StoryEditor
Producenci
12.08.2024 08:00

Paraolimpijka Anastasia Pagonis i e.l.f Cosmetics w projekcie „Beauty for every eye”

Anastasia Tas Pagonis w kampanii e.l.f Cosmetics / e.l.f Beauty

Niewidoma mistrzyni świata w pływaniu Anastasia „Tas” Pagonis i amerykańska marka e.l.f Cosmetics zacieśniają współpracę. Na rynek trafił pakiet ulubionych produktów Anastasii, do których nagrała ona informacje o kosmetykach oraz wskazówki, jak ich używać.

E.l.f Cosmetics i Anastasia „Tas” Pagonis, niewidoma pływaczka paraolimpijska i rekordzistka świata, której filmy dotyczące makijażu zyskały miliony obserwujących w mediach społecznościowych, wprowadzają na rynek limitowaną kolekcję produktów, która jeszcze bardziej ma zwrócić uwagę na różnorodność i włączanie we wszystkie dziedziny życia każdą osobę, bez względu na jej ograniczenia.  

Projekt „Beauty for every eye” celebruje historię Pagonis i dzieli się jej kreatywnymi rozwiązaniami dla społeczności osób niewidomych i słabowidzących.

„Beauty for every eye” – to pakiet ulubionych kosmetyków Anastasii Pagonis – tusz do rzęs Big Mood Waterproof Mascara, błyszcząca pomadka Glossy Lip Stain w odcieniu Power Mauves oraz podkład z filtrem Skin Suntouchable Whoa Glow SPF 30 w odcieniu Sunbeam.

Kosmetyki opatrzone są kodem QR, po którego zeskanowaniu włącza się nagranie audio autorstwa Anastasii, opisujące dany produkt i zawierające wskazówki, jak go używać.  

Pakiet jest oferowany w limitowanej edycji w cenie 28 USD i można go kupić na elfcosmetics.com.

– Tas pokazuje piękną magię, która dzieje się, gdy ludzie przyjmują to, kim są, przeciwstawiają się etykietom. Na nowo definiuje to, co nieograniczone. Dążymy do tego, aby piękno było jeszcze bardziej dostępne dla każdego. Tas nadal jest naszą inspiracją, budując głębsze więzi z naszą społecznością i pokazując, że wszystko jest naprawdę możliwe – mówi Kory Marchisotto, dyrektor ds. marketingu w firmie e.l.f. Cosmetics.

–  Jestem bardzo podekscytowana współpracą z marką e.l.f, która naprawdę ceni pozytywność, inkluzywność i dostępność. Wspólnie czynimy postępy, aby branża kosmetyczna była przyjazna i wzmacniała ludzi o wszystkich umiejętnościach – skomentowała Anastasia „Tas” Pagonis.

E.l.f Cosmetics i Pagonis współpracują od czerwcu 2023 roku. „Tas” pojawiła się wcześniej w „Show Your(s)e.l.f.” – kampanii pokazującej jak wyjątkowi influencerzy wnoszą do branży kosmetycznej pozytywną akceptację różnorodności i dostrzegają piękno w całości ludzkiego doświadczenia, od przeciwności losu po triumf.

E.l.f Cosmetics ro marka należąca do e.l.f Beauty. Kosmetyki są wegańskie, posiadają certyfikaty Cruelty Free, zarówno Leaping Bunny, jak i PETA,i produkowane są w zakładach z certyfikatem Fair Trade Certified (sprawiedliwy handel). 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2025 13:02
Beauty Tech Group idzie jak burza: obroty znacznie przewyższają prognozy
currentbody IG

Beauty Tech Group, firma specjalizująca się w dziedzinie urządzeń kosmetycznych, która niedawno zadebiutowała na londyńskiej giełdzie, poinformowała, że tegoroczne obroty przekroczyły jej oczekiwania – na ponad miesiąc przed zakończeniem roku obrotowego.

Beauty Tech Group, producent urządzeń marki The Current Body, zakłada też, że pozostały do końca roku okres będzie również bardzo korzystny pod względem finansowym, bowiem produkty Beauty Tech (nie należące do najtańszych) trafiają coraz częściej na świąteczne listy życzeń.

Spółka potwierdza, że wyniki z października i listopada są dobre, stanowiąc efekt “stale rosnącej świadomości sektora urządzeń kosmetycznych do użytku domowego oraz wiodących na rynku produktów grupy, które napędzają silny wzrost sprzedaży w jej podstawowej działalności i na wszystkich kluczowych rynkach”.

W związku z tym Beauty Tech Group przewiduje, że przychody i skorygowany zysk EBITDA za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2025 roku przekroczą dotychczasowe prognozy, które zakładały 117 mln funtów przychodów i 29,7 mln funtów skorygowanego zysku EBITDA. W rzeczywistości pierwsza z kwot osiągnie co poziom co najmniej 128 mln funtów, a druga – co najmniej 32 mln.

Pełne, ostateczne dane zostaną opublikowane w drugiej połowie stycznia 2026.

Z przyjemnością informuję, że silna dynamika obrotów, jaką grupa odnotowała w trzecim kwartale, utrzymała się również w czwartym kwartale. Nie ma wątpliwości, że udana oferta publiczna przyczyniła się do wzrostu rozpoznawalności zarówno The Beauty Tech Group, jak i sektora urządzeń kosmetycznych do użytku domowego, w którym działamy. Z entuzjazmem wkraczamy w ważny okres handlu, jakim jest Black Friday oraz Boże Narodzenie, mając silną pozycję finansową i operacyjną – skomentował prezes firmy Laurence Newman.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. listopad 2025 10:30