StoryEditor
Producenci
02.06.2025 08:00

Oriflame Poland zadebiutował na festiwalu w Cannes z własnym showroomem

Jessica Mercedes, pełniąca w tym roku funkcję ambasadorki Oriflame Poland, reprezentowała markę podczas Festiwalu w Cannes / źródło: Instagram jemerced/ Jessica Mercedes

Marka Oriflame po raz pierwszy wzięła udział w Festiwalu Filmowym w Cannes, otwierając swój ekskluzywny showroom przy słynnej Promenade de la Croisette – prestiżowym bulwarze, łączącym luksusowe hotele, butiki i plaże, będącym sercem festiwalowego życia Cannes. Przestrzeń showroomu została zaprojektowana z myślą o połączeniu elegancji z przytulną atmosferą.

W showroomie dominowały miękkie odcienie mięty i różu, nawiązujące do nowej identyfikacji wizualnej marki "Reach Your Happy Place". Wnętrze wypełniały naturalne akcenty boho, zieleń roślin oraz taras z widokiem na Morze Śródziemne, tworząc idealne tło dla sesji zdjęciowych.

Showroom był także miejscem, gdzie odwiedzający mogli zapoznać się z bogatą ofertą produktów marki, w tym z liniami pielęgnacyjnymi i makijażowymi. Na miejscu obecna była Jessica Mercedes – ambasadorka Oriflame Poland na rok 2025, która reprezentowała markę podczas wydarzenia. Tworzyła treści na media społecznościowe, uczestniczyła w sesjach zdjęciowych, a w showroomach projektantów wybierała kreacje na czerwony dywan, podkreślając związek marki z modą i stylem życia.

Zobacz też: Oriflame zaprezentował swoją nową ambasadorkę na 2025 oraz nowy, wiśniowy zapach

Przez pięć dni w showroomie Oriflame trwały przygotowania gwiazd do ich wystąpień na czerwonym dywanie, a makijaże wykonywali renomowani artyści: Anna Karbowiak i Harry Clifford Jefferson. W sumie przez showroom przewinęło się kilkadziesiąt osobistości świata filmu, mody i mediów, a przestrzeń tętniła życiem – showroom odwiedziło również kilku lokalnych partnerów biznesowych marki, zainteresowanych działaniami Oriflame w Cannes. Wśród przygotowywanych na czerwony dywan gości znaleźli się m.in. Anna Maria Olbrycht, Jenny Gordienko, Patricia Gloria Contreras, Hofit Golan oraz Zarina Yeva, a całość relacjonowana była m.in. na antenie FashionTV.

Udział Oriflame Poland w Festiwalu Filmowym w Cannes to dla nas ważny moment w umacnianiu międzynarodowej tożsamości marki. Jesteśmy niezwykle dumni, że nasze produkty doskonale sprawdziły się w tak prestiżowym kontekście, jakim jest czerwony dywan Festiwalu Filmowego w Cannes. To potwierdzenie ich jakości i skuteczności w najbardziej wymagających warunkach – komentuje Diana Rzepniewska, Senior Marketing & E-commerce Manager w Oriflame Polska, podkreślając znaczenie debiutu marki w Cannes.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.06.2025 20:15
Marka Elemis zawitała do Polski, będzie dostępna tylko w jednej sieci
587047
587035
587036
587037
587047
587035
587036
587037
Gallery

Elemis jest numerem 1 luksusowej pielęgnacji w Wielkiej Brytanii. Niedawno marka ta zadebiutowała w sieci perfumerii Douglas Polska, gdzie dostępna jest w naszym kraju na wyłączność. Marka z UK podkreśla, że elementy jej filozofii to inspiracja zabiegami SPA, moc składników aktywnych oraz troska o dobre samopoczucie skóry.

Brytyjki już wybrały, teraz czas na Polki. Gdy w grę wchodzi długoterminowe zdrowie skóry, nie ma miejsca na kompromisy. Produkty i zabiegi Elemis działają w synergii z nauką o skórze, aby poprawić działanie kolagenu, zapewniając natychmiastowe, widoczne rezultaty. Od teraz kosmetyki marki, będącej numerem 1 luksusowej pielęgnacji w Wielkiej Brytanii, dostępne są wyłącznie w perfumerii Douglas Polska, zarówno stacjonarnie, jak i online – podkreślają przedstawiciele Orbico, dystrybutora marki Elemis w Polsce.

Brytyjska marka już od 35 lat wspiera klientów w dbaniu o piękno, łącząc to, co najlepsze w nauce i naturze. Zdobyła sobie uznanie na całym świecie dzięki innowacyjnym formułom, opartym na naturalnych składnikach oraz zaawansowanych technologiach. 

Zobacz też: Luksusowy mariaż: Aston Martin nawiązuje współpracę z marką Elemis

Flagowa linia to Pro-Collagen, wykorzystująca ekstrakty z alg morskich, oferując skuteczne rozwiązania w walce z oznakami starzenia. Linia Superfood, bogata w składniki odżywcze i prebiotyki, wspiera z kolei zdrową mikroflorę skóry, dostarczając jej niezbędnych substancji odżywczych. Rodzina produktów Dynamic Resurfacing z opatentowaną technologią Tri-Enzyme pomaga zaś odkryć świeższą, bardziej świetlistą cerę, wyrównać koloryt skóry, jak też wzmocnić naturalny cykl jej odnowy.

Zapach świeżo zerwanych wiśni, którym towarzyszy aromat migdałów i wanilii, jest dodatkowych atutem najnowszego wariantu kultowego balsamu oczyszczającego z linii Pro-Collagen. Produkt oferuje trzy różne, przyjemne dla skóry konsystencje – w jednej formule. Bogaty balsam roztapia się w luksusowy olejek, gdy jest delikatnie wmasowywany w skórę, a podczas kontaktu z wodą przekształca się w nawilżające mleczko. Taka unikalna formuła z łatwością usuwa długotrwały makijaż, zapewniając natychmiastowe nawilżenie i 24-godzinne wsparcie bariery ochronnej skóry.

Produkty wchodzące w skład poszczególnych linii kosmetyków Elemis można było obejrzeć, przetestować (i powąchać!) podczas eventu dla mediów i przedstawicieli branży beauty, zorganizowanego w przestrzeni Showroomu GPoland na warszawskim Mokotowie.

Zobacz też: Circana: Wielka Brytania z najlepszą sprzedażą kosmetyków premium na tle krajów UE 5

Produkty Elemis są już dostępne w perfumeriach stacjonarnych Douglas oraz na stronie sklepu internetowego sieci. Marka jest obecna już w 110 krajach.

Elemis to ponad 30 lat specjalistycznej wiedzy w zakresie formuł, a akże praktyka i doświadczenie we współpracy z milionami klientów na całym świecie. W 2023 roku Elemis zdobył certyfikat B Corp.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.05.2025 11:49
E.l.f. Beauty przejmuje Rhode – transakcja może osiągnąć wartość 1 mld dolarów
Marka Rhode zmienia właściciela z założycielki na E.l.f. beauty.Rhode

E.l.f. Beauty ogłosiło plany przejęcia marki kosmetycznej Rhode, należącej do Hailey Bieber, w transakcji wycenianej maksymalnie na 1 miliard dolarów. To największe przejęcie w historii spółki – jak podaje FactSet – obejmujące 800 milionów dolarów w gotówce i akcjach, z możliwością dodatkowej wypłaty do 200 milionów dolarów w ciągu najbliższych trzech lat, w zależności od wyników finansowych Rhode. Finalizacja transakcji planowana jest na drugi kwartał roku fiskalnego 2026, czyli jeszcze w 2025 roku.

Jak donosci CNBC, Rhode osiągnęło imponujące wyniki w niezwykle krótkim czasie – zaledwie trzy lata od debiutu marka wygenerowała 212 milionów dolarów przychodów netto, operując wyłącznie w modelu sprzedaży bezpośredniej i oferując jedynie 10 produktów. „W ciągu 34 lat pracy w branży konsumenckiej nie widziałem takiego tempa wzrostu” – przyznał CEO E.l.f. Beauty, Tarang Amin, w rozmowie z CNBC. Jak podkreślił, to właśnie tak silna rynkowa dynamika wzbudziła zainteresowanie firmy.

Dla E.l.f. Beauty przejęcie Rhode to strategiczny krok w kierunku rozwoju kategorii pielęgnacyjnej oraz globalnej ekspansji. Hailey Bieber zaznaczyła, że jej celem od początku było tworzenie „niezbędnej pielęgnacji skóry i hybrydowego makijażu do codziennego użytku”. Z kolei nowy właściciel deklaruje chęć dotarcia do większej liczby konsumentów i rozszerzenia globalnej dystrybucji innowacyjnych produktów Rhode.

Pomimo pozytywnego odbioru wyników finansowych E.l.f. za czwarty kwartał, akcje firmy spadły o około 4 proc. w notowaniach posesyjnych. Spółka co prawda przekroczyła prognozy Wall Street, jednak nie przedstawiła prognozy na przyszłość, wskazując na niepewność związaną z nową polityką celną administracji Trumpa. Warto dodać, że znaczna część produktów E.l.f. jest wytwarzana w Chinach, co dodatkowo podnosi poziom ryzyka operacyjnego w związku z możliwymi zmianami w taryfach importowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. czerwiec 2025 08:04