną stylu i uosobieniem profesjonalizmu, został ambasadorem linii kosmetyków adresowanych do mężczyzn. Ostatni ulubieńcy marki dziennikarza to m.in. naturalny, zmiękczający szampon – odżywka do włosów 2w1, naturalny orzeźwiający żel pod prysznic, pianka-maska do golenia 2w1 oraz naturalny przeciwzmarszczkowy krem do twarzy. 

Linia dla mężczyzn Natura Siberica Men, to mój must have. Odpowiada mi ich zapach, konsystencja, efekt działania i cała filozofia kosmetyków dzikości z natury. Wiadomo, że my mężczyźni lubimy czuć dzikość. A inspiracją do stworzenia kosmetyków Natura Siberica Men były syberyjskie zwierzęta mocy, których symbole zobaczysz na każdym opakowaniu, np. wilk polarny, to niezależność, szlachetność, wytrwałość, wolność, zdolność do poświęceń oraz przewodzenia innym – mówi Olivier Janiak.

Współpraca Natura Siberica z Olivierem Janiakiem potrwa przez najbliższy rok. Dziennikarz będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych, uczestnicząc także w wydarzeniach i aktywnościach specjalnych marki. Dziennikarz już wcześniej promował produkty marki w swoich kanałach na social media.

Produkty marki Natura Siberica dostępne są drogeriach Rossmann stacjonarnych jak i online oraz na stronie marki naturasiberica.com.pl. Wraz ze startem współpracy z Olivierem Janiakiem ruszy specjalna akcja promocyjna w drogeriach Rossmann - bestsellery marki będzie można kupić z 30 proc. rabatem.

Marka Natura Siberica zrodziła się z szacunku do natury i piękna. Większość roślin pozyskiwanych dla marki nie występuje w żadnym innym rejonie świata, a pozostałe mają silniejsze działanie niż te pozyskiwane poza Syberią. Wszystko za sprawą ekstremalnie zimnego, surowego i czystego klimatu, który pobudza naturę do akumulacji ponadprzeciętnych ilości składników aktywnych. Dodatkowo, Natura Siberica, dzięki współpracy z rdzenną ludnością Syberii, która w tradycyjny sposób zbiera lokalne rośliny, gwarantuje jakość składników pozyskiwanych z pełną dbałością o środowisko i etykę pracy. To właśnie ta dzika, fascynująca natura oraz skuteczność formuł przekonała do siebie Oliviera Janiaka.

Praca na planie zdjęciowym, to szereg elementów, oświetlenie, charakteryzacja i przygotowanie skóry, aby wyglądała dobrze w kamerze. Te zabiegi nie wpływają pozytywnie na jakość cery i dojrzały wiek też robi swoje. Dlatego na mojej półce w łazience, oprócz żelu pod prysznic, stoi krem do twarzy oraz kosmetyki do zarostu. Czasy się zmieniają i nie musimy już podbierać kosmetyków naszym drugim połówkom. Firmy tworzą produkty dedykowane nam- mężczyznom. A codzienna pielęgnacja to po prostu element higieny, którą uczą nas rodzice od najmłodszych lat – podkreśla Olivier Janiak

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Unilever: nasz nowy magazyn w Poznaniu wytrzyma sztorm
Unilever mat.pras.

Unilever wprowadza zaawansowaną automatyzację i optymalizację procesów logistycznych w swojej fabryce w Poznaniu. W ramach inwestycji o wartości blisko 100 mln złotych powstanie w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania oraz nowoczesna hala wysyłek. Zakończenie inwestycji planowane jest na 2027 rok.

Unilever realizuje kompleksową transformację logistyczną w fabryce w Poznaniu – jednym z kluczowych zakładów produkcyjnych firmy w Europie. Inwestycja o wartości blisko 100 mln złotych obejmuje budowę w pełni zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania o pojemności 9,6 tys. palet oraz nowej hali wysyłek, która stanie się punktem załadunkowo-rozładunkowym.

Magazyn jak wieżowiec

Prace przygotowawcze są już zakończone, główna faza budowy rusza z początkiem grudnia, a zakończenie robót budowlanych przewidziane jest na koniec 2026 roku – z pełnym uruchomieniem i integracją systemów w połowie 2027 roku. W ramach projektu przebudowie ulegnie ponad 25 proc terenu fabryki, co umożliwi stworzenie nowego układu logistycznego i infrastrukturalnego dopasowanego do przyszłych potrzeb operacyjnych.

Magazyn wysokiego składowania o wysokości 36 metrów – tyle, co dziesięciopiętrowy wieżowiec – zostanie wyposażony w zaawansowane systemy automatycznego przechowywania i pobierania towarów. W magazynie zostaną zainstalowane trzy samojezdne w pełni autonomiczne windy o wysokości 34 metrów, obsługujące regały magazynowe. Cała konstrukcja została zaprojektowana tak, aby wytrzymać prędkość wiatru ponad 140 km/h, więcej niż 12-stopniowy huragan w skali Beauforta.

Ta inwestycja to dla naszej fabryki znaczące i angażujące przedsięwzięcie, które stanowi ważny krok w dalszym rozwoju zakładu. Tworzymy inteligentny, zintegrowany ekosystem logistyczny dla całej fabryki. Dzięki połączeniu automatyzacji i harmonizacji procesów podniesiemy naszą efektywność i elastyczność operacyjną. To krok, który zwiększy stabilność naszego łańcucha dostaw i pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby partnerów biznesowych – komentuje Przemysław Fejfer, dyrektor fabryki w Poznaniu, Unilever.

Nowa hala wysyłek – centrum transportowe fabryki

Nowa hala wysyłek, wyposażona w dziewięć wielofunkcyjnych doków, zwiększy efektywność obsługi transportów oraz umożliwi sprawną organizację i koordynację ruchu ciężarówek w jednym miejscu. Inwestycja przyczyni się do optymalizacji procesów logistycznych i stworzy możliwości dalszej automatyzacji operacji.

image

Joanna Orzechowska, Unilever: Dobra rolka na TikToku potrafi wyczyścić półki z towaru [FBK 2025]

Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców produktów Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Foods i Ice Cream, który prowadzi sprzedaż na terenie 190 krajów, docierając do 3,4 mld konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 tys. pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2024 r. wyniosły 60,8 mld euro. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
03.12.2025 13:12
LVMH dodaje do portfolio udziały w niszowej marce BDK Parfums
Strategia BDK zakłada otwarcie wielu nowych butików, począwszy od 2026 rokuIG_bdkparfumsparis

Fundusz inwestycyjny LVMH Luxury Ventures zainwestował w mniejszościowy pakiet udziałów we francuskiej niszowej marce perfumeryjnej – BDK Parfums. Krok ten ma ułatwić BDK międzynarodową ekspansję, w tym otwieranie flagowych butików oraz rozbudowę oferty.

Transakcja została sfinalizowana 26 listopada, ale nie ujawniono jej szczegółów. BDK Parfums po raz pierwszy otworzyło się na opcję inwestorów zewnętrznych. 

Jak wskazują eksperci, nie stało się to w przypadkowym momencie. Z danych Fortune Business Insights, opublikowanych w listopadzie, globalny rynek perfum, którego wartość szacowana jest na 50,46 mld dolarów w 2024 roku, ma wzrosnąć do 53,04 mld dolarów w 2025 roku. Perfumy niszowe są istotnym elementem, napędzającym ten wzrost od ponad roku. 

image
IG_bdkparfumsparis

Francuska marka perfumeryjna koncentruje się na rynku azjatyckim, szczególnie na Japonii i Korei Południowej. Jest już obecna na blisko 40 rynkach. Głównym rynkiem zbytu dla marki BDK jest Francja, a także USA i Niemcy. Kolejnym ważnym rynkiem jest Bliski Wschód, gdzie wkrótce planowane jest otwarcie butiku w Dubaju. Również sprzedaż w Wielkiej Brytanii rośnie dynamicznie. BDK niedawno uruchomiło swoją działalność również w Tajlandii, Wietnamie, Malezji i Indonezji.

Strategia BDK zakłada otwarcie wielu nowych butików, począwszy od 2026 roku. Marka otworzyła swój pierwszy flagowy sklep w styczniu 2024 roku przy rue Saint-Honoré w Paryżu. BDK planuje również zainwestować w swój sklep internetowy, który obecnie generuje około 10 proc. przychodów marki.

image

Nisza jako strategia. Gdy niezależność staje się trendem

Marka BDK kontynuuje wzrost na rynku, odnotowując w 2025 roku 45-procentowy wzrost sprzedaży. LVMH Luxury Ventures nabyło udziały w BDK w czasie, gdy wielu inwestorów jest mocno zainteresowanych niszowymi markami perfum, co udowodniła m.in. sprzedaż Kering Beauty and Creed firmie L‘Oréal w październiku br.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. grudzień 2025 14:54