Oprócz możliwości testowania i zakupu kosmetyków Avon, będzie można zrobić makijaż lub manicure i skorzystać z profesjonalnych porad konsultantek marki. Salon o powierzchni 190 mkw. zlokalizowany będzie na parterze centrum handlowego. Dla gości planowane jest kilkanaście stanowisk.
Pierwsze w Polsce Avon Studio zostanie otwarte w Złotych Tarasach
Cirque du Soleil słynie z ekstrawaganckich, cyrkowo-burleskowych pokazów wizualnych, ale marka stawia na bardziej zmysłowe doświadczenia, wprowadzając na rynek debiutancki zapach. Cirque du Soleil nawiązał współpracę z DSM-Firmenich i perfumiarzem Alexisem Grugeonem, aby stworzyć L’eau de parfum. Grugeon miał także swój udział w tworzeniu zapachów takich marek jak Ralph Lauren, Michael Kors i Amouage, a także gwiazd, takich jak R.E.M. autorstwa Ariany Grande. Nuty zapachowe obejmują bergamotkę, czerwone jabłko, watę cukrową, irys i frezję, popcorn, drzewo sandałowe, laskę wanilii i karmelizowaną ambrę.
Dyrektor ds. licencji i współpracy w Cirque du Soleil Entertainment Group, Eleni Planet, powiedziała:
Nosem odpowiedzialnym za ten zapach jest Alexis Grugeon. L‘eau de Parfum marki Cirque du Soleil to kwiatowo-owocowo-gourmandowy zapach dla kobiet i mężczyzn. Zdjęcia do kampanii wykonała w Paryżu fotografka Elizaveta Porodina wraz z modelką Alydą Grace.
Czytaj także: Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Ôrəbella już na rynku
Jak donosi portal cosmeticsbusiness.com firmie Body Shop grozi utrata statusu B Corp po tym, jak 7 maja br. twórca programu, B Lab, rozpoczął kontrolę jej certyfikacji.
Kontrola jest podobno efektem skarg poddających w wątpliwość zgodność marki z warunkami certyfikacji.
Proces certyfikacji B-Corp jest złożony, przebiega wieloetapowo i z udziałem najwyższej klasy ekspertów wnikliwe weryfikujących cele społeczne i środowiskowe w działaniach i modelu biznesowym danej firmy. Warunkiem uzyskania certyfikatu B-Corp jest spełnienie przynajmniej 80 z niemal 200 kryteriów, wyrażonych w punktach, określających potencjał danej firmy jako publicznie pożytecznej.
Czytaj także: Marka The Body Shop uzyskała certyfikat The Vegan Society dla wszystkich swoich produktów
The Body Shop ma być poddawane kontroli w szerszym kontekście wynikającym ze zmiany właścicielskiej. Firma przeszła z brazylijskiej grupy Natura &Co w ręce międzynarodowej grupy private equity Aurelius pod koniec 2023 r. – w listopadzie została ogłoszona sprzedaż i zainteresowane spółki czekały na jej zatwierdzenie.
– W przypadku zmiany właściciela certyfikowana spółka B Corp musi powiadomić firmę B Lab o zamiarze pozostania w społeczności B Corp. Po tym duże przedsiębiorstwa, takie jak The Body Shop, muszą ponownie przeprowadzić certyfikację w ciągu dwóch lat od zmiany, aby ją utrzymać – powiedział rzecznik B Lab cytowany przez cosmeticsbusiness.com.
The Body Shop uzyskało certyfikat B Corp w 2019 r. będąc wówczas częścią Natura & Co. Uzyskanie certyfikatu zajęło marce ponad dwa lata, co jest związane z trzyetapowym procesem kontroli, oceny i weryfikacji.
– Przyglądamy się wszystkim powyższym kwestiom, aby określić, czy The Body Shop kwalifikuje się do kontynuacji certyfikacji B Corp – powiedział rzecznik B Lab dla cosmeticsbusiness.com.
Przypomnijmy, że The Body Shop boryka się obecnie z ogromnymi problemami. W wyniku braku płynności finansowej jej oddziały w kilku krajach ogłosiły upadłość a sklepy zostały zamknięte.
Czytaj więcej: Ile Grupa Aurelius zapłaciła za The Body Shop? Wracają pytania o transakcję z Natura &Co
Marka The Body Shop powstała w 1976 roku. Założyła ją Anita Roddick, która wszczepiła w jej DNA miłość do planety. Od początku produkty miały być etyczne – nie testowane na zwierzętach i pochodzące ze współpracy z małymi producentami w ubogich regionach świata. W uznaniu działalności charytatywnej i na rzecz ochrony środowiska w 2003 roku Roddick otrzymała od królowej tytuł dame (odpowiednik męskiego sir).
W 2017 r. Natura &Co kupiła The Body Shop od L‘Oréal (właściciela marki od 2006 r.) za 1,1 mld dolarów. i w 2023 r. sprzedała markę grupie Aurelius.