StoryEditor
Producenci
03.09.2021 00:00

Onlybio.life otrzymała 6,5 mln zł dofinansowania na rozwój infrastruktury

Onlybio.life, spółka z Grupy Hub.Tech, produkująca naturalne kosmetyki i ekologiczne środki czystości, otrzymała 6,5 mln zł dofinansowania na projekt w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. Zostanie ono przeznaczone na rozwój infrastruktury, która pozwoli na produkcję kosmetyków z enkapsułowaną substancją aktywną.

Przyznane dofinansowanie – 6,5 mln zł – stanowi ok. 44 proc. wartości całego projektu (14,9 mln zł), który zakłada powstanie nowego budynku wraz z liniami produkcyjnymi przeznaczonymi do stworzenia innowacyjnej gamy kosmetyków zawierających w swoim składzie nośniki z enkapsułowaną substancją aktywną.

Onlybio.life, piastując pozycję lidera na rynku kosmetyków bio-eko-wege, sukcesywnie podejmuje się kolejnych wyzwań. Chcąc utrzymać to miano przez następne lata, poświęcamy wiele środków na dział badań i rozwoju, ale także na marketing samych produktów. Dlatego Cieszymy się, że nasz projekt został zarekomendowany do przyznania dofinansowania – skomentował Marcin Pawlikowski, wiceprezes Grupy Hub.Tech, w skład której wchodzi spółka Onlybio.life.

Zapowiedziane produkty będą zgodne z trendami związanymi z zastosowaniem najnowocześniejszych rozwiązań́ z obszaru nanotechnologii w kosmetykach. Będą się charakteryzować wysokimi parametrami w obszarze działania nawilżającego, transepidermalnej utraty wody z naskórka, redukcji zmarszczek oraz regulacji poziomu sebum. Termin zakończenia prac jest planowany na III/IV kwartał 2022 r., a wprowadzenie produktów na rynek na I kwartał 2023 r.

Spółka jest producentem środków chemii gospodarczej i produktów kosmetycznych na bazie biosurfaktantów. Swoją działalność realizuje dzięki własnym laboratoriom i nowoczesnym liniom produkcyjnym. Produkty sprzedawane są pod markami: OnlyBio – oferująca produkty przeznaczone do higieny i pielęgnacji ciała dorosłych oraz dzieci oraz OnlyEco – oferująca ekologiczne środki czystości.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.06.2024 11:56
Rihanna została nową ambasadorką zapachu Dior J’Adore
Rihanna intensywnie działa w branży urodowej od lat.Danilo Lauria, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons
Rihanna została nową ambasadorką zapachu J‘Adore od Christian Dior, przejmując rolę od Charlize Theron po dwudziestu latach jej współpracy z marką. Jej nowa rola to nie tylko kontynuacja współpracy z Dior, którą zaczęła w 2015 roku, ale także okazja do wyrażenia jej osobistych wartości poprzez globalną kampanię.

W maju Charlize Theron została ambasadorką kolekcji biżuterii i produktów do pielęgnacji skóry marki należącej do LVMH. Według raportu opublikowanego przez WWD, nowa kampania J’Adore z udziałem Rihanny została nakręcona przez Stevena Kleina i zadebiutuje 1 września 2024 roku.

Veronique Courtois, dyrektorka generalna Parfums Christian Dior, powiedziała WWD:

Wybór Rihanny na kolejną twarz J’Adore był dla nas oczywisty. Jest nie tylko jedną z największych i najpotężniejszych artystek wszech czasów, ale także wszechstronnie utalentowaną, odnoszącą sukcesy przedsiębiorczynią, zaangażowaną humanistką, matką dwójki dzieci i wyjątkową pięknością.

Rihanna w swoim oświadczeniu wyraziła, że pełnienie roli ambasadorki J‘Adore jest dla niej nie tylko zaszczytem, ale również misją. Wyraziła entuzjazm do wnoszenia swojej osobistej historii, korzeni, kreatywności i kobiecości do tej współpracy. Ponadto wspomniała, że od lat ceni sobie J‘Adore, pomimo że jej własne zapachy nie odniosły znaczącego sukcesu na rynku. Wymyślona przez francuską mistrzynię perfumiarstwa Calice Becker kompozycja J’Adore zadebiutowała na rynku 25 lat temu.

W ostatnich latach Rihanna nie tylko dodała do swojego portfolio nową markę urodową, Fenty Hair, ale także wprowadziła swoje kosmetyki na rynek chiński, zawojowała SuperBowl product placementem, oraz stworzyła kolekcję inspirowaną futbolem amerykańskim.

Czytaj także: Rihanna rozszerza swoje imperium kosmetyczne o markę włosową — Fenty Hair

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.06.2024 10:04
Paulina Szydłowska nową Brand Communication Managerką w Rituals Cosmetics Polska
Szydłowska zajmie się komunikacją brandową w polskim oddziale Rituals.Paulina Szydłowska
Z początkiem czerwca 2024 roku Paulina Szydłowska rozpoczęła pracę na stanowisku Brand Communication Managerki w Rituals Cosmetics Polska. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna za działania PR oraz organizację eventów marki na terenie Polski i Rumunii.

Przed dołączeniem do Swatch Group, Szydłowska zdobywała doświadczenie w Huawei CBG w Polsce, gdzie początkowo pracowała jako Junior PR Specialist, a w roku 2020 awansowała na stanowisko PR Specialist. Wcześniej zabawiła także w Huawei Consumer Business Group w roli specjalistki ds. PR, a jeszcze wcześniej — w FIRST Public Relations, gdzie przeszła drogę od stażystki do account executive.

Szydłowska jest również absolwentką Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, co dodatkowo wzbogaciło jej umiejętności komunikacyjne i analityczne, kluczowe w jej obecnej roli w Rituals Cosmetics.

Dołączenie do zespołu Rituals Cosmetics to dla Szydłowskiej nowe wyzwanie. W Swatch Group miała okazję kształtować strategie komunikacyjne i marketingowe, zarządzać relacjami z mediami, opracowywać materiały PR, organizować wydarzenia prasowe oraz koordynować działania w mediach społecznościowych i współprace z influencerami. Jej doświadczenie obejmowało również prowadzenie kampanii reklamowych zarówno w mediach cyfrowych, jak i outdoorowych, więc można się spodziewać, że będzie realizować podobne projekty.

Czytaj także: Rituals Cosmetics otworzył czterdziesty ósmy sklep w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. czerwiec 2024 23:11