StoryEditor
Producenci
23.04.2018 00:00

P&G poszukuje młodych specjalistów IT

Trwa finał IT Business Challenge, konkursu organizowanego przez firmę Procter & Gamble. Wybrana grupa 24 studentów IT, w tym czworo z Polski, bierze właśnie udział w ostatnim jego etapie, który w dniach 22-27 kwietnia odbywa się w Atenach.

– Podczas konkursu IT Business Challenge pomagamy uczestnikom doświadczyć, na czym polegają codzienne wyzwania dla specjalistów IT w P&G oraz jak przebiega proces tworzenia innowacji i rozwiązań dla biznesu w międzynarodowym i interdyscyplinarnym środowisku – mówi Emilia Burzyńska, chief information officer na Europę Centralną w P&G. Według niej zaawansowany rozwój technologii zdominował niemal wszystkie dziedziny codziennego życia, a ilość dostępnych informacji i danych sprawia, że powstaje nieskończenie wiele możliwości na dostarczenie konsumentom najlepszych, zindywidualizowanych rozwiązań. Dlatego P&G stale poszukuje młodych, uzdolnionych ludzi, którzy pomogą firmie kształtować tę nową rzeczywistość.

Konkursowi towarzyszą warsztaty oraz szkolenia, dzięki którym uczestnicy zdobywają nowe umiejętności w zarządzaniu projektami, procesami tworzenia innowacji, a także z innych obszarów, które pomogą im sprawdzić swój managerski potencjał.

– IT Business Challenge to tydzień pełen wyzwań, emocji, ciągłego uczenia się, poznawania siebie i nawiązywania cennych relacji z innymi. Obecnie na co dzień mam możliwość widzieć, jak w naszym warszawskim biurze tworzone są innowacyjne rozwiązania na globalną skalę. Mam też okazję być odpowiedzialną za jedno z nich – mówi Paula Sztainwald, uczestniczka zeszłorocznej edycji konkursu, która obecnie pracuje w P&G jako młodszy manager w dziale IT w Procter & Gamble.

Polski oddział Centrum Usług Biznesowych P&G jest jednym z trzech takich centrów firmy na świecie. Zespół ponad 250 specjalistów IT stworzył i zarządza ponad 130 rozwiązaniami o globalnym zasięgu. Jednym z nich jest aplikacja Oral-B, która dzięki bluetooth łączy się ze szczoteczką elektryczną Oral-B i niczym dentysta, pomaga konsumentowi we właściwej pielęgnacji jamy ustnej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. grudzień 2025 14:07