StoryEditor
Producenci
04.07.2023 00:00

OnlyBio wyprodukuje kosmetyki zaprojektowane przez użytkowników TikToka

Marka Only Bio oddała projektowanie czterech linii kosmetycznych w ręce TikTokerów / fot. materiały prasowe
Marka OnlyBio wyprodukuje kosmetyki według projektów wybranych przez użytkowników Tik Toka. Wskażą oni wygląd etykiet, wybiorą zapachy i wymyślą nazwy czterech linii kosmetycznych. Autorzy najciekawszych prac zobaczą kosmetyki ze swoim nickiem na półkach drogerii Rossmann. Sieć jest partnerem konkursu, który wystartował 3 lipca i potrwa przez kolejne trzy tygodnie.

Marka Ony Bio ogłosiła konkurs dla użytkowników Tik Toka, w którym przez trzy tygodnie będą oni wybierać swoje typy etykiet, zapachów oraz nazwy przyszłych kosmetyków. Już teraz marka na swoim kanale zaprezentowała trzy wizualizacje etykiet dla jednej z linii kosmetycznej (inspirowanej ulubionymi napojami), z których uczestnicy mają za zadanie wybrać jeden wzór. Zwycięży ten, który uzyska największą liczbę aktywności i sympatię. 

W kolejnym zadaniu tiktokerzy wybiorą zapachy kosmetyków. Ostatnim elementem zabawy będzie zaproponowanie nazw poszczególnych produktów. OnlyBio wybierze 120 najciekawszych zgłoszeń. Ich autorzy znajdą swój nick na opakowaniach kosmetyków (które będą do nabycia w Rossmannie) i otrzymają zestawy kosmetyków. Czworo szczęśliwców otrzyma też nagrodę w postaci smartfona IPhone 14 Pro.

– Po raz pierwszy w Polsce społeczność internetowa będzie miała wpływ na tworzenie całej linii produktów kosmetycznych. Nasi obserwatorzy często piszą do nas z propozycjami zapachów czy konkretnych produktów. To nas skłoniło do oddania naszej limitowanej linii w ich ręce. Podjęliśmy się tego wyzwania razem z naszym partnerem – drogeriami Rossmann – mówi Joanna Wierzbicka, dyrektor marketingu OnlyBio.life.

Konkurs będzie promowany przez influencerów beauty oraz wspierany przez popularne serwisy internetowe. Cała akcja potrwa trzy tygodnie. Następnie OnlyBio.life wyprodukuje kosmetyki według finalnych projektów wybranych przez społeczność Tik Toka. Zaprojektują oni cztery linie inspirowane ulubionymi napojami, słodyczami, wakacyjnym vibem oraz zwierzątkami z TikToka. Produkty będzie można kupić od września w drogeriach Rossmann w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2024 16:36
Clarins optymalizuje łańcuchy dostaw i podpisuje strategiczną umowę z FM Logistic
Clarins wraz z FM Logistic pracują nad optymalizacją i zarządzaniem łańcuchem dostaw kosmetycznej marki w Europie FM Logistic
Clarins – globalna grupa kosmetyczna oraz FM Logistic będą współpracować nad wdrożeniem elastycznej sieci dystrybucji produktów marki w dziesięciu krajach europejskich. Po dwóch latach pilotażowego projektu firmy podpisały umowę o strategicznym partnerstwie.

FM Logistic nawiązało współpracę z Clarins, globalną rodzinną grupą kosmetyczną. Jej celem jest wdrożenie sprawnie działającej i elastycznej sieci dystrybucji w dziesięciu krajach europejskich. Sieć będzie obsługiwana z trzech strategicznych lokalizacji logistycznych Clarins we Francji, Hiszpanii i Włoszech.

image
Clarins to luksusowa marka kosmetyczna
fot. Shutterstock
Spersonalizowane rozwiązanie z zakresu „Control Tower”, czyli pełnej integracji danych i zarządzania łańcuchem dostaw, zostało zaprojektowane w celu sprostania wyzwaniom związanym z rozwojem Grupy Clarins w Europie. Zapewnia ono widoczność przepływów w czasie rzeczywistym, planowanie zamówień, zarządzanie ryzykiem, zoptymalizowany wpływ na CSR i transport. Ponadto system ten optymalizuje kompleksowy przepływ logistyczny, aby znacznie zmniejszyć ślad węglowy. Monitorowanie danych w czasie rzeczywistym umożliwia identyfikację obszarów wymagających poprawy i alertów dotyczących łańcucha dostaw.

Po przeprowadzeniu dwuletniego projektu pilotażowego FM Logistic i Clarins podpisały umowę o strategicznym partnerstwie. Ma ono na celu wsparcie europejskiej sieci dystrybucji, która obejmuje dziesięć krajów, a wysyłki odbywają się z trzech kluczowych lokalizacji we Francji (magazyn Clarins w Amiens), Włoszech (magazyn FM Logistic w Vellezzo Bellini) i Hiszpanii (magazyn FM Logistic w Illescas).

– To partnerstwo stanowi ważny kamień milowy w naszych wysiłkach na rzecz optymalizacji operacji logistycznych z naszych 3 centrów w Europie, dzięki konkretnemu i innowacyjnemu rozwiązaniu, które umożliwia precyzyjne śledzenie naszego łańcucha dystrybucji w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Wpisuje się to w nasze zobowiązania dotyczące coraz bardziej wydajnej obsługi klienta, zapewniając szybkie, niezawodne i sprawne dostawy, przy jednoczesnym zmniejszeniu wpływu na środowisko poprzez lokalizację centrów bliżej naszych klientów i wykorzystanie „czystszego” transportu – stwierdził Denis Martin, specjalista ds. transformacji wsparcia biznesowego w Clarins.

FM Logistic Central Europe jest częścią międzynarodowej firmy logistycznej FM Logistic i zajmuje się obsługą rynków w Europie Środkowej. Oddziały firmy w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech umożliwiają obsługę klientów w regionie.

Firma dysponuje łącznie ponad 1 mln mkw. powierzchni magazynowej, a także flotą ok. 2 500 pojazdów. Posiada 17 platform logistycznych, 30 magazynów przeładunkowych i zatrudnia ponad 5 tys. pracowników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2024 14:22
Emma Roberts pierwszą globalną ambasadorką Kiko Milano
Emma Roberts, ambasadorka marki Kiko Milano na Paris Fashion Week w 2023 r.Photo by Pascal Le Segretain/Getty Images
Emma Roberts, amerykańska aktorka i modelka, została pierwszą globalną ambasadorką włoskiej marki Kiko Milano.

Emma Roberts, amerykańska aktorka, modelka, producentka i przedsiębiorczyni została pierwszą globalną ambasadorką marki Kiko Milano.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Emmą, która uosabia wiele wartości naszej marki: jest niestrudzenie kreatywna, uwielbia otaczać się artystycznymi umysłami oraz eksperymentować z kolorami i fakturami. Nie możemy się doczekać, aż pokażemy światu efekty tej kooperacji – stwierdził Simone Dominici, dyrektor generalny Kiko Milano.

Co na to Emma Roberts?

–  Sposób, w jaki Kiko Milano myśli o pięknie, jest naprawdę inspirujący. Uwielbiam ich misję i to, że dostarczają wciąż nowe produkty, odpowiadające najróżniejszym ideałom piękna. To idealna fuzja jakości i kreatywności, a przy tym w jednym sklepie mają więcej kolorów, niż kiedykolwiek widziałam! Kto nie chciałby być częścią tego wszystkiego? 

Kiko Milano to włoska marka założona w 1997 roku przez przez Antonio i Stefano Percassich, zakorzeniona jest w wartościach „Made in Italy”, czyli w świecie stolicy mody, sztuki, designu. Specjalizuje się w kosmetykach do makijażu dostępnych w setkach

Sprzedawana jest w ponad 1100  sklepach w 66 krajach i oraz w sklepach i platformach e-commerce. W 2023 roku Kiko odnotowało przychody netto w wysokości około 800 milionów euro i prawie 20 proc. wzrost rok do roku.

Czytaj więcej: L Catterton przejmuje większościowe udziały w Kiko Milano

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 23:17