StoryEditor
Producenci
03.02.2023 00:00

Oriflame z dwoma medalami w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2023

Linia NovAge Skinrelief otrzymała srebrny medal w kategorii Kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy dla kobiet, a Wody woda perfumowana Possess Absolute medal brżowy w kategorii: Wody toaletowe i perfumowanefot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Firma Oriflame zdobyła dwa medale – srebrny w kategorii: Kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy dla kobiet oraz brąz w kategorii: Wody toaletowe i perfumowane. Produkty wskazali konsumenci w ogólnopolskim badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2023.

Głosami konsumentów biorących udział w badaniu "Najlepszy Produkt Wybór Konsumentów 2023", linia NovAge Skinrelief otrzymała srebro, a Woda perfumowana Possess Absolute brąz.

WK: Jaką wartość ma dla Państwa nagroda przyznana przez Konsumentów w badaniu "Najlepszy Produkt Wybór Konsumentów 2023"?

Jolanta Bigus, dyrektor marketingu, Oriflame Polska: Wyróżnienie naszych produktów, linii NovAge Skinrelief oraz wody perfumowanej Possess Absolute w badaniu Najlepszy Produkt 2023 ma dla nas ogromne znaczenie i jest pozytywnym dowodem na to, że kosmetyki Oriflame są doceniane przez konsumentów – a to jest dla nas najważniejsze. Ta obiektywna opinia jest niezwykle cenna, ponieważ stanowi potwierdzenie sympatii odbiorców do marki.

Od 55 lat umożliwiamy ludziom z różnych zakątków świata celebrowanie swojego naturalnego piękna i cieszymy się, że nasze kosmetyki są skuteczne, nowoczesne i chętnie używane. Zamierzamy kontynuować ten kierunek i nadal dostarczać naszym klientom wysokiej jakości asortyment, który stanie się niezbędnikiem ich kosmetyczek –

Jak chcą Państwo wykorzystać znak w komunikacji marketingowej nagrodzonego produktu?

Zamierzamy celebrować sukces naszych produktów, wykorzystując znak Najlepszy Produkt 2023 na oficjalnej stronie internetowej Oriflame, naszym Katalogu drukowanym, który nadal dociera do wielu konsumentów, a także w komunikacji w mediach społecznościowych. Chcemy szeroko chwalić się i komunikować wyróżnienie w tym plebiscycie, ponieważ jest to niewątpliwie dowód na to, że kosmetyki Oriflame są jednymi z najchętniej wybieranych produktów na rynku, a także częścią rutyny pielęgnacyjnej wielu Polek i Polaków. 

NovAge Skinrelief – na ratunek wrażliwej skórze!

Każdego dnia skóra starzeje się. Ten proces sprawia, że również staje się coraz bardziej wrażliwa i delikatna. Dodatkowo zewnętrzne czynniki mogą znacznie przyspieszyć jej negatywną przemianę. Zanieczyszczenia, promieniowanie UV czy nieodpowiednie składniki kosmetyczne to niechciani wrogowie, którzy potrafią wpłynąć na kondycję cery. Jak ją ochronić, aby jak najdłużej zachowała młodość, promienność i delikatność?

Marka Oriflame długo i dokładnie pracuje nad swoimi kosmetykami. Każdy skład jest starannie dopracowany, a składniki dobierane są tak, aby produkt był jak najbardziej naturalny i pomocny w działaniu. Specjalistyczna linia NovAge to zaawansowane naukowo kosmetyki pielęgnujące cerę.  Każda powstała seria opiera się na innowacyjnych technologiach z branży beauty. Oprócz nauki, wykorzystywane są również elementy pochodzące z roślin jak ekstrakty z roślinnych komórek macierzystych, które przynoszą skuteczne efekty.

Tym razem marka Oriflame prezentuje najnowszą linię kierowaną do skóry wrażliwej i skłonnej do podrażnień. NovAge Skinrelief to pięć produktów o działaniu kojącym i przeciwstarzeniowym. Stworzone w oparciu o technologię Ultra Calm, która łagodzi wszelkie objawy reaktywnej skóry. Do tego aktywny składniki jakim jest DermaLift czyli substancja zbliżona do retinolu – delikatna, ale bardzo skuteczna. Kosmetyki z tej linii stworzone są z myślą o cerze niezmiennie narażonej na szkodliwe zanieczyszczenia. Technologia 3D Pollution Guard brzmi skomplikowanie, ale w rzeczywistości działa cuda tworząc powłokę, niczym ochronna druga skóra.
Połączenie tych składników przynosi efekt w postaci nie tylko redukcji podrażnień, ale również widocznym zmniejszeniu zmarszczek i uelastycznieniu skóry.

Formuły produktów NovAge Skinrelief nie zawierają składników potencjalnie wywołujących reakcje skórne i są zamknięte w higienicznych opakowaniach z pompką, by zminimalizować użycie konserwantów.

NovAge Skinrelief przyniesie radość ze zdrowej i młodo wyglądającej skóry w każdym wieku.

Każda kobieta ma w sobie boginię! Odkryj ją z nowym zapachem Possess Absolute

W wielu kulturach boginie były przedstawione jako kobiety o nadprzyrodzonych zdolnościach. Istoty, które nie tylko oczarowywały swoim pięknem, ale również mądrością i niezwykłą siłą. Marka Oriflame pragnie, aby każda kobieta dostrzegła te cechy w sobie i uwierzyła w swoją wartość. Rozwiązanie ukryła w szklanym flakonie nawiązującym do rzymskiej bogini miłości – Wenus.

Wenus była ucieleśnieniem piękna i namiętności oraz symbolem wzrostu i cyklicznego porządku w naturze. Utożsamiana z wiosenną porą i budzącą się do życia roślinnością. Jej postać stała się inspiracją do najnowszego zapachu marki Oriflame – Possess Absolute. To nowa odsłona dobrze znanych perfum Possess, jednak w bardziej hipnotyzującym wydaniu. Esencjonalna mieszanka pokazuje złożoność i piękno natury kobiecej. Zaledwie kilka kropel perfum oczaruje wszystkich, gdy tylko dotknie skóry.

Kompozycja zapachowa jest niezwykle kobieca. Posiada zarówno intensywne akordy drzewne, jak i słodkie nuty pochodzące z owoców. Mocno wonne kwiaty osmantusa zostały połączone z soczystym i lśniącym granatem, tworząc magnetycznie kuszącą aurę. Ten owoc nie bez powodu został sercem zapachu. Symbolizuje niezwykłą wewnętrzną moc i piękno. Nikt nie będzie w stanie się im oprzeć. 

Warto zwrócić uwagę na szklany flakon, który jest kultowym projektem. W nowym wydaniu został odświeżony poprzez nadanie mu bardziej kobiecego designu. Opakowanie posiada innowacyjne i wygodne zamknięcie bez zatyczki. Wystarczy odpowiednio przekręcić dozownik i cieszyć się głębią zapachu.

Perfumy Possess Absolute będą idealną propozycją na prezent z okazji Dnia Kobiet. Dla mamy, babci czy najlepszej przyjaciółki. Pozwolą na obudzenie w sobie bogini i uwierzenie w swoją wewnętrzną siłę. Nie ma nic piękniejszego niż pewna siebie kobieta.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.09.2023 14:11

Bandi i Organique kolejny rok wspierają akcję profilaktyczno-edukacyjną Dotykam Wygrywam

Agata Grysiak
Bandi i Organique wspierają akcję Dotykam-Wygrywam, promując zdrowie kobiet i edukację na temat samobadania piersi. Ich kosmetyczne-cegiełki, takie jak BIUSTOmydło i BIUSTOkrem, nie tylko pielęgnują skórę, ale także przypominają o regularnym badaniu piersi. Marka Nature Essence dołącza do inicjatywy oferując suplement diety Collagen For Your Beauty. To wspólna inicjatywa, która angażuje kobiety w opiekę nad swoim zdrowiem.

Bandi i Organique kontynuują swoje wsparcie dla akcji Dotykam-Wygrywam, która koncentruje się na edukacji kobiet na temat zdrowia piersi. Akcja jest realizowana we współpracy z profesjonalnymi sklepami brafittingowymi. W trakcie Miesiąca Różowej Wstążki te sklepy organizują różne wydarzenia, zarówno stacjonarne, jak i online, mające na celu promowanie dbałości o zdrowie piersi u kobiet. Kampania skupia się także na propagowaniu pozytywnego podejścia do biustu i prowadzeniu edukacji biustopozytywnej wśród młodzieży szkolnej na terenie całej Polski, przy wsparciu brafitterek-wolontariuszek fundacji Wsparcie na Starcie.

Bandi i Organique wprowadziły na rynek kosmetyczne cegiełki jako wsparcie dla akcji Dotykam-Wygrywam. BIUSTOmydło, stworzone przez Organique, ma unikalną cechę — samo się wymydla po ok. 30 dniach użytkowania, przypominając kobietom o regularnym wykonywaniu samobadania piersi. Oprócz funkcji pielęgnacyjnych, BIUSTOmydło oferuje również dołączoną do opakowania instrukcję oraz cenną wiedzę na temat samobadania. Natomiast BIUSTOkrem od Bandi został stworzony do codziennej pielęgnacji biustu i dekoltu, poprawiając elastyczność skóry. Dodatkowo krem został zaprojektowany jako formuła ułatwiająca samobadanie piersi; przedstawicielka marki podzieliła się w trakcie spotkania historią o współpracowniczce, która w trakcie testów innego produktu firmy wykryła własny nowotwór, podkreślając tym samym zaangażowanie Bandi w działania odpowiedzialne społecznie. Marka Nature Essence również dołącza do inicjatywy Dotykam-Wygrywam, oferując suplement diety Collagen For Your Beauty.

Podczas inauguracyjnego spotkania w warszawskim Be Happy Museum głos zajęły między innymi psychiatrka Maja Herman, fizjoterapeutka Joanna Tokarska, Elżbieta Kozik, która jest prezeską stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny, oraz przedstawicielka akcji Zaufaj Położnej. Event uświetniły również odwiedziny ambasadorek akcji, w tym między innymi Darii Widawskiej, Beaty Sadowskiej, Elżbiety Romanowskiej, Miss Polonia 2023 Ewy Jakubiec, Marzeny Rogalskiej, oraz ambasadora Daniela Józka – Qczaja.

Iza [Sakutova] przyszła do nas z pytaniem o produkt, który mógłby symbolizować tę akcję i dla nas było jasne, że to musi być BIUSTOmydło, bo my jako marka sprzedawaliśmy dokładnie taki produkt. Kiedyś mieliśmy w swojej ofercie właśnie takie zabawne mydełko w kształcie piersi, więc pojawiło się jako symbol kampanii, jako gadżet, było w zasadzie gotowe w blokach startowych do wypuszczenia na linię produkcyjną. [...] Już trzeci rok bierzemy udział w tej akcji, bo jest to dla nas po prostu coś bardzo spójnego z naszym DNA marki Magda Wieczorek, dyrektorka sprzedaży i marketingu Organique

Według danych z Krajowego Rejestru Nowotworów z 2020 roku, nowotwory piersi i ginekologiczne stanowią aż 37 proc. przypadków nowotworów u polskich kobiet. Rak piersi jest najczęstszym nowotworem wśród Polek, zdiagnozowanym u ponad 22 tysięcy każdego roku. Szczególnie niepokojące jest, że u 5–10 proc. pacjentek nowotwór jest zaawansowany w chwili wykrycia. To druga, po raku płuc, przyczyna zgonów z powodu nowotworów u kobiet, a wśród młodszych Polek (20–44 lata) nawet pierwsza. Niestety, umieralność z powodu raka piersi rośnie w ciągu ostatnich 13 lat.

Czytaj także: Marki kosmetyczne wspierają ruch Różowej Wstążki. Zobacz które!

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.09.2023 12:06

Sofidel Polska otworzył wysoce zautomatyzowany magazyn papierów toaletowych i ręczników papierowych

<p>Magazyn Sofidel w Ciechanowie znajduje się 400 metrów od zakładu produkcyjnego. Palety z gotowymi wyrobami przewożeone sa do niego przez dwie autononomiczne ciężarówki  </p>

Magazyn Sofidel w Ciechanowie znajduje się 400 metrów od zakładu produkcyjnego. Palety z gotowymi wyrobami przewożeone sa do niego przez dwie autononomiczne ciężarówki  

/ Sofidel
<p>Magazyn Sofidel w Ciechanowie znajduje się 400 metrów od zakładu produkcyjnego. Palety z gotowymi wyrobami przewożeone sa do niego przez dwie autononomiczne ciężarówki  </p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Magazyn Sofidel w Ciechanowie znajduje się 400 metrów od zakładu produkcyjnego. Palety z gotowymi wyrobami przewożeone sa do niego przez dwie autononomiczne ciężarówki  </p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Magazyn Sofidel w Ciechanowie znajduje się 400 metrów od zakładu produkcyjnego. Palety z gotowymi wyrobami przewożeone sa do niego przez dwie autononomiczne ciężarówki  </p>
/ Sofidel
<p>Magazyn Sofidel w Ciechanowie znajduje się 400 metrów od zakładu produkcyjnego. Palety z gotowymi wyrobami przewożeone sa do niego przez dwie autononomiczne ciężarówki  </p>
<p>Magazyn Sofidel w Ciechanowie znajduje się 400 metrów od zakładu produkcyjnego. Palety z gotowymi wyrobami przewożeone sa do niego przez dwie autononomiczne ciężarówki  </p>
<p>Magazyn Sofidel w Ciechanowie znajduje się 400 metrów od zakładu produkcyjnego. Palety z gotowymi wyrobami przewożeone sa do niego przez dwie autononomiczne ciężarówki  </p>
<p>Magazyn Sofidel w Ciechanowie znajduje się 400 metrów od zakładu produkcyjnego. Palety z gotowymi wyrobami przewożeone sa do niego przez dwie autononomiczne ciężarówki  </p>
Gallery
Nowy magazyn firmy Sofidel Polska zapewnia w pełni zautomatyzowany proces transportu papierów toaletowych i ręczników papierowych. Zwiększyło to liczbę wysyłek i skróciło czas dostaw dla klientów. Równocześnie w magazynie wyeliminowane zostało ryzyko wypadków z udziałem człowieka, a dzięki obniżeniu zawartości tlenu w powietrzu – ryzyko pożarowe.

Sofidel, jedna z wiodących na świecie grup w przemyśle papierniczym, zajmująca się produkcją papieru higienicznego do użytku domowego, znana w Polsce i Europie z marki Regina, otworzyła wysoce zautomatyzowany magazyn w swoim zakładzie w Ciechanowie.

image
FOTO: Sofidel

Nowy magazyn o powierzchni 11 tys. m2 może obsłużyć 32 tys. palet towarów i został zaprojektowany tak, aby zapewnić wyższą wydajność i standardy bezpieczeństwa. Jest drugim tego typu obiektem wybudowanym przez Sofidel w Europie (po Szwecji), a trzecim na świecie (po Circleville w Ohio w Stanach Zjednoczonych).

image
FOTO: Sofidel

W magazynie palety towarów są składowane na powierzchni 8,5 tys. m2 rozmieszczonej na ośmiu piętrach. Sześć wózków widłowych sterowanych laserowo działa tutaj bez udziału operatora, a autonomiczne wózki rozmieszczające palety wyrobu gotowego przenoszą je lub odbierają w wyznaczonym przez system sterowania module magazynowym. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić do 40 proc. powierzchni do przechowywania. 

image
FOTO: Sofidel

W normalnych warunkach, przez 7 dni w tygodniu, obsługa produktów jest automatyczna aż do doków załadunkowych ciężarówek, gdzie następnie kontrolę przejmuje operator. Jednak od gotowego produktu do magazynu proces transportu palet jest w pełni zautomatyzowany, bez użycia wózków widłowych. Najpierw transport odbywa się za pomocą autonomicznych wózków, które rozmieszczają palety gotowych produktów w obrębie zakładu produkcyjnego, aby przygotować je do składowania.

image
FOTO: wiadomoscikosmetyczne.pl

Drugi etap to transport z hali produkcyjnej do nowego magazynu (który znajduje się około 400 metrów od zakładu), odbywa się za pomocą dwóch autonomicznych ciężarówek, sterowanych przez system GPS i transpondery w celu zapewnienia bezpiecznego i niezawodnego przemieszczania się aut. Oba pojazdy mogą obsłużyć do 200 palet produktów na godzinę.

image
FOTO: Sofidel

Wreszcie, dzięki integracji oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) zarządzającego zamówieniami klientów z systemem zarządzania magazynem (WMS) kontrolującym stan zapasów, dział łańcucha dostaw może zarządzać operacjami realizacji zamówień w sposób bardziej wydajny. Dzieje się to na drodze automatycznego przywoływania palet produktów z magazynu do doków załadunkowych, z uproszczeniem logistyki i optymalizacją przychodzących i wychodzących przepływów towarów. Zwiększyło to również liczbę wysyłek i skróciło czas dostaw dla klientów.

 

Bezpieczeństwo w zakresie zapobiegania wypadkom i ryzyku pożarowemu

 

Standardy bezpieczeństwa w nowym magazynie zostały podniesione, dzięki temu że  pracownicy i poruszające się maszyny nie znajdują się w tym samym miejscu. Eliminuje to ryzyko ewentualnyech wypadków.

Dodatkowo w przestrzeni, która jest odizolowana od reszty budynku, a dostęp do niej jest ograniczony i ściśle monitorowany, stężenie tlenu jest zredukowane do 14 proc. Pozwala to na utrzymanie atmosfery nadającej się do oddychania, ale zapobiega rozwojowi i rozprzestrzenianiu się płomieni. W ten sposób zmniejszono ryzyko pożarowe.

 

Ewolucja stanowisk pracowniczych

 

Przy korzystaniu z wysoko zautomatyzowanych rozwiązań stanowiska pracy w zakładzie Sofidel ewoluują od prostego operatora do kontrolera procesu i kierownika magazynu. Profil umiejętności potrzebnych do obsługi magazynu zmienia się z ręcznego przenoszenia za pomocą wózków widłowych na nadzorowanie zautomatyzowanych maszyn. Pojawiło się zatem zapotrzebowanie na lepiej wyszkolonych specjalistów.

W tym celu Sofidel przeprowadził niezbędne szkolenia dla pracowników zakładu w Ciechanowie, które pozwoliły im podnieść kwalifikacje i obsługiwać bardziej złożone procesy.

image
FOTO: wiadomoscikosmetyczne.pl

Zakład produkcyjny w Ciechanowie, w którym otwarto nowy magazyn, jest zakładem zintegrowanym,  obejmującym zarówno etap wytwarzania papieru (od masy celulozowej – surowca procesu produkcyjnego – do papieru), jak i etap produkcji gotowych wyrobów papierowych. Moce produkcyjne zakładu potroiły się w ostatnim czasie. Dziś zakład zajmuje powierzchnię 230 tys. m2, zatrudnia 450 osób i produkuje 90 tys. ton papieru rocznie. Firma Sofidel Polska, wchodząca w skład Grupy Sofidel, rozpoczęła działalność w 2001 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. październik 2023 05:39